مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

اهميت ندادن زنان به بهداشت، سلامتي و آراستگي خود

موردي كه بسياري از مردان از آن شكايت دارند اين است كه زن خود را فقط در شرايطي زيبا و آراسته مي بينند كه او به مهماني دعوت شده باشد يا مي خواهد خودش را براي بيرون رفتن آماده كند درحالي كه در خانه نامنظم است و به آراستگي خود اهميت نمي دهد. عدم رعايت بهداشت فردي مانند دوش نگرفتن يا اپيلاسيون نكردن مي تواند براي مردان منزجر كننده باشد. لازم نيست كه هميشه آرايش هاي غليظ داشته باشيد ولي مرتب بودن و استفاده از عطرهاي خوشبو به پايدار ماندن رابطه كمك شاياني مي كند.

از طرفي بسياري از زنان بعد از ازدواج به رژيم غذايي و ورزش خود اهميتي نمي دهند شرايطي كه باعث مي شود اضافه وزن زيادي داشته باشند. زيبايي فيزيكي نشان دهنده سلامتي زنان است. مهم ترين عامل راه انداز و تحريك جذابيت در مردان از طريق بينايي است. پس مراقبت از پوست، موها و اندام از اهميت زيادي برايشان برخوردار است.

 

نداشتن تنوع در روابط جنسي

مردان تنوع را دوست دارند. يكنواختي در زابطه جنسي باعث مي شود كه آن ها به تدريج علاقه خود را در رابطه از دست بدهند. سعي كنيد هرازگاهي تغييراتي در ظاهر، لباس و پوزيشن هاي رابطه جنسي تان ايجاد كنيد، سعي كنيد رابطه جنسي خود را با نوآوري، تجربيات جديد و ماساژهاي جنسي هيحان انگيز كنيد.

 

زايمان در زنان و تولد فرزند

بسياري از زنان عنوان مي كنند كه همسرشان بعد زايمان نسبت به آن ها سرد شده اند، ممكن است علت سرد شدن مردان در روابط زناشويي و روابط گرم قبل از اين دوران را نداشته باشند. يكي از مهم ترين علت ها مي تواند به دليل دلمشغولي فراوان زنان به فرزند خود باشد به گونه اي كه از شوهر خود غافل شوند و ديگر به روابط رومانتيك خود توجهي نداشته باشند.

از ديگر دلايل مي توان به احساس منفي كه برخي از زنان نسبت به اندام خود بعد از زايمان دارند، اشاره كرد در واقع به دليل ترك هايي كه در پوست شكم ايجاد مي شود، اضافه وزن و تغييراتي كه در فرم واژن ايجاد مي شود از اين هراس دارند كه شوهرشان نگاه منفي به آن ها داشته باشند در صورتي كه در بيشتر مواقع همسرتان اهميتي به اين تغييرات نمي دهد. برخي از زنان به دليل ترس از درد ناشي از برقراري رابطه جنسي بعد زايمان از اين موضوع اجتناب مي كنند كه اگر براي مدت طولاني اامه پيدا كند مي تواند باعث شود مردان در رابطه سرد شوند.

 

فشار و استرس بالاي مردان

استرس بخش جدايي ناپذير زندگي مردن امروزي است. فشار هاي مالي و شغلي باعث مي شود كه مردان استرس زيادي را تحمل كنند. در اين حالت آنقدر ذهنشان درگير مشكلات مي شود و انرژي شان تحليل مي رود و ميل جنسي شان كاهش پيدا مي كند پس شايد ديگر مثل قبل از رابطه شان لذت نبرند. در واقع در آن شرايط اولويت زندگي شان تغيير مي كند.

 

بي احترامي كردن به شوهر

يك مرد هر چه هم عاشق شما باشد، نمي تواند بي احترامي شما را تحمل كند و اگر مجبوز شود بين شما و نياز به احترام يكي را انتخاب كند به احتمال قوي شما را رها خواهد كرد. پس ارگ مي خواهيد همسرتان هميشه مرد شما باقي بماند به او احترام بگذاريد. او را در جمع دوستان و خانواده مورد انتقاد قرار ندهيد و توانايي هايش را زير سوال نبريد. زماني كه توانايي هاي شوهرتان را حتي در اموري كه به نظر شما بي اهميت است زير سوال مي بريد او با خود فكر مي كند كه شما به او اعتماد داريد. اگر به او بي احترامي كنيد پس نبايد از اينكه او در رابطه با شما سرد شده است شكايتي داشته باشيد.

 

اعتياد جنسي مردان به *** گرافي

اين موضوع كه شوهرتان در ابتداي رابطه بسيار گرم بوده و بعد از يك مدت به كلي سرد شود مي تواند به دليل تماشاي بيش از حد فيلم هاي پرنوگرافي باشد كه با گذشت زمان در مردان باعث بي ميلي و سرد شدن او نسبت به شريك جنسي اش شود.

 

وابستگي بيش از حد زنان

مردان معمولا از زناني خوششان مي ايد كه برنامه ها و اهداف شخصي خود را دنبال مي كنند. اين اهداف صرفا تحصيلي يا كاري نيستند. مي تواند دنبال كردن برنامه هاي ورزشي تا داشتن برنامه هاي تفريحي باشد. اكثر مردان دوست ندارند در يك رابطه طولاني مدت با زني همراه باشند كه بيش از حد وابسته به ان هاست  اينكه شما نمي توانيد برنامه اي داشته باشيد كه خودتان را به آن مشغول كنيد مي تواند براي مردان بسيار غير جذاب باشد. لازم نيست به گونه اي برنامه ريزي كنيد كه هر بيست و چهار ساعت شبانه روز، ارزوهايتان را در كنار او تصور كنيد، اهداف . جاه طلبي هاي خود را دنبال كنيد و زماني را فقط براي خودتان اختصاص دهيد.

 

بدبيني بيش از حد زنان نسيبت به آينده

مردان دنبال زني هستن كه شاد و با انگيزه باشد، مشوق او براي جاه طلبي هايشان باشند و او را در مسير رسيدن به روياهاي دو نفره همراهي كند. پس اگر از جمله آن افرادي هستيد كه هميشه نيمه خالي ليوان را مي بينيد و اشتياق او را در رسيدن به اهدافش از بين مي بريد به مرور او را به سمت سرد شدن در رابطه سوق مي دهيد.

 

نداشتن اعتماد به نفس زن

زماني كه شما به عنوان يك زن به خودتان اطمينان نداريد و به زيبايي ها  توانايي هايتان باور ندارديد، يعني احساس عدم امنيت مي كنيد. اين عدم اطمينان باعث مي شود كه شما به صورت ناخودآگاه، مردي كه با او در ارتباط برقرا كرديد در مقامي بالاتر از خود قرار دهيد. فكر مي كنيد در اين شرايط چه اتفاقي مي افتد؟

جايگاه شما در نظر همسرتان پايين مي آيد و حس مي كند كه ارزش بيشتري نسبت به شما دارد . در واقع افراد مي خواهند با فردي در ارتباط باشند كه حداقل همسطح آن ها باشند پس بسيار اهميت دارد كه عاشق خودتان باشيد و بخش هاي مختلف وجودي تان را دوست داشته باشيد در اين صورت همسرتان هم شما را فردي ارزشمند مي بيند. استانداردها و خط قرمزهاي خود را در يم رابطه تعيين كنيد و براساس آن حركت كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه علت سرد شدن مردان در رابطه زناشويي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : چرا مردان از رابطه زناشويي با همسرشان سرد مي شوند؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۰۳:۵۹:۱۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی