مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

چه زماني بايد از مشاوره جنسي استفاده كرد؟

مشاوره جنسي تلفني در همه زمينه‌ها مي‌تواند راهگشا باشد. سطح ميل جنسي زنان و مردان مختلف و متفاوت است. براي مثال ممكن است شما ميل جنسي بسياري داشته‌ باشيد و همسرتان بي‌ميل باشد. در اين صورت دچار مشكل مي شويد و نيازهاي شما ارضا نمي‌شود؛ در اين شرايط لازم است تا براي حل اين مسئله و جلوگيري از آسيب‌هاي روحي آن براي مشاوره جنسي اقدام كنيد.

يا خودارضايي كه در جوانان مسئله‌اي بسيار شايع است،  آسيب‌هاي رواني زيادي را براي آن‌ها به دنبال دارد. افرادي كه به سختي تحريك مي‌شوند و نياز به تحريكات جنسي ناسالم (خيال پردازي‌هاي بيش‌از حد، تحريكات غير انساني، تحقير طرف مقابل) دارند ممكن است باعث آسيب به خود و شريك جنسي‌شان شوند. به همين دليل لازم است تا درمان‌هاي شناختي و رواني روي آن‌ها صورت بگيرد.

 

مشاوره جنسي در همه‌ي دوره‌ها لازم است

مشاوره جنسي تنها به روابط زناشويي و پس از ازدواج محدود نمي‌شود. نياز به مشاوره جنسي در همه دوره‌هاي زندگي و به ويژه در دوران بلوغ حس مي‌شود. در اين دوران تمام اندام‌هاي بدن به رشد كامل رسيده‌اند و توجه افراد بيشتر به اندام‌هاي جنسي جلب مي‌شود و نيازهاي جنسي افزايش مي‌يابد. افراد در اين سن بسيار كنجكاو هستند.

در صورتي كه اطلاعات مناسب و صحيحي در اختيار او قرار نگيرد ممكن است به مشكلات جنسي و انحرافات جنسي دچار شود. خودارضايي و انجام روابط جنسي نامناسب با ساير افراد كه خطر ايدز را هم بالا مي‌برد از جمله مشكلاتي است كه بر اثر نا آگاهي نوجوانان و جوانان رخ مي‌دهد. مشاوره جنسي براي والدين توصيه مي‌شود تا اطلاعات و آموزش‌هاي لازم را در اختيار فرزند خود قرار دهند و از او محافظت كنند.

 

لزوم دريافت مشاوره جنسي

در زناشويي ممكن است نيازهاي جنسي يكي از زوج‌ها به خوبي برطرف نشود و به سراغ خيانت برود. عدم رضايت زناشويي باعث افسردگي، نااميدي، از بين رفتن علاقه مي‌شود. بسياري از زوج‌ها تمايلات جنسي متفاوتي دارند و اين تفاوت‌ها در صورت بي‌توجهي منجر به طلاق جنسي مي‌شود. گاهي افراد آگاهي كمي نسبت به مسائل جنسي و اهميت آن دارند و اين ناآگاهي بيشتر در افرادي وجود دارد كه در سنين پايين ازدواج كرده‌اند.

لزوم دريافت مشاوره جنسي در اين جا مشخص مي‌شود. مشاوره جنسي اطلاعات لازم و كافي براي ايجاد روابط زناشويي لذت‌بخش را به شما مي‌دهد. از طرفي ممكن است مشكلات جنسي و ناتوانايي‌هاي جنسي در شما منشا رواني داشته‌ باشد در اين صورت لازم است تا منشا آن را همراه با مشاوره جنسي شناسايي كنيد تا درمان نتيجه‌بخش باشد.

 

چرا مشاوره جنسي تلفني؟

هدف از مشاوره جنسي برطرف كردن مشكلات روابط زناشويي است. مشاوره جنسي راهي است تا روابط خود با همسرتان را بهبود ببخشيد. در مشاوره جنسي با كمك مشاور متخصص مي‌توانيد ريشه‌ي مشكلات جنسي خود را شناسايي كنيد. مشكلات جنسي ابعاد گوناگوني دارد و به طوركلي به مسائلي گفته مي‌شود كه مانع از ايجاد رابطه زناشويي رضايت بخش باشند.

مشاوره جنسي تلفني دقيقا نيازهاي شما به اصلاح روابط جنسي و درمان را برآورده مي‌كند. در مشاوره تلفني روانشناسان متخصص توصيه‌هاي لازم را جهت برقراري رابطه جنسي موثر و درمان اختلالات جنسي ارائه مي‌دهند. مشاوران تلفني از شما مصاحبه باليني مي‌گيرند و سعي مي‌كنند بهترين درمان را به شما پيشنهاد دهند. 

 

مشاوره جنسي تلفني در چه زمينه‌هايي كمك مي‌كند؟

از قديم گفته‌اند هركس در هر كاري مشورت كند ضرر نمي‌كند. مشاور شما را از انجام راه‌حل‌هاي سنتي و غير اصولي باز مي‌دارد. شما مي‌توانيد در زمينه‌هاي مختلفي از جمله سردي و بي‌ميلي جنسي، افزايش آگاهي والدين در پاسخگويي به سوالات جنسي فرزندان، كشف علت و درمان بيماري‌هاي جنسي و مقاربتي، علت كاهش ميل جنسي، دوران بلوغ، تنوع طلبي جنسي، همجنسگرايي از مشاوره جنسي به صورت تلفني استفاده كنيد. همچنين موارد زير نيز در مشاوره تلفني قابل حل و درمان است.

_مشاوره تلفني براي افرادي كه خود يا نزديكانشان مورد تجاوز جنسي قرار گرفته‌اند

_مشاوره تلفني براي درمان اختلالات جنسي و مشكلات رفتاري در هنگام رابطه جنسي

_مشاوره تلفني براي رفع ترس، فوبيا، خجالت و كمرويي و كمبود اعتماد به نفس در برقراري روابط جنسي

_مشاوره براي آموزش روابط جنسي و نحوه‌ي صحيح برقراري رابطه جنسي با همسر

_مشاوره زناشويي براي دوران نامزدي و عقد.

 

مزيت‌هاي مشاوره جنسي تلفني

مشاوران جنسي تلفني سعي مي كنند با ارائه راه‌حل‌هاي ايمن شما را براي حل مشكلات جنسي ياري كنند. خيلي از افرادي كه داراي مشكل جنسي با همسر خود هستند، براي مثال ديرانزالي، زودانزالي دارند و يا خودارضايي مي‌كنند از مراجعه به روانشناس خجالت مي‌كشند و راحت نيستند. به همين منظور دريافت مشاوره از طريق تلفن اين امكان را به افراد مي‌دهد كه بدون هيچ نگراني مشكل خود را با روانشناسان در ميان بگذارند.

ضمن اينكه مشاوره تلفني نسبت به مشاوره حضوري وقت و هزينه‌ي كمتري از شما مي‌گيرد و ديگر مشكلات رفت و آمد هم نخواهيد داشت. مشاوره تلفني براي افرادي كه به مراكز مشاوره دسترسي ندارند بهترين گزينه است. چون شما مي‌توانيد هر كجا كه هستيد از خدمات مشاوره‌اي بهره‌مند شويد.  مشاوران تلفني روزانه با كيس‌هاي بسيار زيادي صحبت مي‌كنند به همين دليل از توانايي و تجربه‌ي كافي براي شناسايي و حل مشكل شما برخوردارند.

 

مركز مشاوره جنسي تلفني هنر زندگي

مركز مشاوره تلفني هنر زندگي مشاوران و روانشناسان زيادي را در زمينه هاي مختلف از جمله مسائل جنسي در اختيار دارد كه مي‌توانيد تنها با يك تلفن با آن‌ها در ارتباط باشيد و از خدمات مشاوره‌اي اين مركز بهره‌مند شويد. مشاوران مركز هنر زندگي مشكل شما را مي‌شوند و در ابتدا سعي مي‌كنند به شما آرامش و اطمينان دهند كه مشكل شما راه‌حل دارد. آنها مشكل شما را ريشه يابي مي‌كنند و با ارائه راهكارهاي عملي به شما در حل مشكلات جنسي و بهبود روابط جنسي كمك مي‌كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره جنسي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد

 

منبع : مشاوره جنسي تلفني | مشاوري در دسترس شما

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره جنسي تلفني،
موضوع:
[ ۱۷ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۵۲:۳۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی