مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

كليدهاي موفقيت در زندگي

خوشبختانه كليدهاي اصلي براي رسيدن به موفقيت در زندگي براي همه افراد يكسان است. شما با رعايت نكاتي كه در زير به عنوان كليدهاي موفقيت در نظر گرفته شده است مي توانيد از درستي مسير خود اطمينان حاصل نماييد. اين نكات به روش زندگي افراد موفق اشاره دارند، يعني عواملي كه در موفقيت آن ها تاثير داشته است.

1- براي موفقيت در زندگي اهداف تعيين كنيد

براي آنكه زندگي موفقي داشته باشيد بايد از خود بپرسيد دقيقا از زندگي چه مي خواهيد و مي خواهيد به چه جايگاهي دست پيدا كنيد. بسياري از افراد تنها مي گويند كه مي خواهند زندگي موفقي داشته باشند؛ اما براي خود روشن نمي كنند كه موفقيت دقيقا به معني دست يابي به چه چيزهايي است. اگر شما خواسته هاي خود را به صورت جزئي و دقيق تعريف كنيد؛ آن وقت برنامه ريزي براي آن ها نيز آسان تر و اصولي تر صورت خواهد گرفت.

2- تسليم موانع و مشكلات نشويد

در زندگي مسلما موانع زيادي بر سر راه شما قرار خواهند گرفت تا شما را از رسيدن به آن چه كه مي خواهيد بازدارند. اما اين مشكلي است كه همه انسان ها را با اشكال مختلف درگير خود مي كند. در واقع هيچ كس بدون مواجهه با سختي ها مسير موفقيت را نپيموده. بلكه تفاوت افراد موفق با غير موفق، در نحوۀ برخورد با موانع و هرگز تسليم نشدن است.

3- براي خواسته هاي خود زمان بندي مشخصي تعيين كنيد

اگر شما براي اهداف خود زمان خاص و محدودي را در نظر نگيريد، جوري رفتار خواهيد كرد كه انگار تا ابد براي رسيدن به آن ها وقت داريد. نداشتن برنامۀ زماني دقيق منجر به اهمال كاري و به تعويق انداختن كارها مي شود. مسلما افرادي كه دائما كارهاي خود را به روز ديگري موكول مي كنند نمي توانند در زندگي خود به اهداف مهم دست پيدا كنند.

4- برنامه ريزي را فراموش نكنيد

اما اگر برنامه ريزي درستي نداشته باشند بازهم نمي توانند به موفقيت در زندگي دست پيدا كنند. در حقيقت شما خواسته هاي خود را به طور جزئي و دقيق تعريف مي كنيد تا بتوانيد بر اساس آن يك برنامۀ عملي مشخص و كامل تعيين كنيد. تا زماني كه برنامۀ عمل نداشته باشيد و ندانيد براي رسيدن به هدف خود بايد چه كارهايي انجام دهيد، دائما در حال آزمون و خطا خواهيد بود، به اين ترتيب زمان زيادي از دست مي دهيد.

اگر با وجود برنامه ريزي هايي كه انجام مي دهيد همچنان در رسيدن به اهداف خود مشكل داريد، از يك مشاور روانشناس كمك تخصصي دريافت كنيد. در مشاوره روانشناسي به شما اين امكان داده مي شود تا خطاهاي برنامه ريزي خود را شناسايي كرده و با اصلاح آن ها به اهداف خود نزديك تر شويد.

5- از تجربيات ساير افراد موفق در زندگي استفاده كنيد

عمر انسان آنقدر طولاني نيست تا بتواند به همه تجارب دست يابد. در حقيقت زماني كه مي توانيد از تجارب ديگران بهره ببريد، چرا بايد زمان خود را با مسيرهاي اشتباه هدر دهيد؟

افراد زيادي در دنيا وجود داشته و دارند كه مسيري مشابه مسير شما را در زندگي خود پيموده اند و در اين راه موفق هم شده اند. استفاده از تجربيات آن ها مي تواند زمان زيادي را براي شما حفظ كند و شما را در اين مسير به سمت جلو هدايت كند. پس مقاله كارهايي كه افراد موفق انجام نمي دهندرا بخوانيد.

براي مثال اگر شما مي خواهيد يك نويسنده يا هنرمند حرفه اي در زندگي خود شويد به زندگينامۀ موفق ترين افراد در اين حوزه سري بزنيد. شكست ها و پيروزي هاي آن ها را در موقعيت هاي متفاوت زندگي مطالعه كنيد و تلاش كنيد تا از آن ها در زندگي روزمرۀ خود نيز استفاده كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه موفقيت در زندگي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : موفقيت در زندگي | كليد و راه هاي موفقيت در زندگي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: موفقيت در زندگي،
موضوع:
[ ۵ خرداد ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۰:۱۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی