مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

خيانت چيست؟

خيانت هرگونه سرمايه گذاري عاطفي و يا جنسي است كه خارج از چهارچوب تعهد ازدواج باشد و به صورت مخفيانه انجام شود. مردي كه بدون اطلاع همسرش با زن ديگري رابطه جنسي و يا عاطفي دارد، يا هزينه‌هاي زن ديگري را براي طلب مهر او تامين مي‌كند مي‌تواند مصاديقي از خيانت  مردان باشد. خيانت به هر طريقي كه اتفاق بيفتد مي‌تواند روابط خانوادگي و عاطفي را مختل كرده و در نهايت به كاهش چشمگير كيفيت زندگي مشترك زوجين منجر مي‌شود. 

 

نشانه‌هاي خيانت در مردان چيست؟

از جمله مهترين علائم و نشانه هاي خيانت در مردان مي‌توان به موارد زير اشاره داشت:

1- نشانه‌هاي خيانت در مردان خيانت در مردان | بي تفاوتي

بي تفاوتي البته تعاريف مختلفي را در بر مي‌گيرد. اما در اصل بي تفاوتي را مي‌توان به صورت ناديده گرفتن عواطف و نيازهاي همسر و همچنين سردي با او در نظر گرفت. ممكن است بي تفاوتي در طول زندگي در مقاطعي رخ دهد. اين حالت‌هاي بي تفاوتي مي‌تواند به دليل افسردگي، اضطراب و يا بيماري‌هاي مختلف جسماني اتفاق افتد. پس مهم است قبل از اينكه شوهرتان را به خيانت محكوم كنيد، از علت بي تفاوتي او اطمينان حاصل كنيد.

2- نشانه‌هاي خيانت در مردان | سردي در روابط جنسي

روابط جنسي در زندگي زناشويي معمولا در ابتداي ازدواج بسيار زياد است و به تدريج به يك حالت تعادل مي‌رسد. اين حالت تعادل بيانگر يك نظم و ثبات در زندگي است. اگر فردي بدون دلايل رواني و جسمي، شروع به نشان دادن سردي در روابط جنسي كند مي‌توان آن را نشانه اي از خيانت در مردان در نظر گرفت.

3- علايم خيانت در مردان | رفتارهاي مخفيانه

مخفي كاري مدوام و بيش از اندازه مي‌تواند نشانه داشتن روابط موازي باشد. اين مخفي كاري مي‌تواند به صورت تلفن‌هاي مرموز و پيام‌هايي باشد كه مخاطبين آن معمولا شناخته شده نيستند تا دير آمدن‌هاي شبانه، ماموريت‌هاي كاري و كل فعاليت‌هايي باشد كه شوهرتان بدون مشورت شما انجام مي‌شود.

4- نشانه‌هاي خيانت در مردان | بيماري‌هاي مقاربتي

ابتلاي ناگهاني به بعضي از بيماري‌هاي مقاربتي مثل هرپس، زگيل تناسلي و بعضي از تبخال‌ها مي‌تواند بيانگر اين باشد كه فرد داراي روابط فرازناشويي است. اين بيماري‌ها معمولا در طول زندگي فرد وجود دارند و منتظر مي‌مانند تا سيستم ايمني فرد تضعيف شود و خود را نشان دهند. حال اگر فردي بيماري را از قبل نداشته باشد و ناگهان مبتلا شود مي‌توان آن را نشانه اي از ارتباط جنسي با فرد ديگر در نظر گرفت.

5- علايم خيانت در مردان | محبت يا خشم غير متعارف

ارتباط خارج از چهارچوب مي‌تواند باعث خشم يا ناراحتي فرد و احساس گناه او شود. اين احساس گناه را افراد به فراخور شخصيت خود به شكل‌هاي گوناگون نشان مي‌دهند. گاهي پس از رابطه جنسي فرد به شدت احساس گناه كرده و براي جبران به شكلي اغراق آميز به شريك خود محبت مي‌كند. از ديگر سو نيز ممكن است فرد احساس گناه خود را به گردن ديگري انداخته و با پرخاش به همسر سعي در كم كردن اضطراب خود داشته باشد.

6- نشانه‌هاي خيانت در مردان | كاهش توان جنسي و كم شدن حجم مايع مني

علاوه بر موارد مذكور، يكي ديگر از علايم خيانت در مردان كاهش ناگهاني مايع مني پس از رابطه جنسي است. همچنين كارايي جنسي و كيفيت برقراي رابطه جنسي افت قابل ملاحظه اي پيدا مي‌كند. البته اين امر مي‌تواند به خاطر بيماري جسماني، فشارهاي كاري، استرس و مشكلات اقتصادي نيز اتفاق افتد.

7- علايم خيانت در مردان | احساس انرژي و شادابي غير معمول

فرد ممكن است به دليل شروع رابطه جديد احساس خوبي دارد و مانند يك نوجوان مي‌تواند احساس قوي بودن كند و از پس مشكلات برآيد. اين شادي با حالت‌هاي روزمره فرد سنخيتي ندارد و متفاوت است. در اين مواقع بيشتر از پيش به تيپ و ظاهر خود اهميت مي‌دهد؛ به طور كلي متوجه تغييرات بارز رفتاري و شخصيتي در او مي‌شويد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه علائم و نشانه‌هاي خيانت در مردان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : نشانه هاي خيانت در مردان

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۹ تير ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۲۹:۵۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی