مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

ضعف زنان بعد از رابطه جنسي : عوامل اصلي

عوامل متعددي مي توانند در ايجاد و شكل گيري اين حس در بدن شما تاثير گذار باشند. براي مثال تعداد دفعاتي كه عمل آميزش را با همسر خود انجام مي دهيد، مدت زمان آميزش، دماي محيط، ميزان لذت و ... عواملي هستند كه در ايجاد اين حس در شما تاثير دارند. تحقيقات نشان داده است كه هر چقدر ميزان موارد  مذكور افزايش يابد به همان نسبت حس خستگي و ضعف بعد از آميزش در بدن شما شكل مي گيرد. البته اين فرآيند در همه ي افراد به يك صورت شكل نمي گيرد. بلكه شرايط فيزيكي و بدني فرد نيز در آن تاثيرگذار است. بطور كلي عملكرد جنسي طبيعي زنان و مردان بايد در اين موضوع درنظر گرفته شود. 

تاثيرات ارگاسم بر بدن

تجربه ي ارگاسم يا اوج لذت زنان انرژي قابل توجهي از بدن مي گيرد. تحقيقات پژوهشگران نشان داده است كه هنگام ارگاسم و آميزش ميزان سوخت و ساز بدن بيشتر مي شود. در اين رابطه فرقي نمي كند كه شما مرد باشيد يا زن. در زمان آميزش و ارگاسم ضربان قلب و فشار خون افزايش قابل توجهي پيدا مي كند. همين افزايش ضربان قلب عمليات دريافت اكسيژن از ريه ها را سرعت مي بخشد و در نتيجه پس از پايان كار خستگي و حس خواب آلودگي  و ضعف را به همراه دارد. اين وضعيت هم براي مردان و هم براي زنان رخ مي دهد. اما نكته ي قابل توجه اين است كه فرآيند ارگاسم در بانوان تمام عضلات بدن را درگير مي كند. به همين خاطر است كه بانوان بيشتر از آقايان بعد از رابطه ي جنسي احساس خستگي و ضعف مي كنند.

ضعف زنان بعد از رابطه جنسي : انرژي مورد نياز

اينكه شما عمل آميزش را در چه حالتي انجام مي دهيد و از چه گزينه هايي استفاده مي كنيد، تنها در ميزان انرژي اي كه صرف مي كنيد تاثير مي گذارد. پس عمل آميزش به هر شكلي كه باشد انرژي قابل توجهي از بدن شما مي گيرد. به ياد داشته باشيد كه مصرف انرژي در هر سيستمي خستگي آن سيستم و نياز آن به استراحت را به همراه دارد. وضعيت بدن فرد بعد از آميزش نيز از اين حالت مستثني نيست.

احساس آرامش پس از رابطه جنسي

يكي از علل اصلي خستگي بعد از آميزش اين است كه شما در كنار فردي هستيد كه به او اعتماد داريد. آميزش با همسرتان يك نياز طبيعي و فيزيولوژيكي بسيار با اهميت است كه رفع آن به شما حس آرامش مي دهد. اين طبيعي است كه انسان بعد از رفع نياز هاي ضروري خود احساس آرامش مي كند. در چنين شرايطي مغزتان به شما مي گويد كه دليلي براي نگراني وجود ندارد. در اين ظرايط نيازي به هشدار و يا احتياط نيست بلكه فقط بايد آرامش داشته باشيد.

 

ضعف زنان بعد از رابطه جنسي : خود را تقويت كنيد

همانطور كه در بالا گفته شد احساس خستگي و بي حالي بعد از آميزش يك امر كاملا طبيعي است و فقط منحصر به بانوان نيست. اين حالت در مردان هم پيش مي آيد. اما به اين خاطر كه فرآيند ارگاسم در بانوان تمام عضلات بدن را درگير مي كند احساس خستگي در آنها بعد از آميزش بيشتر از مردان است. همچنين گفته شد كه ميزان خستگي بعد از آميزش به عوامل مختلفي بستگي دارد. عواملي  از جمله تعداد دفعات آميزش، مدت زمان اميزش و ... در خستگي بعد از رابطه تاثير مستقيم دارد. يكي از اين عوامل سيستم فيزيكي و بدني فرد است.

گاه تمام اين شرايط دست به دست هم مي دهند تا احساس خستگي و بي حالي رخوت انگيز بعد از رابطه جنسي تبديل به ضعف شديد شود. اگر چنين شرايطي را تجربه كرده ايد به هيچ وجه نگران نباشيد، چرا كه با اصلاح الگوي تغذيه و آميزش اين حالت را مي توانيد به كل از بين ببريد. براي اصلاح اين وضعيت بعد از آميزش مواد غذايي مغذي مانند شير موز، خرما، انجير و خوراكي هايي از اين قبيل ميل كنيد.

به ياد داشته باشيد كه سلامت جسم و روان و آرامش خاطر شما بيش از هر چيز ديگري در اولويت قرار دارد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ضعف زنان بعد از رابطه جنسيمي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره9099075228 و از تهران با شماره9092305265تماس بگيريد.

 

منبع : ضعف زنان بعد از رابطه جنسي طبيعي است؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۳:۱۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی