مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

زنان اشتباه براي ازدواج | ۴ نشانه مهم

ازدواج يكي از مهمترين تصميم‌هاي زندگي شماست؛ پس بايد افراد نامناسب براي ازدواج را بشناسيد. اگر در مورد انتخاب طرف‌تان شك داريد مي‌توانيد باهم در جلسات مشاوره شركت كنيد تا با كمك مشاور متخصص همه جوانب موضوع بررسي شود. اگر با خانمي كه درنظر داريد داراي ويژگي‌هاي زير است، توصيه مي‌شود كه ريسك نكنيد و ازدواج با او را فرامش كنيد. اين نكته را در نظر داشته باشيد كه در صورتي كه  فرد مقابل‌تان ويژگي‌هاي زير را به صورت مداوم داشت، مي‌توان گفت كه اين ويژگي‌ها از خصوصيات اخلاقي اوست و تغيير آنها بسيار مشكل است. 

 

وابستگي به ديگران و عدم استقلال

زندگي با افرادي كه مستقل نيستند و براي انجام دادن هر كاري نياز به ديگران دارند دشوار است و باعث مي‌شود بيشتر اوقات درگير كارهاي او باشيد و نتوانيد به مسائل خود بپردازيد. اينگونه خانم‌ها بسيار حساس هستند و اگر شما براي مدت كوتاهي در دسترس نباشيد بسيار هراسان و نگران مي‌شوند و واكنش غيرطبيعي نشان مي‌دهند. همچنين اين افراد دائم نگران هستند و شما بايد به صورت مداوم علاقه‌ي خود را به او ثابت كنيد تا آن‌ها از اين رابطه مطمئن باشند. شما مجبور هستيد كل زندگي خود را براي رفع نگراني‌هاي همسرتان هزينه كنيد كه باعث مي‌شود به زودي از پا بيفتيد و خسته شويد.

 

زنان اشتباه براي ازدواج |سلطه‌گري و برتري‌خواهي

خانم‌هايي كه كنترل‌گر هستند تمايل دارند تمام امور زندگي را به دست بگيرند و حتي روابط شما را با ديگران و اطرافيانتان مديريت كنند. زندگي با اينگونه افراد باعث مي‌شود تا شما تنها به دستوراتي كه همسرتان مي‌دهد عمل كنيد و اگر بخواهيد مقاومت كنيد به شدت با شما برخورد مي‌شود. حتي ممكن است گاهي به اين نتيجه برسيد كه سهم شما از اين رابطه چيست و آيا همسرتان واقعا به شما علاقه دارد يا فقط براي اجراي فرمان‌هاي او با يكديگر زندگي مي‌كنيد.

 

زنان اشتباه براي ازدواج | نوسانات اخلاقي

افرادي كه نوسانات خلقي دارند معمولا نمي‌توان اخلاقيات آن‌ها را پيش‌بيني كرد زيرا گاهي بسيار خوش‌اخلاق هستند اما در همان لحظه امكان دارد به‌شدت عصباني شوند و پرخاشگري كنند. اينگونه افراد ممكن است به خاطر اين نوسانات اخلاقي بهانه‌هايي بياورند و سعي كنند شما را قانع كنند اما تلاش آن‌ها بيهوده است، زندگي با اينگونه افراد مي‌تواند دشوار باشد زيرا تمايل به  محبت شما دارند اما ممكن است به صورت ناگهاني از شما متنفر شوند و حاضر نيستند لحظه‌اي با شما باشند، بنابراين سعي كنيد از اينگونه افراد فاصله بگيريد و نزديك آن‌ها نشويد.

 

جلب محبت بيش از حد

زني كه با رفتارهايش تمام سعي خود را مي‌كند تا محبت و توجه همسرش را جلب كند و انتظار داشته باشد كه شوهرش تمام توجه و محبت خود را صرف او كند باعث مي‌شود روند زندگي به سختي پيش‌برود و مشكلاتي در زندگي آن‌ها ايجاد شود، زيرا مرد نمي‌تواند تنها محبت و توجه خود را فقط براي همسرش صرف كند و در طول زندگي با افراد مختلفي از قبيل پدر، مادر، خواهر يا برادر، دوستان، همكاران و بسياري از افراد ديگر در ارتباط است و نياز است تا به آن‌ها توجه كافي داشته باشد البته بايد توجه بيشتري به همسر خود نسبت به ديگران داشته باشد و محبت بيشتري نسبت به همسر خود داشته باشد اما اين محبت بايد مديريت شود.

 

ويژگي‌هاي همسر خوب

علاوه بر توجه به ويژگي‌هاي منفي، بايد صفات مثبت فرد مقابل را نيز در نظر بگيريد و به آن‌ها اهميت دهيد، به طور مثال خانمي كه شخصيت مهرباني دارد و با رفتار خود نشان مي‌دهد كه حامي شما است و شما را حمايت مي‌كند باعث مي‌شود در زندگي زناشويي نيز در كنار شما باشد و در سختي‌ها شما را تنها نگذارد. همچنين صفات شخصيتي ديگر مثل حسن‌خلق، صداقت، داشتن چهارچوب اخلاقي و حريم شخصي و اينگونه صفت ها نيز نشان دهنده‌ي اين است كه در زندگي با اين شخص آينده‌ي روشني وجود دارد و منجر به شكست نمي‌شود.

البته بايد اين نكته را در نظر داشته باشيد كه معمولا افراد در زمان آشنايي تمام سعي خود را مي‌كنند كه بهترين تصوير از خودشان را به طرف مقابل نشان دهند و ويژگي‌هاي منفي شخصيت خود را مخفي كنند كه مي‌توان از طريق مشورت با روان‌شناس به خوبي طرف مقابل را شناخت و به ويژگي هاي شخصيتي پنهان فرد مقابل پي‌برد.

 

سخن آخر

ازدواج مرحله‌ي حساسي در زندگي است كه بايد با آگاهي و بينش كافي طي شود. در‌صورتي كه انتخاب اشتباهي داشته باشيم پيامد هاي زيانباري رخ مي‌دهد كه جبران ناپذير است. علاوه بر ويژگي‌هايي كه در رابطه با خانمها در بندهاي قبلي گفته شد برخي ويژگي ها در آقايان نيز وجود دارد كه بايد به آن‌ها دقت شود. مثلا زندگي با اين مردان مشكل است: مرداني كه مسئوليت پذير نيستند، برنامه‌اي براي آينده ندارند و يا تنوع‌طلب هستند و ممكن است در آينده خيانت كنند. در همين رابطه، مي‌توانيد مقاله ۸ مرد خطرناك را نيز در نظر داشته باشيد. نمي‌توان از روي ظاهر افراد به شناخت رسيد؛ شما فقط در زندگي به شناخت واقعي مي‌رسيد. همچنين از طريق مشورت با روان‌شناس متخصص مي‌توانيد تا حد زيادي به تشخيص ويژگي هاي شخصيتي طرف مقابل برسيد و متوجه شويد كه آيا مناسب زندگي با يكديگر هستيد يا خير.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه زنان اشتباه براي ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : زنان اشتباه براي ازدواج را بشناسيد (۴ زنگ خطر مهم)

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۰ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۵:۵۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی