مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

سرد مزاجي بحران روابط زناشويي

يكي از اولين نشانه‌هاي طلاق عاطفي كاهش روابط جنسي زوجين است. ابتدا زن و مرد نسبت به هم عشق و علاقه دارند ولي رابطه جنسي و هم آغوشي ندارند و يا بسيار كم است. در نتيجه كم كم عشق و علاقه كم رنگ‌تر مي‌شود و طلاق عاطفي صورت مي‌گيرد.

بي ميلي جنسي شادي و نشاط را در زندگي كم رنگ مي‌كند و عواقبي جبران ناپذير به جا مي‌گذارد و حتي ممكن است منجر به طلاق حقيقي شود.

 

نقش آقايان در سردي جنسي همسرشان چيست؟

مدت زمان كافي كه زنان براي عكس العمل جنسي لازم دارد خيلي طولاني‌تر از مردان است. زيرا هم، زمان بيشتري نياز دارد تا تحريك شود و هم، زمان بيشتري طول مي‌كشد تا به اوج لذت برسد.

اگر مرد رابطه جنسي را فقط وسيله اي براي ارضاي خود بداند و و از زمان ارضاي زن آگاهي نداشته باشد ممكن است زن به ارضاي كامل نرسد و يا مقاربت براي او همراه با درد باشد. در نتيجه تجربه بدي از رابطه در ذهن او مي‌ماند و نسبت به رابطه جنسي سرد مي‌شود.

 

خانم هايي كه ميل جنسي را انكار مي‌كنند

برخي از زنان از ترس اينكه همسرشان در موردشان بد فكر كند و متهم به شهوت راني شوند از علاقه و نيازشان به رابطه جنسي صحبت نمي‌كنند و حتي در شرايطي كه به ارضاي كامل نمي‌رسند نيز از مشكل خود با همسرشان حرفي نمي‌زنند.

البته در برخي شرايط مردها قبول نمي‌كنند كه مشكل از آنهاست.نداشتن اطلاعات كافي از رابطه جنسي، به سرعت زمينه را براي سردي و بهانه گيري و تنفر از رابطه با همسرشان فراهم مي‌كند.

در خيلي از موارد بروز چنين مشكلي به خاطر فرهنگ و سنت است كه ميل جنسي زن را محدود و منع مي‌كند. در اين شرايط به دليل نارضايتي جنسي زوجين رابطه جنسي برقرار نمي‌كنند و سال‌ها فقط به صورت رسمي و قراردادي زن و شوهر باقي مي‌مانند.

 

به دنبال درمان مشكلات جنسي باشيد

يكي از راه‌هاي پيشگيري از سرد مزاجي در روابط زناشويي آموزش‌ها و مشاوره قبل از ازدواج مي‌باشد.

راه ديگر شناخت ظرفيت‌ها و توقع‌هاي جنسي خود در رابطه جنسي است. زوجين مي‌توانند با آگاهي از ظرفيت‌هاي جنسي خود و همسرشان و آموزش، مهارت جنسي پيدا كنند. اگر افراد به كيفيت رابطه جنسي شان توجه نكنند در طولاني مدت دچار بحران مي‌شوند.

مسلما روابط جنسي در زندگي مشترك يك امر بسيار مهم و دوطرفه است و مشكلات جنسي هم چون سرد مزاجي باعث بروز بهانه گيري و بي ميلي در فرد ديگر شود.

در نتيجه بايد پيگيري و درمان مشكلات جنسي و سرد مزاجي‌ها به صورت جدي انجام شود تا يك زندگي مشترك منجر به طلاق عاطفي و حقيقي نشود.

 

زوج درماني مهم است نه فرد درماني

زوجين براي اينكه سرد مزاجي را از بين ببرند بايد به دنبال علت سرد مزاجي باشند. يكي از موثرترين اقدامات مشاوره جنسي مي‌باشد. در اين شرايط نيز همكاري زوجين بسيار اهميت دارد و هر كدام بايد سهم خود را در رابطه بپزيرند. درمانگر بايد در برخورد با اختلالات زناشويي تاثير متقابل را در هر دو طرف بررسي كند و لازمه اين كار و درمان سردي جنسي زوج درماني است.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه سرد مزاجي در روابط زناشويي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : تاثير سرد مزاجي جنسي بر زندگي زناشويي

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۴۳:۴۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی