مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ممكن است مدتي باشد كه ازدواج كرديد اما هنوز نمي دانيد براي پول گرفتن از شوهر خود چگونه بايد درخواست كنيد. بسياري از زوجين پيش از ازدواج درباره مسائل مالي صحبت نمي كنند. همين موضوع مي تواند باعث بسياري از دلخوري ها شود. شايد صحبت درباره مسائل مالي را موضوعي پيش پا افتاده يا شرم آور تصور مي كرديد، اما هنوز هم دير نشده. شما مي توانيد با استفاده از روش هاي كه در اين مقاله ذكر كرديم به خواسته خود برسيد. از طرفي مشكلات مالي كه با همسر خود داريد، ممكن است به خاطر خساست و يا بر عكس دست دل بازي هاي بي مورد و كمك مالي به خانواده اش باشد. بهتر است براي پي بردن به علت اين رفتارها موضوع را با يك مشاوره روانشناسي در ميان بگذاريد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه پول گرفتن از شوهر تان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

با همسرتان قرارداد داشته باشيد.

بر خلاف تصور مردم درباره رابطه زناشويي كه تنها يك رابطه عاطفي است و دو طرف بايد به طور فطري همه چيز را بدانند، واقعيت طور ديگري است. قسمت مهمي از ازدواج مسائل مالي و قرارهاي بين فردي است. بايد نقش هر يك از زوجين در خانواده بر اساس مسئوليت‌هايشان مشخص باشد. براي اين كار بايد قراردادي داشته باشيد.

ممكن است شما شغلي تمام‌وقت داشته باشيد و شوهرتان هم به اندازه شما كار كند. كارهاي منزل را باهم تقسيم مي‌كنيد و تقريبا در انجام مسئوليت‌ها باهم مساوي هستيد. در اين شرايط كار شما راحتتر است. شما قسمتي مساوي از درآمدهايتان را باهم جمع مي‌كنيد و از آن براي مخارج خانه استفاده مي‌كنيد و باقي‌مانده را براي هزينه‌هاي شخصي نگه مي‌داريد.

ممكن است شما شغلي پاره‌وقت داشته باشيد و طبيعتا درآمد چنداني نداريد. به واسطه اين كه زمان خالي بيشتري داريد كارهاي منزل بيشتر روي دوش شما است. طبيعتا در اين شرايط شما و شوهرتان موقعيت مشابهي نداريد. در اين مواقع بايد به طور مشخص باهم قراردادي تدوين كنيد كه شوهرتان علاوه بر هزينه‌هاي زندگي مشترك كه بر عهده دارد در صورت نياز كمك‌هزينه‌اي را بايد براي شما اختصاص دهد.

در حالتي كه شما شاغل نيستيد و تمام كارهاي خانه را بر عهده داريد باز هم به قراردادي به اين شكل نياز داريد. سعي كنيد در آغاز زندگي مشترك به طور شفاف و مشخص در اين رابطه با همسرتان صحبت كنيد و تمام حدود و قرارها را باهم مشخص كنيد تا در ادامه اختلاف كمتري داشته باشيد. همچنين هر چند وقت يك بار بر اساس شرايط جديد اين قرارداد را به روز رساني كنيد.

 

شفاف باشيد.

مخارج خود را به طور شفاف ثبت كنيد و اگر لازم بود با شوهرتان در ميان بگذاريد. با شوهرتان جلسه بگذاريد و بعد از چند ماه كه مخارج خود را ثبت كرديد ميانگين هزينه ماهانه خود را بيان كنيد. اگر از او انتظار داريد كه نياز مالي شما را تامين كند؛ بايد انتظار هم داشته باشيد كه او بخواهد از كليت مخارج شما اطلاع داشته باشد. در مقابل شما نيز اين انتظار را از او داريد. در اين جلسات مي‌توانيد خودتان به مديريت مالي او كمك كنيد. بر اساس درآمدي كه دارد هزينه‌هاي خانه، هزينه‌هاي شخصي همسرتان، پس‌اندازها و كمك‌هزينه خودتان را باهم محاسبه كنيد تا مسائل مالي براي هر دو شما شفاف باشد.

 

سهم خودتان را انجام دهيد.

علاوه بر تعهد شوهرتان در قراردادي كه بين شما برقرار شده براي تامين مالي شما، شما نيز سهمي داريد. اگر شما نقش خودتان را در زندگي مشترك به درستي ايفا نكنيد، شوهر شما نيز تعهدش را انجام نمي دهد. توجه كنيد كه مسئوليت مشخص خود را به مسائل بين فردي‌تان تعميم ندهيد. براي مثال رابطه جنسي، بيان احساسات و عاطفه، درد دل كردن و ابراز عشق، اين‌ها جزئي از رابطه شماست و با مسئوليت‌هاي كاري خانه و قرارداد مالي شما متفاوت است. پس در هر حالت نگذاريد اختلافات مالي به رابطه عاطفي‌تان لطمه بزند.

 

درخواستتان را زمان مناسب بيان كنيد.

با وجود قرار مشخص و شفاف ممكن است يك نياز آني و پيش‌بيني نشده براي شما پيش آمده باشد. در اين شرايط بايد بدانيد كه آيا زمان مناسبي براي بيان درخواستتان هست؟ همسر شما عصباني نيست؟ به خاطر فشار مالي تحت فشار نيست؟ اگر تحت فشار مالي است اما نياز شما هم غير قابل اجتناب است اول با او همدلي كنيد و نشان دهيد كه مشكلاتش را درك مي‌كنيد و پس از آن لزوم برآورده شدن نيازتان را بيان كنيد. اگر همسرتان از موضوع ديگري عصباني است بگذاريد زماني بگذرد و آرام شود. در شرايط آرامش درخواستتان را بيان كنيد.

 

به او احساس افتخار دهيد.

مردان اگر مورد نوازش عاطفي مناسب قرار بگيرند در رابطه با شما نرم مي‌شوند. مهم‌ترين نوازش عاطفي براي شوهر شما احساس افتخار و كفايت است. اين احساس را به او منتقل كنيد. بگوييد چقدر توانا است و چه قدر به او افتخار مي‌كنيد. نياز نيست كه دروغ بگوييد يا تنها در شرايطي كه انتظاري از او داريد اين كار را بكنيد. اگر اين الگوي رفتار هميشگي شما باشد به همه جوانب زندگيتان كمك مي‌كند. از نقطه قوت‌هايي استفاده كنيد كه خودتان هم قبولشان داريد تا دروغ نگفته باشيد. او را با مشاهيري مقايسه كنيد كه در سطح بالاي شغل او قرار دارند. بگوييد شبيه آن‌هاست و مي‌تواند حتي به جايگاه آن‌ها هم نزديك شود.

 

به قلمرو او احترام بگذاريد.

مردان علاقه ندارند كسي در قلمروشان وارد شود. مثلا اگر چالش كاري سختي دارند دوست دارند خودشان حلش كنند. شايد براي شما تعريف كنند اما از شما انتظار ندارند به آن‌ها توصيه و نصيحت كنيد. تنها همدلي عاطفي با آن‌ها كفايت مي‌كند. نشان دهيد كه به او توجه مي‌كنيد و بگوييد حتما از عهده آن بر مي‌آيد.

 

مطمئن شويد با فردي خسيس طرف نيستيد.

شايد همسر شما فردي خسيس باشد. در اين صورت، شرايط شما متفاوت است. خساست يك مشكل شخصيتي است كه معمولا از مسائل عاطفي دوران كودكي نشات مي‌گيرد. معمولا افراد خسيس با جمع كردن و نگه داشتن پول احساس امنيت مي‌كنند و وقتي منابع مالي شان از دست مي‌رود مضطرب مي‌شوند. هر خرجي از نظر آن‌ها بدون توجيه است؛ پس هديه خريدن، سفر رفتن، مهماني دادن و ... بي‌دليل هستند.

خساست با تفكر اقتصادي متفاوت است و حتي زماني كه نيازي به صرفه‌جويي نيست هم فرد خرج نمي‌كند. او را درك كنيد و سعي كنيد با او همدلي كنيد. به او بگوييد كه متوجه هستيد كه هزينه كردن پول براي او همراه با رنج و اضطراب است. به برنامه‌ريزي هاي مالي او كمك كنيد تا احساس امنيت كند و خيالش راحت شود كه با كمي خرج كردن اتفاق بدي نمي‌افتد.طلاق به خاطر خساست شوهرتان نيز ممكن است به ذهنتان برسد. پس شايد نياز باشد تا با متخصصي مشورت كنيد.مشاوره خانواده در اين زمينه مي تواند شما را راهنمايي كند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه پول گرفتن از شوهر تان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :   چگونه از شوهرمان پول بگيريم؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ول گرفتن از شوهر،
موضوع:
[ ۱۳ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۴:۵۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی