مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

آيا فراموشي عشق اول در مردان شدني است؟

عشق اول، تجربه‌اي ناب و منحصر به فرد است. چرا كه احساسي را در انسان ايجاد مي‌كند كه قبلا هرگز آن را تجربه نكرده است. حسي عميق و منحصر به فرد. گويي كه تمام دنيا به يكباره زيباتر شده است، مشكلات از بين رفته اند، مردم مهربانتر شده اند و در مقابل تمام دنيا،يك نفر وجود دارد كه او را درك مي‌كند و برايش ارزش قائل است. حتي اگر اين عشق براي مردان تجربه طولاني نباشد و خيلي زود به پايان برسد، باز هم برايشان تبديل به خاطره‌اي دور و لذتبخش مي‌شود كه حسي نوستالژيك برايشان دارد و در باقي عمر آن را به ياد مي‌آورند.

 

چرا فراموشي عشق اول در مردان سخت است؟

اين كه چرا اين عشق اول به سختي در مردان به فراموشي سپرده مي‌شود دلايل متعددي دارد. در اينجا به برخي از آنها اشاره مي‌كنيم:

عشق اول مردان احساسي قوي و قدرتمند است

اولين باري كه مردي عاشق مي‌شود، احساس مي‌كند كه دنيايش در حال دگرگوني است و حسي رمانتيك و سرشار از هيجان را تجربه مي‌كند. اين احساس تجربه‌اي تازه است و مردي كه آن را براي اولين بار تجربه مي‌كند، ديگر نمي‌تواند آن را به راحتي فراموش كند. اين احساس قدرتمند است و مانند يك ماجراجويي جديد فرد را از حاشيه امن زندگيش خارج مي‌كند. مردان هيچوقت اين احساس لذتبخش و قدرتمند را فراموش نخواهند كرد.

اولين شكست عاطفي بسيار دردناك است

بزرگترين چيزي كه خاطره عشق اول را ابدي مي‌كند تجربهشكست عشقي و عاطفي مرتبط با آن است كه با خاطره آن شخص خاص آميخته مي‌شود. مردي كه براي اولين بار احساس عشق را تجربه مي‌كند و سپس به هر دليلي مجبور به پايان آن رابطه مي‌شود، شكست عاطفي سنگيني را متحمل مي‌شود كه احتمالا تمام عمر در ذهن او باقي مي‌ماند.

فراموشي عشق اول معصومانه در مردان

اين عشق معمولا بسيار پاك و معصومانه است و به يكباره و بدون هيچ برنامه از پيش تعيين شده‌اي به وجود مي‌آيد. عشق اول حسي است كه بدون هيچ انگيزه خاصي به وجود مي‌آيد. پس از تجربه اولين عشق، مردان آگاهانه‌تر عمل مي‌كنند و تلاش زيادي مي‌كنند تا تجربه عشق اول و احساس خود را بازسازي كنند. اين تلاش آگاهانه باعث مي‌شود تا عشق اول هميشه در ذهن او بماند و نتواند آن را به راحتي فراموش كند.

عشق اول و اولين هاي ديگر

عشق اول، علاوه بر اولين فردي كه قلب را تسخير كرده است، اولين‌هاي لذت بخش ديگري نيز با خود به همراه مي‌آورد. عشق اول ممكن است با تجربيات و چالش هاي جديدي نيز همراه باشد. همچنين عشق اول باعث تغييرات شخصيتي و تاثيرات فيزيولوژيكي زيادي در مردان مي‌شود كه تمام اينها با احساس عاطفي آميخته مي‌شود و در ذهن باقي مي‌مانند.

عشق اول، اولين تجربه زوج شدن است

مردي كه اولين بار عاشق مي‌شود، زوج شدن را براي اولين بار تجربه مي‌كند. او براي اولين بار فرد ديگري را در اولويت تصميم گيري ها و كارهاي خود قرار مي‌دهد. وقتي كه براي اولين بار با هم كاري مشترك انجام مي‌دهند، احساس ناشي از آن بسيار برجسته مي‌شود، به طوري كه نمي‌تواند به راحتي آن را فراموش كند.

عشق اول فقط يك بار اتفاق مي‌افتد

از مهمترين دلايل عدم فراموشي اين عشق آنست كه اتفاقي است كه تنها يك بار رخ مي‌دهد. تجربه‌ي عشق اول براي مردان بسيار خاص و متفاوت است. مهم نيست كه بعد از آن تجربه چه كسي را دوست داشته باشند يا چه قدر تغيير كنند، عشق اول هميشه در ذهن آنها باقي مي‌ماند و تا پايان عمر به عنوان تجربه‌اي ناب و بي‌نظير از آن ياد مي‌شود.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه عشق اول مردان مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : فراموشي عشق اول در مردان | كاري سخت يا آسان؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۲۸ تير ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۸:۲۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی