مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

نبودن احتمال بارداري از مقعد يا بارداري از پشت بسياري از زوجين را ترغيب به ارضا از مقعد مي كند. اما آيا واقعا اين چنين است و بارداري از پشت هرگز اتفاق نمي افتد؟ تقريبا همه مطمئن هستند كه از طريق مقعد احتمال بارداري صفر است؛ به همين جهت با خيال راحت از روش‌هاي پيش‌گيري استفاده نمي‌كنند. اما بايد بدانيد در شرايط نادري احتمالبارداري از طريق مقعد نيز وجود دارد. از طرفي استفاده دائمي از اين روش براي پيشگيري در طولاني مدت مي تواند به شما آسيب هاي جدي وارد كند. بهتر است براي كسب لذت جنسي و اطمينان از سالم بودن روش ارضاي ميل جنسي خود،مشاوره جنسي دريافت كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه بارداري از مقعدي يا بارداري از پشت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

دخول مقعدي يا رابطه از پشت چيست؟

رابطه جنسي مقعدي به معناي ورود آلت جنسي مردانه به مقعد يا محيط راست‌روده (rectum) براي لذت جنسي است. اين رابطه ممكن است به دلايل مختلف مانند پيش‌گيري از بارداري، آسيب نديدن پرده بكارت و يا حتي لذت جنسي بيشتر طرفين از رابطه جنسي به دليل عادت‌هاي جنسي قبلي صورت بگيرد. توجه داشته باشيد كه رابطه جنسي مقعدي نمي‌تواند روشي امن براي شما باشد. شايد با اين روش احتمال بارداري را پايين بياوريد اما احتمال بيماري‌هاي مقاربتي را بالا برده و به بدن شما آسيب مي‌زند.

 

بارداري چگونه اتفاق مي‌افتد؟

بارداري طبيعي به وسيله ورود اسپرم مرد به محيط واژن و بالا رفتن آن از دهانه واژن و رسيدن به محيط رحم و در ادامه پيوند با تخمك در لوله فالوپ اتفاق مي‌افتد. براي بارداري در هر صورتي نياز است كه اين مسير طي شود و راه ديگري براي بارداري وجود ندارد. اسپرم با قرارگيري در محيطي مي‌تواند شروع به حركت كند و پيش برود. به همين دليل اگر اسپرم روي ورودي واژن قرار بگيرد احتمال آن كه راه خود را به داخل واژن ادامه دهد و تا دهانه رحم بالا رود هم وجود دارد. فقط بايد كمي خوش‌شانس باشد.

 

آيا احتمال بارداري از مقعد وجود دارد؟

در حقيقت احتمال بارداري از مقعد در صورتي كه مقعد زن سالم باشد صفر است. هيچ احتمالي وجود ندارد كه اسپرم در راست‌روده زنده بماند و از آن خارج شده و از راه پرينه وارد واژن شود. اما در مواردي حتي بدون دخول واژينال بارداري اتفاق مي افتد. عدم اطلاع از راه هاي بارداري از پشت مي تواند منجر به بارداري ناخواسته براي زوجين شود. زوجين هر كدام موظف اند در طي رابطه جنسي براي پيشگيري از بارداري و بيماري هاي مقاربتي (سوزاك، ايدز، سفليس و حتي عفونت واژن) اقداماتي انجام دهند.

 

در چه شرايطي احتمال بارداري از پشت هست؟

بارداري از پشت در سه حالت ممكن است اتفاق بيافتد هرچند خيلي نادر هستند. در زير به توضيح مواردي مي‌پردازيم كه احتمال بارداري از راه رابطه جنسي مقعدي وجود دارد.

انزال خارج از مقعد

در صورتي كه انزال مرد بيرون از مقعد يا در دهانه آن اتفاق افتاده باشد و مني به راحتي از مقعد بيرون آمده باشد؛ ممكن است از راه پرينه (فاصله بين ورودي واژن و مقعد) به ورودي واژن برسد. سپس با وارد شدن به واژن از آن بالا رفته به لوله فالوپ رسيده و تخمك را بارور مي كند. 

وجود فيستول

فيستول يا ناسور هرنوع منفذي است كه ممكن است بين دو محيط غيرمرتبط در بدن وجود داشته باشد. فيستول‌هايي كه بتوانند باعث بارداري از طريق مقعد شوند دو گونه هستند: فيستول راست‌روده‌اي-واژني و فيستول راست‌روده‌اي-ورودي واژني.

در فيستول راست‌روده‌-واژني (rectovaginal fistula) بين محيط واژن و راست‌روده منفذي وجود دارد كه اين دو را به هم متصل كرده است. اين مسئله مي‌تواند در اثر آسيب مادرزادي، عفونت و يا خطاهايي در عمل جراحي رخ داده باشد. عوارض اين حالت مي‌تواند خروج بي‌اختيار مدفوع يا باد روده از راه واژن باشد كه بستگي به اندازه فيستول دارد. در صورت وجود اين اختلال و رابطه جنسي مقعدي احتمال ورود اسپرم از طريق فيستول به واژن و دهانه رحم وجود دارد.

در فيستول راست‌روده‌-ورودي واژني (rectovestibular fistula)، منفذ كمي پايين‌تر قرار داشته و راست‌روده را به ورودي واژن متصل مي‌كند. عوارض اين حالت تقريبا مانند نوع ديگر كه توضيح داده شد است و بارداري نيز به همان گونه ممكن است اتفاق بيفتند. بارداري در صورت وجود يكي از اين دو حالت هرچند بسيار نادر است اما غير ممكن نيست.

پارگين دائمي (persistent cloaca)

پارگين دائمي نوعي اختلال مادرزادي در انسان است كه در آن راه مقعد، ورودي واژن و ميزراه با هم يكي هستند. در اين اختلال نادر معمولا از عمل جراحي براي درمان استفاده مي شود، اما ممكن است پس از عمل جراحي نيز حدودي از بدشكلي باقي بماند. اين اتفاق ممكن است در هر بيست هزار نفر براي يك نفر بيفتد و پديده‌اي بسيار نادر است.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه بارداري از مقعدي يا بارداري از پشت مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228  و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :   آيا بارداري از طريق مقعد امكان پذير است؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: بارداري از طريق مقعد،
موضوع:
[ ۱۳ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۵۴:۲۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی