مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

مشكل روزمرگي از كجاست؟

متاسفانه خيلي از افراد، ابتدا به مشغله ها و نگراني هايي كه در طول روز دارند فكر مي كنند و هنگامي كه آنها تمام شد، تازه يادشان مي افتد كه بايد به همسرشان نيز توجه كنند. اما چگونه با اين همه دغدغه و خستگي، مي توان به همسر خود عشق ورزيد؟ همين مسائل باعث خشم، دلخوري و حتي مشاجره و درگيري بين زوجين مي شود. پس فراموش نكنيد كه شما يك شريكي براي زندگي خود داريد و لازم است در تمام مسيرها با او هم قدم و هم نفس باشيد. 

 

چرا با حضور فرزند، خوش گذراني با همسر كاهش مي يابد؟

شما فرزندتان را بدون هيچ چون و چرايي دوست داريد، براي او وقت مي گذاريد و مراقبش هستيد. حواس تان به درس خواندن و تغذيه اش است، هر كاري مي كنيد تا سلامتش به خطر نيافتد، سرگرم و خوشحال باشند و احساس امنيت كنند. اما آيا اين رفتار را با شريك زندگي و همسرتان هم داريد؟ ازدواج يك خيابان دو طرفه است و هرچه محبت و توجه كنيد، از سويي ديگر مزاياي آن را دريافت خواهيد كرد. چه بسا خيلي بيشتر از چيزي كه داده ايد.

 

چگونه شور و اشتياق خود را بين همسر و فرزندم تقسيم كنم؟

هر مادر و پدري با يك عشق خاصي فرزندش را پرورش مي دهد، اما زوجين بايد سعي كنند انرژي احساسي خود را بين همسر و فرزند به طور متعادلي تقسيم كنند. اگر نمي توانيد با همسرتان خوش بگذرانيد، به تفريح برويد و يا شاد باشيد، حداقل ترشرو و بد اخلاق نباشيد. تنها كافي است صبح را با يك لبخند شروع كنيد. حتي ديدن كوچك ترين زحمات همسرتان و تقدير از آن ها به او احساس دوست داشته شدن مي دهد.

 

چگونه به همسرم احساس خوب بدهم؟

خيلي ساده است، غرور، استبداد، لجبازي و سياست مداري خود را كنار بگذاريد. خودتان باشيد و خالصانه با همسرتان رفتار كنيد. درست است كه همه گهگاهي به يك فضاي خصوصي يا يك پوشش محافظت كننده از احساسات دروني نياز دارند، اما يك رابطه صادقانه، تنها چيزي است كه قطعا شادي و آرامش را در زندگي به ارمغان خواهد آورد. زوجيني كه براي مخفي كردن خودشان، براي همسرشان فيلم بازي مي كنند و سعي مي كنند با سياست، همسرشان را در كنترل خود نگه دارند، نشاط زندگيشان محكوم به فناست. در نهايت دروغ گفتن به همسر به هر دليل كه باشد، دير يا زود به رابطه و خانواده آسيب خواهد زد.

 

چگونه به زندگي زناشويي انرژي تزريق كنيم؟

بازتاب انرژي مثبت به شريكتان، به شما انرژي اضافه مي دهد. به سوالات يا صحبت هاي شريكتان گوش داده و با محبت پاسخ دهيد؛ گوش دادن با شنيدن فرق دارد. گهگاهي او را در آغوش بگيريد و ببوسيد، اين گونه به همسرتان توجه و محبت ارائه داده ايد و طبيعتا بيشتر خوشبختي در زندگي دريافت مي كنيد. اگر شما اجازه دهيد كه ناراحتي ها و خلق پايينتان، جلوي ابراز و پذيرش عشق را بگيرد، آنگاه است كه اين اخلاق، عادت شما شده و ديگر نمي توانيد شور و شوق را در زندگي خود پيدا كنيد.

 

چگونه از رابطه با همسر خود لذت ببرم؟

براي شاد بودن نيازي نيست حتما كارهاي عجيب و خارق العاده انجام دهيد. با هم شوخي كنيد و جوك هايي كه تنهايي يا در محل كار با همكارانتان مي خوانيد، براي همسرتان بخوانيد. وسايل بازي مثل بازي رايانه اي و بازي هاي كارتي تهيه كنيد. با هم به پياده روي در طبيعت و پيك نيك برويد. زندگي خيلي كوتاه است پس هر لحظه از زندگي ارزش خوشحال بودن دارد. اما بايد در همين زمان كم، كنار كسي باشيد كه دوستش داريد و دوست داشتن خود را با شادابي با هم تقسيم كنيد.

هر روز، بدون توجه به شرايط، ابراز عشق به خانواده را فراموش نكنيد. زيرا اگر علاقه و دوست داشتن خود را متوقف كنيد، همسر و شريك زندگي شما بعد از مدتي حس مي كند كه ديگر براي شما اهميتي ندارد، همين مسئله، مانند سم، كم كم احساسات مثبت را در زندگي شما مي كشد. شايد گاهي واقعا عصباني يا ناراحت باشيد، اما يك لبخند ساده و يك ابراز دلتنگي صميمانه، بتواند همه چيز را تغيير دهد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه يافتن راه هاي خوشبختي در زندگي مشترك مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : چگونه با شريك زندگي خود خوشحال باشيم

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۴ اسفند ۱۳۹۷ ] [ ۱۲:۵۷:۵۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی