مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

روش مسترز و جانسون

تكنيك مسترز جانسون (MASTERS AND JOHNSON) به اراده و تمرين زيادي براي درمان زود انزالي نياز دارد. اين روش مجموعه اي از فرآيندهاي يادگيري، تشخيص و كنترل احساساتي را در برمي گيرد كه باعث مي شود فرد به اوج لذت جنسي برسد.

 

شيوه انجام روش مسترز و جانسون

اين تمرين به گونه ايست كه بعد از مرحله تحريك در رابطه جنسي، زماني كه مرد نزديك ارضا شدن است كار را متوقف مي كند و بعد از فروكش كردن حس لذت دوباره تحريك را ادامه مي دهد و خود را رها مي كند تا انزال به طور طبيعي اتفاق بيافتد. مي توانيد براي اينكه مقاومت بالا برود از ژل هاي لغزنده نيز استفاده كنيد. تنفس عميق در حين به تعويق انداختن انزال مي تواند نقش موثري داشته باشد و از خستگي شما بكاهد.

بهترين روش انجام تمرين مسترز و جانسون

اين تمرين را حداقل سه بار بايد انجام دهيد. اما بهترين حالت اين است از روش 9 به 1 استفاده كنيد. به اين معنا كه در آميزش هاي اول يك بار مكث كنيد و در هفته هاي بعدي و به تدريج با توجه به قواي بدني خودتان ميزان توقف ها را بعد از هر تحريك افزايش دهيد تا به 9 بار مكث در يك رابطه جنسي برسد.

(براي مثال مرد آلت خود را چهار بار در واژن زن مي برد و بعد استراحت مي كند و دوباره و چند باره اين كار را انجام مي دهد تا انزال ديرتر اتفاق بيوفتد). در اين شرايط بدن شرطي مي شود و مي توانيد رابطه جنسي طولاني تري داشته باشيد و همسر خود را نيز ارضا كنيد.

با استفاده از اين روش مي توانيد بعد از چند هفته تا چند ماه با تلاش و همكاري همسرتان رابطه جنسي را تحت كنترل در بياوريد. براي رابطه مطلوب تر و تاثيري گذاري بيشتر تكنيك مسترز و جانسون بهتر است مرد روي زن قرار بگيرد و تسلط بيشتري بر خود داشته باشد. در حالت ديگر زن روي مرد قرار مي گيرد و مرد بايد در هنگام نزديك شدن به مرحلۀ اوج به همسر خود اشاره كند كه متوقف شود.

نكته: براي جلوگيري از سرد شدن زن بايد در توقف ها، عشق بازي جنسي (بدون تحريك مستقيم آلت تناسلي مرد) ادامه داشته باشد.

 

تكنيك فشار در روش مسترز و جانسون

در اين تكنيك، مرد مي تواند براي فروكش كردن احساس خود زماني كه به لحظه انزال نزديك شد با انگشت نشانه و انگشت شست، حلقه اي به دور سر آلت خود درست كند و انگشتان خود را محكم فشار دهد. سپس دوباره آميزش را ادامه دهد و طبق مراحل بالا عمل كند.

فشار وارد كردن بر سر آلت تناسلي سبب مي شود تجمع خون در آلت كم شود و نعوظ كاهش يابد در نتيجه كنترل جنسي مرد بالا مي رود و زمان نزديكي افزايش مي يابد. تكنيك فشار را زن نيز مي تواند براي همسرش انجام دهد.

 

از قبل با همسر خود هماهنگ باشيد

قبل از انجام اين تمرين و نزديكي حتما آنرا با همسر خود در ميان بگذاريد؛ زيرا ممكن است به دليل پيوسته نبودن اين تمرين براي همسرتان كمي سخت باشد و باعث ناراحتي او شود. اگر با اين كار مخالفت كرد، با ذكر دلايل منطقي و بيان تاثير اين كار بر روي انزال ديرتر او را با لحني ملايم راضي كنيد.

بهتر است هر زن و مرد قبل از رابطه هر كار جديد كه مي خواهند بكنند را به هم اطلاع داده و نظر طرف مقابل خود را جويا شوند. 

 

عدم برقراري رابطه جنسي تا 2 هفته قبل از تمرين

ممكن است اين روش در ابتدا سخت به نظر برسد اما در نهايت لذت جنسي زيادي را براي زن و شوهر به وجود مي آورد. سعي كنيد تا قبل از شروع تمرين به مدت 2 يا 3 هفته نزديكي نداشته باشيد و فقط از نوازش و در آغوش گرفتن و موارد ديگر استفاده كنيد. اگر اين اصل را رعايت كنيد نتيجه بهتري مي گيريد..

 

براي دريافت مشاوره در زمينه روش هاي درمان زود انزالي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265تماس بگيريد.

 

منبع : تكنيك مسترز و جانسون براي درمان زود انزالي

امتیاز:
بازدید:
[ ۴ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۷:۳۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی