مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

رابطه جنسي يكي از اصلي ترين عوامل موثر بر رضايت زناشويي است. پيامدهاي عدم تفاهم جنسي تنها محدود به رضايت از رابطه جنسي نشده و مي تواند تمام جنبه هاي ارتباطي زن و شوهر را تحت شعاع قرار دهد. دو نفر بايد بتوانند به عنوان همسر به اشتركاتي در رابطه جنسي برسند تا بتوانند نيازهاي جنسي يكديگر را رفع كنند. براي رسيدن به يك درك مشترك و تفاهم نسبي در زمينه مسائل جنسي بايد دو طرف به شناخت كافي نسبت به جنس مخالف و خصوصا همسر خود دست يابند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه عدم تفاهم جنسي  مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

تعريف تفاهم جنسي وعدم تفاهم

تفاهم جنسي يعني زوجين از لحاظ جنسي به شناخت كافي رسيده و بتوانند پاسخ گوي نياز طرف مقابلشان باشند. در اين ميان بايد نيازهاي خود را بشناسيد و آنها را با همسرتان به طور كاملا شفاف مطرح كنيد. معمولا در مواقعي كه عدم تفاهم جنسي وجود دارد، يكي از طرفين نياز شديدي به رابطه جنسي دارد، اما همسر وي به اندازۀ او براي رابطه جنسي اولويت قائل نيست.

زوجين معمولا درباره مطرح كردن نياز جنسي و اولويت دادن به آن و چگونگي برخورد همسرشان نگران اند. اينكه اگر به همسر بازگو كنند چه واكنشي از او خواهند ديد، همواره براي آن ها ايجاد دغدغه مي كند. بعد از گذراندن مرحله شور و هيجان اوليه در ازدواج ( 2سال اول زندگي مشترك) اغلب شاهديم كه به تدريج زوجين با هم از نظر ارتباط جنسي به اختلاف بر مي خورند.

 

آگاهي از عدم تفاهم جنسي

وقتي از نظر جنسي نتوانيد به نيازهاي طرف مقابل پاسخ دهيد، احتمالا از نظر جنسي به تفاهم كافي دست نيافته ايد. تصميم گيري به جاي طرف مقابل، معمولا نتيجه منفي در زندگي خواهد داشت. شما نبايد جاي همسرتان تصميم بگيريد و آن را اجرا كنيد. بلكه بايد تلاش كنيد با هم به يك اجماع نظر دست پيدا كرده و به آن عمل كنيد.

 

نگراني از شكست زندگي مشترك

اگر يك زن در زندگي زناشويي، با ميل جنسي شديد همسر و تمايل به برقراري رابطه جنسي مكرر مواجه شود، در حالي كه خودش از تمايل كمتري نسبت به مرد برخوردار است، اغلب به خاطر سردي رفتار خودش نگران از هم پاشيدن زندگي زناشويي بوده و تصور مي كند بلاخره در جايي همسر او را ترك خواهد كرد. براي بر طرف كردن مشكلات در ارتباطات جنسي خود بهتر است به دنبال راه حلي باشيد. موضوع را با يك مشاوره جنسي مطرح كرده و در صدد حل اين مسئله با روش هاي منطقي باشيد.

 

عوامل تاثير گذار بر تفاهم جنسي

تناسبات ظاهري و جسمي قابل توجه

زوجيني كه از نظر ويژگي هاي ظاهري تفاوت هاي چشمگيري باهم دارند، معمولا در تفاهم جنسي به مشكل برخواهند خورد. مردي كه بسيار قد بلند است با زني كه قد كوتاه دارد معمولا بعد از گذشت يك الي دو سال از زندگي مشترك در رابطه جنسي دچار مشكل مي شود. به همين خاطر قبل از وارد شدن به زندگي زناشويي حتما به تفاهمات كلي (از نظر جسمي، فرهنگي، مالي، تحصيلي، خانوادگي، و ...) دست يابيد تا كمترين ميزان تنش را در زندگي زناشويي (هم از نظر جنسي و هم از لحاظ ساير موارد) تجربه كنيد. براي رسيدن به اين منظور نيازي به برقراري رابطه جنسي پيش از ازدواج نيست، بلكه با دريافتمشاوره پيش از ازدواج مي توانيد به اين مسائل پي ببريد.

اختلاف در مورد زمان و مكان رابطه جنسي

تصور رايج افراد اين است كه زمان برقراري رابطه جنسي شب مي باشد. بايد به اين مسئله توجه كنيد كه نياز جنسي نيازي است كه در طي روز جاري و روان است. اگر به نياز همسرتان تنها در شب پاسخ گو باشيد، احتمالا فردي بي توجه در نگاه وي تلقي مي شويد. در حالي كه شما چنين قصد و هدفي نداشته ايد. همچنين اختلاف در زمينه مكان رابطه جنسي نيز در برخي از زوجين رايج است.

پيشنهاد مي شود در مورد زمان و مكان رابطه جنسي با هم صحبت كنيد. صحبت شفاف درباره اين موضوع بسياري از اختلاف نظرها و سوء تفاهمات را برطرف مي كند. حد امكان خجالت و شرم را در مورد رابطه جنسي با همسر كنار گذاشته و راحت به آن بپردازيد.

تفاوت در سبك جنسي و نوع برخورد با آن

يك زن به مسئله جنسي بسيار رمانتيك تر از يك مرد نگاه مي كند. معمولا خانم ها به آماده كردن يك فضاي رمانتيك و پوشيدن لباس مناسب و محيا كردن بهترين محيط با بهترين ويژگي ها اهميت زيادي مي دهند. اما آقايان به ميزان كمتري به مسائلي از اين دست توجه مي كنند. خانم ها در بطن رابطه، معمولا به پيش نوازي هاي اوليه علاقه زيادي نشان مي دهند.در حالي كه بسياري از مردان بيشتر به ارضاي جنسي از طريق دخول اهميت مي دهند.

اين تفاوت در نوع نگاه به رابطه جنسي مي تواند باعث ايجاد اختلاف بين زوجين شده و تفاهم جنسي را به خطر اندازد. كاري كه لازم است انجام دهيد اين است كه هر دو به اين مسئله آگاه باشيد كه بدون دخول هم مي توان به ارگاسم رسيد. فقط كافي است كه نحوه رسيدن به لذت جنسي را در همسرتان بدانيد و بر طبق آن عمل كنيد.

تعداد دفعات رابطه جنسي

ممكن است يكي از زوجين درخواست رابطه جنسي مكرر كند؛ اما طرف ديگر چنين تمايلي نداشته باشد. اين موضوع باعث عدم تفاهم و مشكل در برقراري رابطه مي شود. چون يك طرف نيازي دارد كه طرف ديگر قادر به برآورده كردن آن نيست. به تدريج عدم تفاهم جنسي بر كيفيت زندگي زناشويي آن ها تاثير مي گذارد.

تصور نادرست و نامتناسب از رابطه جنسي

بسياري از زوجين به غلط الگوي رفتار جنسي خود را فيلم هاي پورن و تقليد از آن ها در نظر مي گيرند. در حالي كه بازيگران پورن معمولا دست به اعمال متنوع و در عين حال نادرستي مي زنند تا مخاطب بيشتري جذب كنند.

خواسته هاي جنسي دو طرف

گاهي عدم تفاهم در مورد نوع خواسته هاي جنسي اتفاق مي افتد. اما در بسياري از موارد ممكن است از نظر سطح پذيرش خواسته مورد نظر با طرف مقابل دچار چالش شويد. رابطه مقعدي خواسته اي است كه مي تواند از طرف مرد مطرح شود؛ اين خواسته انحراف جنسي محسوب نمي شود. در صورتي كه زن ممكن است تمايلي به اين كار نداشته و از آن امتناع كند. با بررسي علل گرايش همسرتان به اين نوع روابط مي توانيد به حل مسئله بپردازيد.

اختلالات جنسي

در بسياري از مواقع يك عامل بيروني مانند اختلالات جنسي در كيفيت رابطه جنسي زوجين تاثير مي گذارد. در اين مواقع هر چقدر هم يك رابطه عاشقانه و خوب و با كيفيت باشد، باز هم دست خوش آسيب جدي است. پيشنهاد مي شود با مراجعه به يك روان شناس متخصص به تشخيص درست در اين زمينه دست پيدا كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه  عدم تفاهم جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع : عدم تفاهم جنسي با همسر | تشخيص و نحوه رسيدن به تفاهم جنسي با همسر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: عدم تفاهم جنسي،
موضوع:
[ ۴ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۱۹:۳۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی