مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

شايد ديده باشيد كه بسياري از افراد شغل هاي زيادي عوض مي كنند؛ ولي در نهايت به نتيجه اي نميرسند. سن آن ها سپري مي شود اما نمي توانند آيندۀ شغلي درخشاني را براي خود رقم بزنند. يافتن شغل يكي از مشكلاتي است كه تمامي مردم حتي شما ممكن است در برهه اي از زندگي با آن مواجه شويد. علت سردرگمي شما براي انتخاب شغل به عوامل متعددي بازمي گردد. از جمله مهمترين اين عوامل مي توان به عدم امنيت شغلي، حقوق ناكافي، بي علاقگي به رشته و شغل انتخابيتان و... اشاره داشت. شما در هر سني و با هر مدرك تحصيلي با يك انتخاب درست، مي توانيد شغلي مناسب و كسب كاري پر رونق داشته باشيد. امروزه با پيشرفت تكنولوژي و قوانين حاكم ديگر ورود به بازار كار همانند گذشته آسان نيست. استفاده از مشاوره شغلي يكي بهترين راه ها براي انتخاب شغل و كسب و كار مي باشد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب شغل مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

مشاوره شغلي

مشاوره شغلي فرايندي است كه در آن فرد متخصص به شما كمك مي كند تا بتوانيد ابتدا پتانسيل هاي خود را بهتر بشناسيد و سپس با استفاده از شرايط و ضوابط موجود در بازار كار بهترين شغل و كسب و كار را براي خود انتخاب كنيد.مشاوره شغلي بر مبنايي كاملا علمي بنا شده است. در جلسات مشاوره شغلي پارامترهايي مورد بررسي قرار مي گيرد تا به وسيله آنها فرد بتواند بهترين كسب و كار و شغل مناسب را براي خود انتخاب كند. از جمله مهمترين اين پارامترها مي توان به موارد زير اشاره داشت :

  • مدارك تحصيلي
  • تخصص فرد
  • مهارت هاي فرد
  • خانواده فرد
  • استعداد هاي فرد
  • شخصيت فرد
  • علايق فرد
  • شرايط زندگي فرد
  • پتانسيل هاي فرد

بر منباي پارامترهاي ذكر شده به طور كامل مي توان بهترين شغل را با توجه به تمامي معيارها و عواملي كه دارد پيشنهاد نمود. در نتيجه فرد شغل و كسب و كاري را انتخاب مي كند كه در آينده درخشان خواهد بود. با دريافت مشاور شغلي، ديگر انرژي و زمانتان براي تجربۀ شغل ها و كسب و كارهاي متفاوت تلف نمي گردد و مي توانيد پيشرفت بيشتري در زندگي كاري خود داشته باشيد.

 

از چه كسي مشاوره شغلي بگيريم؟

با توجه به تخصصي گرايي بازار كار دنياي امروز و متفاوت تر شدن شرايط كاري نسبت به گذشته ديگر نمي توان تنها بر مبناي راهنمايي هاي خانواده و اطرافيان وارد بازار كار شد. براي داشتن انتخابي درست و صحيح كه در نتيجه آن بتوانيد به آيندۀ شغلي درخشان همراه با امنيت شغلي و درآمدي مناسب برسيد، بهترين راه حل استفاده از مشاوره شغلي از يك فرد متخصص در اين زمينه است. با مشاوره شغلي ابتدا استعداد، علايق و توانايي هاي خود را بشناسيد و سپس با توجه به آنها و نيازهاي هر شغل يك انتخاب درست داشته باشيد.

 

بهترين زمان براي مشاوره شغلي چه زماني است؟

شايد با شنيدن واژه مشاوره شغلي تنها به ياد جواناني بيافتيد كه تازه فارغ التحصيل شده اند و حالا به دنبال انتخاب يك شغل يا راه اندازي يك كسب كار براي خود هستند. ولي مشاوره شغلي تنها مختص به اين افراد نيست و در هر مقطعي مي تواند به شما كمك كند تا استعداد ها و توانايي خود را بهتر بشناسيد. با دست يابي به اين شناخت نه تنها مي توانيد انتخاب درست تري در رابطه با شغل يا كسب كار خود داشته باشيد بلكه مي توانيد شغل مناسب تري براي خود برگزينيد يا به كسب و كار خود رونق بيشتري دهيد. مشاوره شغلي در هر زماني به شما كمك مي كند تا در زندگي كاري خود موفق تر عمل نماييد.

 

مشاوره شغلي تلفني

با توجه به تغيير چالش هاي دنياي امروز نسبت به گذشته نياز به شيوه هاي متفاوت و نوين براي پاسخ گويي به آنها مي باشد. با توجه به دغدغه هاي زياد روزمره افراد دست يابي به يك مشاوره شغلي خوب هزينه بر، زمان بر و بسيار دشوار است. در شهر هاي كوچك دست يابي به يك مشاوره شغلي خوب دشوارتر مي باشد. در شهر هاي بزرگ نيز به دليل دغدغده هاي روزمره و سختي در هماهنگ كردن وقت، دست يابي به يك مشاوره شغلي خوب دشوار است. پس در چنين شرايطي استفاده از مشاوره تلفني يك راه حل مناسب براي برطرف نمودن مشكل در سريعترين زمان مي باشد.

 

مشاوره شغلي تلفني حامي هنر زندگي

كلنيك حامي هنر زندگي با گرد هم آوري متخصصان كارآزموده و فراهم سازي زير ساخت تلفني براي مشاوره شغلي تلفنيسعي در سهولت و آرامش هر چه بيشتر شما دارد. شما مي توانيد در هر نقطه اي كه از كشور كه هستيد تنها با يك تماس از خدمات مشاوره تلفني و حضوري مركز مشاوره حامي هنر زندگي بهره مند شويد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب شغل مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

 

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

منبع :  مشاوره شغلي | مشاوره شغلي تلفني و آنلاين

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره شغلي،
موضوع:
[ ۱۷ دى ۱۳۹۷ ] [ ۱۰:۴۰:۴۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی