مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

دليل جدايي از همسر قبلي را پيدا كنيد

در مهم ترين و اولين اقدام بايد علت جدايي خواستگارتان را از همسر قبلي اش متوجه شويد. با پرسش از خود او، خانواده، دوستان و تحقيقات لازم مي توانيد از اين مسئله باخبر شويد. تحقيقات در مورد مردي كه قبلا ازدواج كرده بايد با دقت بيشتري صورت بگيرد تا متوجه شويد چرا خواستگار شما از همسر قبلي اش جدا شده است. اگر مطمئن شديد كه مشكل حادي از طرف مرد وجود نداشته، طلاق توافقي بوده يا به دليل مشكلات زن قبلي صورت گرفته، مي توانيد با خيال راحت تري تصميم بگيريد.

 

چه نكاتي را براي ازدواج با مرد مطلقه بايد در نظر بگيريم؟

علاوه بر كشف علت جدايي از همسر قبلي، نكات ديگري را هم بايد براي ازدواج با مرد مطلقه در نظر بگيريد كه عبارتند از:

از روي ترحم و دلسوزي تصميم نگيريد

ممكن است مردي كه تجربه شكست در ازدواج دارد، با داستان هاي سوزناكش براي شما بخواهد دلتان را به رحم آورده و شما را مجاب به پذيرش درخواستش كند. بنابراين بايد متوجه باشيد كه انتخاب از روي دلسوزي نه تنها به خودتان، بلكه به طرف مقابلتان نيز آسيب مي رساند.

حساسيت هاي شما نسبت به مرور خاطرات

ممكن است با رفتن به يك رستوران يا گوش دادن به يك موسيقي، فكر كنيد كه خاطراتي براي همسرتان در حال تداعي است و آزار ببينيد. بايد بپذيريد كه خاطرات زنده هستند و ممكن است گهگاهي همسرتان به سراغشان برود، بنابراين اگر توانايي مديريت اين هيجانات را نداريد، ممكن است به زندگي شما آسيب برسد.

مقايسه شما با همسر قبلي

يكي ديگر از نكات منفي ازدواج با مرد مطلقه، زماني است كه رفتارهاي بد شما با همسر سابق مقايسه مي شود. مرد ممكن است ناخواسته بگويد كه "هيچ زني اين رفتار را نمي كند يا اينگونه صحبت نمي كند" و طبيعتا منظور او از هيچ زني، همسر قبلي اش است.

قبح طلاق ريخته شده است

ازدواج با مردي كه يك بار جدا شده، باعث مي شود او از جدايي نترسد و ممكن است راحت تر به طلاق فكر كرده و آستانه تحمل او پايين تر بيايد. البته احتمال اين اتفاق خيلي بالا نيست.

مرد شما با تجربه تر است

نكته مثبت ازدواج با مردان مطلقه، اين است كه آن ها يكبار طعم شكست را چشيده اند و حالا بهتر مي دانند در مقابل برخي از مشكلات چگونه واكنش نشان داده و با شما چگونه بهترين برخورد را داشته باشد. به نوعي اگر ازدواج قبلي او بد بوده، بيشتر قدر شما و احساساتتان را خواهد دانست.

مشاوره پيش از ازدواج ضروري تر است

مراجعه به روانشناس، براي هر نوع ازدواجي ضروري است اما به دليل اينكه ازدواج با مرد مطلقه كمي شرايط متفاوتي دارد، مشاوره پيش از ازدواج بسيار مهم تر و ضروري تر مي باشد. هر طلاقي آسيب تازه اي به افراد و جامعه وارد مي كند و بايد تا مي شود از آن پيشگيري شود.

 

با كدام مردان مطلقه اي ميتوان ازدواج كرد؟

براي ازدواج با مردي كه قبلا جدا شده است، جز ملاك هاي شخصي و شخصيتي خودتان و او، نبايد مسئله ديگري را در نظر بگيريد. اين مردان نيز مثل همه انسان ها اما همراه با تجربه اي تلخ هستند. بنابراين در پذيرش اين مردان، فكرتان را از مطلقه بودن او رها كرده و به شناخت ويژگي هاي خوب و بد او بپردازيد. براي شناخت بهتر، از او سوالات مهم پيش از ازدواج را بپرسيد.

 

ازدواج با مرد مطلقه اي كه فرزند دارد

اگر خواستگار شما از ازدواج قبلي خود فرزندي دارد، بسيار بايد با احتياط وارد ارتباط با وي شويد. چنين مردي، در هر حال لازم است كه با همسر سابق خود در مورد فرزندشان ارتباط داشته باشد، پس اين موضوع بايد مورد پذيرش شما واقع شود. اگر حضانت فرزند نيز به عهده مرد است، علاوه بر شناخت خواستگار خود، بايد فرزندش را به خوبي بشناسيد، حاضر باشيد با او زندگي كنيد و رضايت او را نيز كسب كنيد. بدانيد زندگي با والدين ناتني براي كودكان نيز آسان نيست. شما با ازدواج با مرد مطلقه، زندگي كودك او را نيز تحت تاثير قرار مي دهيد. بنابراين براي اينكار بايد با روانشناسان كودك و نوجوان صحبت كرده و در مورد مسائل مربوط به فرزندان، كاملا قبل از ازدواج با هم به توافق برسيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج با مرد مطلقه مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ازدواج با مرد مطلقه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ازدواج با مرد مطلقه،
موضوع:
[ ۲۸ فروردين ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۹:۰۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی