مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

ازدواج با چه مرداني اشتباه است | مفهوم ازدواج

ازدواج عبارت است از به اشتراك گذاشتن جسم، روح و روان مرد و زن با يكديگر تا ادامه ي مسير زندگي با قدرتي بيشتر و كامل‌تر طي شود. قبل از هرچيز شما بايد انگيزه ازدواج خود را بشناسيد. با اين تعريف مشخص مي شود كه انتخاب همسر امري بسيار مهم است كه اگر در آن دقت كافي به خرج ندهيد وارد شرايطي مي شويد كه مديريت آن بسيار سخت است. در ادامه به شما خواهيم گفت كه تشكيل زندگي مشترك با كدام دسته از مردان ريسك پذير است و ممكن است عاقبت خوشي نداشته باشد.

1.مردي كه با شما صادق نيست

وجود صداقت در رابطه با همسر يكي از شرايط اصلي يك ازدواج موفق است، چرا كه همانطور كه گفته شد ازدواج به معناي به اشتراك گذاشتن همه چيز زن و مرد با يكديگر است؛ در حاليكه دروغ و پنهانكاري دقيقا نقطه مقابل اين امر است.

2.ازدواج با چه مرداني اشتباه است | مردي كه خسيس است

منظور مرديست كه كم تر از توانايي خود براي شاد كردن شما تلاش مي كند. البته همانقدر كه در رابطه با مردان خسيس بايد احتياط كرد به همان ميزان در رابطه با مردان ولخرج نيز بايد احتياط كرد چرا كه هر يك از آنها به نحوي منجر به ايجاد تنش در زندگي مشترك مي شوند.

3.مردي كه با شغل خود ازدواج كرده است

اين دسته از مردان از از وقت مصاحبت و همنشيني با شما مي زنند تا به شغل خود بپردازند. ازدواج با اين مردان شايد امتيازهاي اقتصادي به همراه داشته باشد لاكن پيش شرط لازم جهت بهره مندي مفيد از شرايط خوب اقتصادي يعني آرامش خاطر و روان را به همراه ندارد.

4.مردي كه هنوز به پدر و مادر خود وابسته است

يكي از ويژگي هاي مردان آماده ازدواج داشتن ميزان استانداردي از استقلال شخصيتي از خانواده است. ازدواج با مرداني كه از نظر عاطفي به خانواده خود وابستگي شديد و غير طبيعي دارند به طور غير مستقيم ازدواج با خانواده اين افراد را نيز به همراه دارد. به بيان ساده تر ازدواج با چنين مردي به معناي ازدواج با پدر و مادر او نيز هست.

5.مردي كه حالِ كار كردن ندارد!

يكي از جنبه هاي بسيار مهم تشكيل خانواده، توانايي فراهم كردن استقلال مالي و اقتصادي براي خانواده است. تشخيص اين كه اين وظيفه به عهده ي كيست به عرف جامعه بستگي دارد. در بعضي جوامع اين وظيفه به عهده ي مرد است و در بعضي جوامع زن و مرد هر دو در كنار هم براي حل مسائل اقتصادي تلاش مي كنند. اگر شما تصميم داريد كه در طول زندگي مشترك به خانه داري بپردازيد مردي را براي ازدواج انتخاب كنيد كه تلاش لازم جهت بهبود شرايط اقتصادي خانواده را به عمل مي آورد.

6.مردي كه غير اجتماعي و گوشه گير است

تعامل با اجتماع و افراد آن از نياز هاي هر انساني است، چرا كه انسان به ذات خود يك موجود اجتماعي است، در نتيجه ازدواج با مردان غير اجتماعي و منزوي در ذهن و روان شما تاثير مي گذارد و در صورت ازدواج با چنين مردي شما نيز مانند همسرتان در معرض افسردگي و پريشانحالي قرار مي گيريد.

7. ازدواج با چه مرداني اشتباه است : مردي كه بيش از حد رفيق باز است

داشتن دوست خوب نعمتي است كه هيچ كس نمي تواند منكر آن شود و مرد ها نيز از اين قضيه مستثني نيستند، اما اگر معاشرت استاندارد با دوستان خوب تبديل به رفيق بازي شود، در اين صورت عواقب منفي متعددي به همراه دارد. سعي كنيد مردي را براي ازدواج انتخاب كنيد كه بداند پس از ازدواج، شما به عنوان همسر او در موقعيت بسيار مهم تر و با ارزش تري از دوستانش قرار داريد و سعي كنيد اين موضوع را به او بقولانيد كه وقت او ديگر تنها به خودش تعلق ندارد بلكه او تمام وقت و زندگي خود را به شما به اشتراك گذاشته است.

8.مردي كه نسبت به شما تعهد عاطفي و اخلاقي ندارد

مردي كه نسبت به احساسات شما بي تفاوت است و براي حضور شما در زندگي خود احترامي قائل نيست به هيچ عنوان گزينه مناسبي براي ازدواج نمي باشد. امكان خيانت در اين مردان وجود دارد، چرا كه آنچه كه مردان را از خيانت به شما باز مي دارند احتراميست كه براي شما قائل هستند و عشقيست كه به شما دارند حال اگر هريك از اين دو مورد در مردي وجود نداشته باشد او به به راحتي مي تواند به همسر خود خيانت كند.

به ياد داشته باشيد كه انتخاب همسر شايد مهم ترين انتخاب شما در زندگي باشد، لذا در اين انتخاب دقت لازم را به خرج بدهيد تا يك ازدواج موفق داشته باشيد. مي‌توانيد ازمشاوره قبل از ازدواج هم بهره بگيريد تا انتخاب بهتري داشته باشيد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه  مشاوره ازدواج مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ازدواج با چه مرداني اشتباه است | ۸ مرد خطرناك!

امتیاز:
بازدید:
[ ۳ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۲:۰۹:۰۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی