مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

اختلالات جنسي مربوط به حيوانات

زوفيليا يا حيوان خواهي

زوفيليا (zoophilia)، يك بيماري جنسي است كه در آن يك انسان نسبت به حيوانات ميل و انگيزش جنسي دارد. اين انگيزش شامل تجسم فانتزي‌ها و تخيلات جنسي درباره حيوانات و داشتن رابطه جنسي واقعي با آنان است. اما نكته مهم اين است كه اصولا تمام افرادي كهزوفيليا دارند، رابطه جنسي برقرار نمي‌كنند.

بستياليتي يا رابطه جنسي با حيوانات

Bestiality به داشتن رابطه جنسي و آميزش با حيوانات گفته مي‌شود. در تفاوت اين اختلال با زوفيليا، بايد گفت كه زوفيليا، يك ترجيح يا احساس خاص است و صرفا به عمل جنسي نمي‌انجامد، اما bestiality به انجام عمل جنسي به قصد كسب لذت جنسي با حيوانات گفته مي‌شود و تمام آن‌ها حتما زوفيليا دارند. براي درمان فرد حتما بايدمشاوره جنسي و روانشناسي دريافت كند.

 

تاريخچه رابطه جنسي با حيوانات

در تاريخ باستان، نقاشي‌ها، مجسمه‌ها و سنگ نوشته‌هايي وجود دارد كه در آن صراحتا رابطه جنسي با حيوانات تصوير شده است. در يك نقاشي غار در حدود 8000 سال قبل از ميلاد، تصوير مردي كه مفعول يك حيوان است به تصوير كشيده شده. مي‌گويند مصري‌ها در مراسم مذهبي با بزها ازدواج مي‌كردند. البته صحت و سقم اين مطالب هيچوقت قابل تاييد نخواهد بود. در برخي از معابد هند و سازه‌هاي اطراف سوئد نيز تصاويري از اين دست وجود دارد.

مشخص نيست در گذشته اين عمل نشانه قدرت و متعارف بوده يا عملي غير عادي و شنيع شناخته مي‌شده است. حتي به نظر مي‌رسد كه جنبه‌هاي طنز آميز و سرگرم كننده آن بيشتر از رفع نياز بوده باشد. برخي نيز معتقدند كه اين رفتار زاييده ذهن هنرمند است. در قرون وسطي و حاكميت كليسا، مجرمين اعمال زوفيليايي با اعدام به وسيله حلق آويز كردن، سوزاندن و يا مرگ توسط حيوانات درنده محكوم مي‌شدند. در تمام اديان الهي، اين عمل تقبيح و گناه محسوب مي‌شود.

 

خطر بزرگ براي سلامتي بشر

رابطه جنسي با حيوانات، عفونت‌هايي را از حيوانات به انسان‌ها منتقل مي‌كند كه به نام زونوز شناخته مي‌شود. برخي از اين عفونت‌ها از تماس معمولي و برخي از آن‌ها از طريق توسط مايع مني، و مايعات واژينال، ادرار، بزاق، مدفوع و خون حيوانات انتقال مي‌يابد. عفونت‌هاي ناشناخته اي كه هنوز علم پزشكي براي مقابله با آن آماده نيست اتفاق مي‌افتد.

واكنش‌هاي آلرژيك نيز ممكن است اتفاق بيفتد. قارچ، انگل، هاري كه با تاثير بر سيستم عصبي منجر به مرگ مي‌شود، سرطان، باكتري‌هاي منجر به مننژيت و مرگ، بيماري‌هاي كبد، ريه، مغز، قلب و كليه كه در صورت عدم درمان باعث مرگ مي‌شود. اين‌ها فقط تعدادي از بيماري‌هايي است كه رابطه جنسي با حيوان براي انسان در پي دارد.

در كشورهاي خاورميانه اين ارتباط با حيوانات اهلي مثل گوسفند، الاغ، گاو و مرغ شايع‌تر است. اين مسئله، مي‌تواند باعث آلودگي گوشت و محصولات اين حيوانات شود و بيماري‌هاي غير قابل درماني را به وجود بياورد.

 

صنعت زوفيليا!

در برخي از كشورها، رابطه با حيوانات به عنوان يك صنعت در حال گسترش است. فاحشه خانه‌هاي زيرزميني كه در آن حيوانات تربيت شده براي دادن خدمات جنسي به انسان‌هاي مبتلا به زوفيليا، رديف شده‌اند، مناظري بسيار وحشتناك به وجود آورده است. صنعت ***گرافي نيز از اين بيماران براي كسب درآمد استفاده مي‌كند و محصولات متنوعي را براي اين افراد فراهم مي‌كنند. به نظر مي‌رسد به دو دليل پوچ شدن روابط جنسي، عاطفي و خانوادگي در غرب و محدوديت‌هاي سفت و سخت در كشور‌هاي مذهبي، اين عمل در حال گسترش است و در صورت عدم مقابله صحيح، آينده اي نه چندان روشن در انتظار جامعه بشري است.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه اختلالات جنسي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع: رابطه جنسي با حيوانات!

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رابطه جنسي با حيوانات!،
موضوع:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۶:۵۰:۳۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی