مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

علت و چيستي مشكلات نامشخص است!

يك مشاور به زوجين كمك مي‌كند تا بتوانند علت اصلي مشكلاتي كه حتي زمان شروع آن نيز مشخص نيست را پيدا كرده و براي حل آن گام بردارند. مثلا توضيح اينكه با همسرتان راحت نيستيد يا ازدواجتان ديگر مثل گذشته نيست و حس ناخوشايندي نسبت به او پيدا كرده ايد، اما نمي‌دانيد چرا و... . وقت‌هايي كه در رابطه با همسرتان متوجه مي‌شويد رابطه پيش نمي‌رود و نمي‌دانيد بايد در اين رابطه چكار كنيد؛ حضور يك مشاور مي‌تواند در اصلاح رابطه به شما ياري برساند و شما را در روند بهبود رابطه و بازگشت شما به رابطه خوبِ گذشته ياري نمايد.

 

موضوعي هست كه نمي‌توانيد به او بگوئيد.

خيلي از احساسات در يك رابطه موقعيت بروز پيدا كردن را دريافت نمي‌كند. موقعيت‌هايي كه شما بتوانيد صحبت كنيد و قسمت‌هاي پنهان يا حرف‌هاي مگوي خود را به او بگوئيد. در چنين شرايطي يك جلسۀ مشاوره با حضور حمايت گر و گرم يك مشاور با تجربه، به شما كمك مي‌كند تا بر ترس هايتان غلبه كنيد تا بتوانيد به راحتي با همسرتان مسائل تان را در ميان بگذاريد.

 

ارتباط موثر نداريد.

در يك ارتباط موثر هر دو طرف نسبت به هم احساس صميميت دارند و نسبت به حال و هواي احساسي شريك زندگيشان آگاه هستند. زمان‌هايي كه حس مي‌كنيد همسرتان شما را نمي‌فهمد يا هميشه به شما بي توجه است، حضور يك مشاور مي‌تواند به شما كمك كند. اما در زمان‌هايي كه او با يك غريبه فرقي نمي‌كند و يا حتي نمي‌توانيد به ميزان قابل قبولي با يكديگر حرف بزنيد و به هم گوش كنيد؛ حضور يك مشاور و زوج درماني الزامي است.

 

بيشتر از صحبت كردن با بكديگر به بحث و جدل مي‌پردازيد.

ديگر صحبت نمي‌كنيد، بلكه فقط جر و بحث است؛ جدل‌هايي كه شكل مي‌گيرد قرار نيست تمام شوند و فريادها و بحث‌ها هر روز عميق‌تر شده و روز به روز افزايش مي‌يابند. در چنين شرايطي ديگر دعوا نمك زندگي نيست و به قولي شورش در آمده. مي‌توانيد از بزرگ ترها يا آشناها به عنوان واسطه استفاده كنيد، اما به دلايل زيادي بهتر است قبل از درگير كردن هر كس ديگري در زندگي شخصيتان، از خدمات مشاوره خانوادهبهره ببريد.

 

به همديگر بي اعتماد شده ايد.

از رايج‌ترين دلايلي كه زوج‌ها به مشاور رجوع مي‌كنند؛ از بين رفتن اعتماد است. در زمان‌هايي كه اعتماد بين شما از بين رفته است، بازسازي بنياد اعتماد از دست رفته؛ كاري نيست كه به سادگي شكل بگيرد. فرقي نمي‌كند اين بي اعتمادي از خيانت جنسي يا دروغ‌هاي دنباله دار يا بي وفايي‌هاي احساسي باشد. در چنين شرايطي گفتگو در فضايي كه دو طرف بتوانند آزادانه از خواسته‌ها و آسيب هايشان تعريف كنند؛ به ترميم اين شكاف كمك مي‌كند.

 

در رابطه جنسي مشكل داريد.

مشكلات در رابطه جنسي مي‌توانند به مشكلات زيادي در رابطه منجر شوند. همچنين مشكلات در رابطه جنسي نيز مي‌تواند نشانه‌هايي از مشكلات و اختلافات در ديگر زمينه‌ها باشد. گاهي رابطه مكرر كم مي‌شود؛ ارضا شكل نمي‌گيرد يا از سوي طرف مقابل رد مي‌شود يا بيشتر از رابطه جنسي به عنوان ابزاري براي چانه زني و باج گيري استفاده مي‌شود. در چنين شرايطي ضرورت مشاوره زناشويي بيشتر مي‌شود.

 

اختلال رواني در ميان زوجين

شما يا شريك زندگيتان ممكن است دچار يكي از اختلالات رواني يا روحي شده باشد. از اختلال‌هاي افسردگي و وسواس گونه گرفته تااختلالات شخصيت مي‌توانند عامل اصلي اختلافات تان باشند. در چنين شرايطي آگاهي شما درباره نوع رفتار مناسب براي درمان همسرتان اهميت پيدا مي‌كند. اين كه شما چگونه بايد رفتار كنيد، او چطور بايد بهبود يابد تا بتواند به يك سازگاري دست يابد؛ شديدا به حضور يك مشاور نياز است.

 

 وقتي به جدايي فكر مي‌كنيد

ممكن است در زندگي مشتركتان به اين نتيجه رسيده باشيد كه تنها راه رهايي از اين وضعيت جدايي است. جدايي در برخي شرايط پيچيده و خطرناك، بهترين و توصيه شده‌ترين راهكارهاي روبروي شماست. شما بهتر است در شرايطي كه به طلاق فكر مي‌كنيد با مشورت با يك مشاور؛ شك و ترديدهاي لازم را براي تصميم خود رفع كنيد. در اين وضعيت ضروري است كه از علت و ريشه‌هاي مشكلات خود، آگاه باشيد. خصوصا چون ممكن است به همين دلايل در رابطه بعدي با مشكل روبرو شويد.

 

هميشه ناراضي هستيد.

از زندگي خود احساس رضايت نداريد و شايد هر روز از خود مي‌پرسيد كه واقعا چرا همچنان در اين رابطه مانده ايد و يا چرا بايد همچين رابطه اي نصيب شما شود. در چنين شرايطي نيز مي‌توانيد با صحبت با يك مشاور دلايل نارضايتي دروني خود را كشف كرده و در نهايت با بيان احساسات فرو خورده خود؛ از احساس نارضايتي كلي خود كه بر زندگيتان سيطره يافته؛ خلاص شويد.

 

مشكلاتي كه هيچوقت حل نمي‌شوند

بعضي مشكلات به صورت كلي به رابطه صدمه نمي‌زنند، اما هرگز نتوانسته ايد با همسرتان به يك توافق درست دست پيدا كنيد. اين مشكلات غير قابل حذف هم هستند. معمولا مشاوران و روانشناسان در حل اين تعارضات كمك شاياني به شما مي‌كنند و روش‌هاي مناسبي براي حل تعارضات سراغ دارند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشكلات زناشوئي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع: مشكلات زناشويي كه نياز به مشاوره دارد!

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۷:۱۵:۱۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی