مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

مشاوره خانواده چيست؟

در جلسات مشاوره تلفني خانواده با بررسي مسائل موجود در خانواده و ريشه‌يابي آن‌ها سعي مي‌شود چالش‌هاي موجود در خانواده به صورت اصولي حل شود. معمولا  مشاوره خانواده در زمينه‌هاي زير به كار شما مي‌آيد: تحكيم روابط بين اعضاي خانواده، ايجاد صميميت بين اعضاي خانواده، افزايش سطح عملكرد خانواده، رفع تنش‌ها و استرس‌هاي موجود در خانواده، رويارويي با مشكلات و تعارض‌هاي موجود در خانواده، تعيين نقش‌ها و حقوق هريك از اعضاي خانواده و بسياري مسائل ديگر. با دريافت خدمات مشاوره مي‌توان از پس اين موضوعات برآمد و به راه‌حل‌هاي كاربردي رسيد. 

 

دلايل استفاده از خدمات مشاوره تلفني خانواده

هركسي در زندگي زناشويي و خانوادگي خود به چالش . مسئله‌اي برخورد كرده است و احساس نياز به صحبت با شخصي ديگر را پيدا مي‌كند، در اينگونه مواقع بهترين گزينه مشورت با روان‌شناسان متخصص است كه علاوه بر همدلي، راهكارهاي مناسبي نيز ارائه مي‌دهند و راهنمايي‌هاي مفيدي مي‌كنند. زماني كه نمي‌دانيد چگونه بايد با همسر و اعضاي خانواده خود رفتار كنيد و با واكنش‌هاي منفي آن‌ها مواجه مي‌شويد، صحبت با يك روان‌شناس مي‌تواند مفيد باشد، همچنين اين نكته را در نظر بگيريد كه تاثير مشاوره غير حضوري همانند مشاوره حضوري است. در مشاوره غير حضوري نيز متخصصان روان‌شناس تمام تلاش خود را مي‌كنند تا راهكارها و راهنمايي‌هاي مفيد و اثر بخش ارائه دهند.

 

مزاياي مشاوره تلفني خانواده

مشاوره تلفني مزيت‌هاي زيادي دارد و علاوه بر خدمت رساني شبانه‌روزي همانند مشاوره حضوري اثر بخش و مفيد است و مي‌تواند مسائل و مشكلات را بررسي و حل كند. يكي ديگر از مزيت‌هاي مشاوره تلفني عدم نياز به رزرو نوبت قبلي است. ديگر نيازي نيست كه از قبل مراجعه كنيد تا بتوانيد وقت بگيريد و براي حل مسئله خود اقدام كنيد، بلكه مي‌توانيد به راحتي به مشاوران مركز مشاوره حامي هنر زندگي دسترسي پيدا كنيد و از خدمات آن‌ها بهره‌مند شويد.

مطرح كردن مسئله و مشكل در سريعترين زمان و صرفه‌جويي در وقت يكي ديگر از مزيت‌هاي آن است. به دليل حجم كار زياد و كمبود وقت، مشاوره‌ي تلفني بهترين گزينه براي افراد شاغل است تا در كمترين زمان چالشي كه با آن مواجه هستند را حل كنند. همچنين استفاده از خدمات مشاوره‌ي تلفني باعث مي‌شود تا به مراتب هزينه‌ي كمتري از مشاوره حضوري را پرداخت كنيد. شما در هر نقطه‌اي از ايران كه باشيد به راحتي مي‌توانيد با كارشناسان متخصص ما ارتباط برقرار كنيد و سوالات خود را با آن‌ها در ميان بگذاريد.

همچنين اين نكته را در نظر بگيريد كه خدمات مشاوره تلفني صرفا جهت نوبت دهي حضوري نيست و ريشه‌يابي مسائل و درمان در زمينه‌هاي مختلف خانوادگي، زناشويي، تحصيلي و ... در  خدمات مشاوره‌ي تلفني صورت مي‌گيرد كه بسيار اثر بخش و مفيد است.

 

خدمات مشاوره تلفني خانواده

موضوعات گوناگون و وسيعي در زمينه‌هاي مختلف در مشاوره تلفني خانواده مطرح مي‌شود كه بررسي هركدام روش خاص خودش را دارد و اگر در زمينه‌هاي زير دچار مشكل هستيد مي‌توانيد با مركز مشاوره‌ي حامي هنر زندگي تماس بگيريد و از خدمات آن‌ها استفاده كنيد تا بتوانيد به بهترين روش مسائل خود را حل كنيد.

-مشاوره قبل و بعد از ازدواج: افرادي كه در زمينه‌هاي انتخاب همسر مناسب، همسرداري، حل اختلافات بين زوجين مانند خيانت و طلاق، رفتارهاي منفي همسر، راه‌هاي ارتباطي و همدلي با همسر و ... به مشكل خورده‌اند يا دچار ابهام و تعارض هستند مي‌توانند براي حل مسائل خود از توصيه‌هاي مشاوران مجرب استفاده كنند.

- فرزندپروري: پدر و مادرها براي تربيت صحيح فرزند خود در زمينه‌هاي مختلف مانندسبك‌هاي فرزندپروري مناسب، جايگاه هر فرد در خانواده، ارتباط فرزندان با يكديگر، چگونگي رفتار با فرزند در موقعيت‌هاي مختلف، تعيين نقش فرزند و وظايف و حقوق او، ازدواج فرزندان، سنجيدن استعدادهاي فرزند در زمينه‌هاي مختلف از جمله مواردي هستند كه مي‌توان در مشاوره تلفني مطرح كرد.

مشكلات خانواده و زناشويي در مشاوره تلفني

يكي از اصلي‌ترين موضوعات مشاوره‌هاي تلفني موارد مربوط به اختلافات زناشويي، مشكلات تربيتي فرزندان و مسأله دوام و پايداري خانواده و پيشگيري از جدايي است. در اينجا به اصلي‌ترين موضوعات مربوط به خانواده و زناشويي اشاره مي‌كنيم. 

- مشكلات عاطفي مانند خيانت و طلاق زوجين: برخي از زوجين يكديگر را درك نمي‌كنند و روابط سردي با يكديگر دارند كه در واقع آن‌ها از همديگر طلاق عاطفي گرفته‌اند و يا وجود نفر سوم و روابط فرا زناشويي در رابطه كه منجر به خيانت و در نهايت طلاق مي‌شود را مي توان در جلسات مشاوره غير حضوري مطرح كرد و از راهكارهاي مفيد روان‌شناسان براي بهبود روابط عاطفي‌شان اقدام كرد.

- عدم درك و ارتباط مناسب زوجين با يكديگر: گاهي زوجين نمي‌توانند يكديگر را به درستي درك كنند و دچار سوء برداشت مي‌شوند كه ممكن است عوارض زيانباري داشته باشد يا مهارت لازم را در بيان خواسته‌هاي خود ندارند و ارتباط مناسبي با همسر خود برقرار نمي‌كنند، كه توصيه مي‌شود با روانشناسان متخصص در ميان بگذارند تا بتوانند مهارت‌هاي ارتباطي خود را تقويت كنند و ارتباط مناسبي با همسر خود داشته باشند.

- مشكلات خانوادگي: رفتار صحيح والدين با فرزندان در سن بلوغ، دخالت‌هاي بيش از اندازه والدين و كنترل گري آن‌ها، وابستگي مالي به والدين، اختلاف نظر با والدين، عدم رابطه‌ي صحيح فرزندان با يكديگر و... از جمله مسائلي هستند كه در جلسات غير حضوري مشاوره خانواده مطرح مي‌شود.

-چالش‌هاي خانوادگي: مانند انتخاب شغل فرزندان، تحصيل فرزندان، تعارض‌هاي عقيدتي بين اعضاي خانواده، اختلاف نظر بين اعضاي خانواده و اعتياد يكي از اعضاي خانواده از جمله مواردي هستند كه در جلسات مشاوره تلفني مي‌توان مطرح كرد.

 

مشاوره تلفني خانواده : سوالات مرتبط

در جلسات تلفني مشاوره براي يافتن علت ايجاد مسئله، بررسي و حل آن سوالات گوناگوني مي‌شود كه در ادامه به چند نمونه از آن‌ها اشاره مي‌كنيم:

- آيا از بهبود روابطتان نااميد شده‌ايد؟

-آيا احساس شكست و سرخوردگي مي‌كنيد؟

-رفتار فرزندتان در محيط بيرون از خانه متفاوت است؟

-در چه زمينه‌هايي با فرزندان خود اختلاف نظر داريد؟

-آيا زماني كه با والدين‌تان هستيد احساس خستگي مي‌كنيد؟

-آيا والدين‌تان به مسائل عادي واكنش بيش از حد نشان مي‌دهند؟

اين سوالات از جمله مسائلي هستند كه ممكن است در طي جلسه مشاوره مطرح شوند و هركدام از آن‌ها زمينه‌ي خاصي از زندگي شخص را بررسي مي‌كند.

 

مركز مشاوره تلفني حامي هنر زندگي

اين مركز مشاوره داراي روان‌شناسان مجرب و متخصصي است كه به صورت حضوري و تلفني خدمات مشاوره مي‌دهند و در زمينه‌هاي مختلف مانند مشاوره‌ي فردي، خانواده، ازدواج،‌ كودك، نوجوان، اختلالات رواني، مسائل زناشويي، اعتياد، مسائل تحصيلي و شغلي،انواع مشكلات جنسي و بسياري موارد ديگر به صورت شبانه روزي در دسترس هستند. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره تلفني خانواده مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : مشاوره تلفني خانواده | مركز مشاوره خانواده تلفني حامي هنر زندگي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره تلفني خانواده،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۷:۳۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی