مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

استفاده مفيد از پورن يا باورهاي غلط؟

برخي از افراد تصور مي‌كنند ديدن فيلم‌هاي پورن مي‌تواند اثرات مثبتي براي آن‌ها داشته باشد. مثلا مي‌توانند پيش از رابطه جنسي با همسرشان از اين فيلم‌ها نكات مفيدي را ياد بگيرند و يا پيش از برقراري رابطه به تحريك بيشتري دست پيدا كنند.

آموختن رابطه جنسي صحيح با پورن:

نه تنها اين باور اشتباه است بلكه مسئله دقيقا برعكس است. مي‌توان گفت نامعتبرترين مرجعي كه مي‌توانيد به وسيله آن با رابطه جنسي آشنا شويد فيلم‌هاي پورن هستند. در اين فيلم‌ها معمولا از وضعيت‌هاي بدني (پوزيشن‌) استفاده مي‌شود كه در رابطه جنسي واقعي سخت هستند و حتي لذت كمتري را ايجاد مي‌كنند اما فيلم‌برداري را راحت‌تر مي‌كنند. همچنين طول زمان رابطه جنسي در اين فيلم‌ها با يك رابطه جنسي طبيعي كاملا متفاوت است و به شكل غيرطبيعي طولاني است. براي جذابيت بيشتر و طولاني شدن فيلم بازيگران معمولا از داروهاي تاخير انزال استفاده مي‌كنند و يا يك قسمت از فيلم را در چند نوبت فيلم‌برداري و سپس تدوين مي‌كنند.

برخي از مردان تصور مي‌كنند كه با ديدن فيلم پورن مي‌توانند روش تحريك بهتر همسرشان را آموزش ببينند اما بايد بدانيد كه معمولا ارضاء جنسي بازيگران زن اين فيلم‌ها مصنوعي و نوعي نقش بازي كردن در جهت جذاب شدن بيشتر فيلم است. برايعشق بازي و رابطه جنسي با كيفيت با همسرتان مي‌توانيد از مشاوره جنسي بهره ببريد.

تحريك ميل جنسي با پورن:

درست است كه تاثيرات فيلم‌هاي ***گرافي به خاطر ارائه محرك جنسي شما را براي رابطه برانگيخته مي‌كند اما زماني كه شما به مراتب با محرك‌هايي اغراق شده و غيرواقعي روبرو مي‌شويد ديگر نمي‌توانيد پاسخ برانگيختگي به محرك طبيعي مانند بدن همسرتان را نشان دهيد. تحقيقات نشان داده در بسياري از زوج‌هايي كه يكي از طرفين به ديدن فيلم پورن مي‌پردازد روابط جنسي با شكست روبرو مي‌شوند و دو طرف پس از مدتي تصور مي‌كنند كه جذابيت يا رفتار جنسي طرف مقابلشان از حالت عادي كمتر است. خودارضايي در مردان، روابط فرازناشويي، كژكاري‌هاي جنسي از ديگر مشكلاتي است كه به همراه ديدن اين فيلم‌ها زوج‌ها را درگير مي‌كند.

 

تاثيرات واقعي ***گرافي

اعتقاد به اثرات مثبت فيلم پورن به باورهاي غلطي كه توسط سودجويان اقتصادي ايجاد شده است، برمي گردد. علاوه بر آن تاثيرات منفي تاييد شده‌اي در كساني كه مخاطب اين فيلم‌ها هستند مشاهده شده است. در ادامه به برخي از اين تاثيرات پرداخته ايم:

***گرافي نوعي ماده مخدر:

تقريبا همه تحقيقات روي مغز و رفتار مخاطبان فيلم‌هاي پورن نشان مي‌دهد كه اين فيلم‌ها كاملا مانند مواد مخدر عمل مي‌كنند. حدود 6درصد افرادي كه حداقل يك بار به تماشاي فيلم پورن مي‌پردازند به ديدن اين فيلم‌ها معتاد مي‌شوند. در حقيقت دليل اين مسئله شباهت عملكرد مغز هنگام برقراري رابطه جنسي و مصرف مواد است. زماني كه موادي مانند هروئين يا كوكائين مصرف مي‌كنيد دقيقا همان قسمت از مغزتان فعال مي‌شود كه هنگام رابطه جنسي فعال مي‌شود.

علاوه بر اين در رابطه جنسي طبيعي شما معمولا نمي‌توانيد محرك‌ها و شريك جنسي خودتان را به سرعت تغيير دهيد، در حالي كه در مصرف مواد مي‌توانيد دوز مواد را افزايش دهيد و در تماشاي پورن مي‌توانيد هر بار فيلم رابطه با يك فرد جديد يا شرايط جديد را تماشا كنيد. اثر تغيير شريك جنسي در تحريك بيشتر در روانشناسي به اثر كوليج مشهور است كه نشان مي‌دهد جنس نر بسياري از پستانداران و همچنين انسان‌ها نسبت به شريك جنسي جديد بيشتر تحريك مي‌شوند و اين اثر در فيلم‌هاي پورن به شدت وجود دارد كه باعث وابستگي زياد به آن‌ها مي‌شود.

تصوير اشتباه از رابطه جنسي واقعي:

همان‌طور كه در بالا گفته شد نه تنها نمي‌توان از فيلم پورن رابطه جنسي را ياد گرفت بلكه اين فيلم‌ها رابطه جنسي كاملا غير طبيعي را نشان مي‌دهد. استفاده از بازيگران با بدن‌هاي ايده‌آل و غيرطبيعي و رفتارهاي تحريك‌آميزي كه تقليد آن‌ها در حالت واقعي سخت و حتي غيرممكن است باعث دو اثر در ذهن شما مي‌شود.

اثر اول: ذهن شما وقتي با محرك شديد روبرو شده ديگر به محرك طبيعي مثل بدن همسرتان واكنش نشان نمي‌دهد و اين باعث مي‌شود رابطه جنسي طبيعي براي شما كمتر لذت‌بخش شود.

اثر دوم: شما به اشتباه تصور مي‌كنيد كه رابطه جنسي مناسب بايد به شكلي باشد كه در فيلم ديده‌ايد. مثلا بايد چندين دقيقه دخول طولاني داشته باشيد يا بتوانيد تمام آن رفتارها را تقليد كنيد و شكست در رابطه جنسي واقعي باعث مي‌شود، اعتماد به نفس و عزت نفس شما آسيب‌پذير شده و نسبت به خود احساس بدي داشته باشيد.

بي‌اعتمادي و بي‌ميلي در رابطه:

علاوه بر تاثير فيلم پورن بر رابطه جنسي، اين فيلم‌ها بر روابط بين فردي شما هم اثر مي‌گذارند. بازيگران معمولا در داستان اين فيلم‌ها نقش زناني را ايفا مي‌كنند كه يا به شدت منفعل و ساده‌لوح هستند و يا تنها در پي عشوه‌گري و ترغيب مردان به رابطه جنسي هستند. به علاوه مردان در اين فيلم‌ها هميشه آماده برقراري رابطه جنسي با افراد متنوع مي‌باشند. اين كليشه مي‌تواند به طور ناخودآگاه تصور شما نسبت به رفتار مردان و زنان به طور كلي يا حتي همسرتان را تغيير دهد و منجر به بي‌اعتمادي شما به او شود.

ارائه الگوهاي تحريك جديد و مخرب:

علاوه بر اين كه فيلم‌هاي پورن وضعيت‌هاي بدني، طول زمان دخول و ظاهر بدني غيرطبيعي را براي تحريك بيشتر ارائه مي‌دهد، در برخي از اين فيلم‌ها افراد با شريك‌هاي جنسي متعدد هم‌جنس يا غير هم جنس و يا با افرادي با ويژگي‌هاي سني و جسمي خاص رابطه جنسي برقرار مي‌كنند. به دليل اثر كوليج كه در بالا اشاره شد مغز مردان پس از مدتي تحريك به وسيله محرك ثابت در پي شريك جنسي جديد و روش‌هاي جديد است.

متاسفانه اين تغيير سليقه تحريك جنسي از دنياي تخيلي فيلم پورن مي‌تواند به دنياي واقعي سرايت كند و فرد در پي اين باشد كه اين الگوها را براي تحريك بيشتر به طور واقعي تجربه كند كه معمولا عواقب ارتباطي و بين‌فردي زيادي را به وجود مي‌آورد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه اثرات ***گرافي و هرزه نگاري مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

 

خدمات مركز مشاوره تلفني خانواده هنر زندگي

  مركز مشاوره روانشناسي تلفني خانواده هنر زندگي با بهره مندي از كادر مجرب خدمات خود در زمينه مشاوره تلفني خانواده با موضوعاتي شامل مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره پيش از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي دختر و پسر،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوستي‌هاي پيش از ازدواج،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره دوران نامزدي، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره اعتياد، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره همسريابي مشاوره خانواده تلفني با موضوع مشاوره ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره قبل از ازدواج، مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره زندگي مشترك،  مشاوره تلفني خانواده با موضوع مشاوره جنسي

 

  

 

 

 

 

 

 

منبع: ***گرافي چه تاثيرات مثبت و منفي دارد؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۳ بهمن ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۴۴:۵۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی