مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

شخصيت خودشيفته

ازدواج با شخصيت خود شيفته با عشق بيش از اندازه به خود شناخته مي شود. صفات شخصيتي خود محوري و خود بيني در شخصيت خودشيفته به شدت ديده مي شود به طوري كه بر روابط او تاثير منفي مي گذارد. براي شناخت بيشتر نشانه هاي شخصيت خود شيفتهكليك كنيد.

 

آشنايي و ازدواج با شخصيت خودشيفته

در مراحل ابتدايي آشنايي حتي شايد تا سال ها بعد از ازدواج با وجود عدم ارضاي نيازهايتان از طرف شخصيت خود شيفته، همچنان اين فرد برايتان جذابيت دارد. اما متوجه نمي شويد دليل اين وابستگي چه مي تواند باشد. در ادامه به برخي از ويژگي هايي كه شخصيت خودشفيفته را جذاب مي كند اشاره كرده ايم:

واقعا با اعتماد به نفس است:

در حقيقت اعتماد به نفس شخصيت خودشيفته به صورت كاذبي افراطي است. شخصيت خود شيفته در برخي زمينه ها ممكن است عملكرد بسيار خوبي داشته باشد، اما آن چه از خود نشان مي دهد بسيار اغراق آميز و بدون در نظر گرفتن شكست هايش مي باشد. شخصيت خودشيفته با استفاده از دروغ ها يا بزرگ نمايي ها؛ كاذب بودن اعتماد به نفس خود را پنهان مي كند.

دلنشين ترين حرف را به شما مي زند:

شخصيت خودشيفته خوش سر و زبان مي باشد و به همين دليل در برخوردهاي اول شما را جذب خود مي كنند. آن ها به صورت حرفه اي و با بي رحمي تمام به تمسخر ديگران و خصوصا زير دستان خود مي پردازند و چ.ن شما هنوز درگير جذابيت ظاهري آنها هستيد؛ چندان متوجه اين موضوع نمي شويد. بهتر است به برخورد اين افراد با زير دست هايشان بيشتر توجه كنيد.

هنوز به شما نياز دارد:

شخصيت خودشيفته براي كسب محبت از سوي شما نقش بازي مي كنند. شخصيت خودشيفته اثبات برتري و دريافت توجه به شما نياز دارد. تا زماني كه اين نيازها را برآورده نكرده باشيد،به فيلم بازي كردن ادامه مي دهد. رفتار شخصيت خودشيفته پس از دريافت خواسته اش تغيير مي كند؛ چرا كه شخصيت خودشيفته عشقش تنها معطوف به خودش است.

فقط قول و وعيد:

از حرف تا به عمل رسيدن يك ماجرا نياز به زمان دارد. اين افراد به دليل قدرت بيان خوبي كه دارند، تصوير هاي جالبي از خيال بافي هايي كه از آينده دارند را بيان مي كنند. خيالبافي هايي كه شايد تنها يك دانشمند قدرت به اتمام رساندن آنها را داشته باشد. تا زماني كه موعد خيالبافي ها نرسيده باشد، اين افراد با بلوف و توضيحات اضافه شما را سرگرم مي كنند.

كليد صندوقچه اسرارتان را مي يابد:

اين افراد ضعف هاي مختلف شما را به صورت يك ليست تهيه مي كنند تا بتوانند در مواقع نياز از آنها بر عليه شما استفاده كنند. آنها معمولا به صورت يك دوست به شما اجازه مي دهند تا با آن ها درد و دل كنيد و از ناراحتي هاي خود صحبت كنيد. در ابتداي آشنايي احساس مي كنيد يك نفر هست كه شما را درك مي كند. اما شخصيت خودشيفته به ضعف هاي شما گوش مي داده تا نسبت به خود احساس بهتري داشته باشد و از طرفي بتواند در زمان مناسب از آنها سوء استفاده كند تا خود را فرد برتر و كم خطاتري نشان بدهد. معمولا اين حالت در زماني كه احساس كند در رقابت با شما است، پيش مي آيد.

 

مشكلات بعد از ازدواج با شخصيت خودشيفته

پس از ازدواج با شخصيت خودشيفته مشكلات و ناراحتي ها هر روز بيشتر و پيچيده تر مي شود، پس بايد نحوه برخورد با شخصيت خودشيفته را بدانيد. اما پيش از آن براي درك بهتر چگونگي ازدواج با شخصيت خودشيفته در ادامه مقاله با ما همراه باشيد:

شما فراموش مي شويد:

هميشه بايد به داستان هايي كه در نهايت بزرگ بودن آنها و عظمت تكرار نشدني آنها بر كرۀ زمين را نشان مي دهد؛ گوش كنيد. همچنين مدام سركوفت هاي او را تحمل كنيد و قبول كنيد كه يك بي عرضه ايد.

دائم از آينده اي رويايي حرف مي زند:

شخصيت خودشيفته مدام شما را بي عرضه خطاب مي كند و از كارهايي كه خودش قرار است در آينده صورت بدهد حرف مي زند. ذهن شخصيت خودشيفته مدت زيادي به خيالبافي هاي افراطي مشغول مي شود و مدام از پيشرفت ها و موفقيت هاي نامحدودي كه در آينده خواهد داشت صحبت مي كند.

كسي لياقت همنشيني شخصيت خودشيفته را ندارد:

شخصيت خودشيفته خودشان را محور جهان طلقي مي كنند. هرچند كه تشابهات زيادي بين خود و ديگران مي بينند اما همچنان خود را استثنائي مي دانند. اين شما هستيد كه بايد او را درك كنيد. به شما به عنوان كسي كه زير دست اوست مي نگرد و تنها نيازهاي او بايد برآورده شود.

هميشه بايد از شخصيت خودشيفته راضي باشيد:

در زندگي با يك فرد خودشيفته شما نبايد از خودتان يا موفقيت هاي خودتان صحبتي به ميان بياوريد. براي خوشحال كردن شخصيت خودشيفته لازم است حتي براي كارهايي كه انجام نداده، او را تشويق كنيد.

هميشه حق با شخصيت خودشيفته است:

معمولا در ازدواج هاي صورت گرفته با شخصيت خودشيفته معمولا همسران براي مصلحت زندگي خود كوتاه مي آيند و خود را فراموش مي كنند. چرا كه حتي اگر شخصيت خودشيفته در مورد موضوعي حق را به شما بدهد، در نهان تنها خود را قبول داشته و بر اساس ميل خود رفتار مي كند.

اين زندگي فقط براي شخصيت خودشيفته است:

شخصيت خودشيفته با شما ازدواج نكرده است؛ بلكه اين شما هستيد كه گوشه اي از زندگي او را اشغال كرده ايد. در زندگي مشترك با شخصيت خودشيفته تمام اتفاقات و جريان ها مربوط به زندگي اوست. در هر بار تلاش براي استقلال طلبي در زندگي با شخصيت خودشيفته با برخورد ها و موانع جدي روبرو مي شويد.

شخصيت خودشيفته همدلي نمي كند:

در رابطه با شخصيت خودشيفته شما بايد كاملا خود را به فراموشي بسپريد. كامل فراموش كنيد كه شما نيز از احساساتي برخورداريد. نمي توانيد با همسر خودشيفتۀ خود درد و دل كنيد و در صورتي كه با او صحبت بكنيد هيچ همدلي و درك متقابلي از او نمي بينيد.

همه به شخصيت خودشيفته حسادت مي كنند:

جدا از اينكه هميشه هر جمعي را با تبديل كردن به يك رقابت از حالت دوستانه خارج مي كند؛ اين افراد هميشه ديگران را در حال حسادت به خود فرض مي كنند. در صورتي كه شما بتوانيد به صورت اتفاقي به آنها بفهمانيد كه اينطور نيست، بايد تا چند ساعت صحبت هاي آنها را تحمل كنيد تا در نهايت قبول كنيد كه اينطور است! او در نهايت بايد بتواند با خيال راحت به خود بگويد ديگران نسبت به من حسادت مي كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه زندگي و ازدواج با شخصيت خودشيفته مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

  

 

 

 منبع: ازدواج و زندگي با شخصيت خودشيفته

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۶ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۱۱:۰۷:۰۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 9
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی