مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ترك كراك مسأله‌ چالش‌برانگيز بسياري از بيماران و خانواده‌هاي آنان است و طبيعي است كه به دنبال راه‌حل مطمئني باشند. كراك ماده مخدري است با وابستگي بسيار بالا كه بر سيستم عصبي تاثير مي‌گذارد و باعث سرخوشي و خلق بالا در فرد مي‌شود. مصرف كراك جسم و روان فرد معتاد را درگير مي‌كند و بر تمام جنبه هاي زندگي فرد نظير زندگي اجتماعي، شغلي و خانوادگي تاثير مي‌گذارد. اولين قدم در ترك اعتياد، تصميم فرد براي ترك است به طوري كه خودش  با اراده بالا براي ترك پيشقدم شود. خانواده نقش موثري در اين تصميم‌گيري دارد و مي‌توانند با حمايت فرد، اقدام او را براي ترك تسهيل كنند. با كمك متخصصين و مشاورين ترك اعتياد و استفاده از روش هاي علمي و موثر، فرد مي‎تواند كراك را ترك كند و به زندگي عادي خود بازگردد. در ادامه مقاله به بررسي كراك و ترك آن مي‌پردازيم. براي مشورت با يك راهنماي متخصص مي‌توانيد از مشاوره ترك اعتياد كمك بگيريد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ترك اعتياد به مواد اعتياد آور مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ترك كراك | بهترين روش ترك اعتياد به كراك با كمك خانواده و روانشناس

 

ترك كراك : كراك (crack) چيست؟

براي آشنايي بيشتر مقاله علائم، عوارض و آثار اعتياد به كراك را بخوانيد. كراك يك ماده مخدر محرك است كه بر سيستم عصبي مركزي انسان تاثير مي‌گذارد و با بالا بردن خلق، باعث سرخوشي زياد در فرد مي‌شود. كراك يكي از فراورده هاي كوكائيناست و از نظر تركيبات و مكانيزم اثر بسيار شبيه آن است. كراك به اشكال مختلف كوچك و بزرگ مشاهده مي‌شود كه بسته به خالصي آن در رنگ هاي كرمي روشن و تيره و قهوه اي روشن و تيره وجود دارد. كراك وابستگي جسمي و رواني بسيار شديد دارد و مصرف آن عوارض جبران ناپذيري براي فرد دارد.

 

عوارض مصرف كراك

مصرف كراك عوارض و مشكلات فراواني براي فرد مصرف كننده دارد كه در اينجا به اصلي‌ترين آنها اشاره مي‌كنيم.

عوارض و مشكلات جسماني

-مشكلات تنفسي

-سرطان ريه و اندام هاي تنفسي

-كبودي لب ها و آسيب هاي دهان و دندان

-بيماري هاي ريوي

-برونشيت

-اختلالات گوارشي

-گرفتگي عروق خوني

-افزايش ضربان قلب

-تشنج مغذي

-عرق كردن زياد

-مردمك هاي تنگ و سوزني

-افزايش قند خون

-كاهش اشتها و لاغري شديد

-كاهش ميل جنسي

-بيخوابي

-سكته

-مرگ

عوارض و مشكلات رواني

-افسردگي

-شكاكي

-حملات وحشت زدگي

-تكانشي بودن و تحريك پذيري

-هذيان‌هاي خود بزرگ بيني

-گوش به زنگي

-رفتارهاي وسواسي

-اضطراب و بي‌قراري

-رفتارهاي خصمانه

-عدم كنترل در رفتار

-ترس از مرگ

-هذيان و قطع ارتباط با واقعيت

 

فرد چگونه مي‌تواند كراك را ترك كند؟

مي‌توان گفت كه اعتياد به كراك پس از مصرف اول شروع مي‌شود. به تدريج جسم و روان فرد مصرف‌كننده به كراك وابسته مي‌شود تا جايي كه فرد متوجه مي‌شود بدون كراك نمي‌تواند زندگي كند و به آن معتاد شده است. فرد مصرف كننده متوجه مي‌شود كه كراك بر تمام جنبه هاي زندگي اش تاثير گذاشته است و زندگي اش رو به نابودي است. در اين شرايط يا به مصرف ادامه مي‌دهد تا اتفاقات ناگواري براش پيش بيايد و يا تصميم بر ترك اعتياد مي‌گيرد. ترك كراك نياز به اراده قوي فرد مصرف كننده و همياري متخصصين و مشاورين ترك اعتياد دارد.

 

بهترين روش ترك اعتياد

اعتياد به كراك بيشتر از جسماني بودن، جنبه رواني دارد و فرد از نظر رواني به آن وابسته مي‌شود. هم چنين عوامل متعددي نظير عوامل اجتماعي، محيطي و خانوادگي در اعتياد فرد نقش دارند. به همين دليل ترك كراك نيازمند يك برنامه جامع و همه جانبه است تا فرد به راحتي ترك كند و پس از ترك نيز دوباره به سمت آن گرايش پيدا نكند. البته لازم به ذكر است كه اولين قدم براي ترك كراك، تمايل و اراده فرد براي ترك است. ترك كراك بايد تركيبي از روش هاي دارو درماني و روان درماني باشد تا درمان به خوبي جواب دهد.

 

نقش خانواده در ترك كراك

زماني كه در خانواده يكي از اعضا معتاد مي‌شود، نه تنها زندگي شخصي خود را تحت تاثير قرار مي‌دهد بلكه اعضاي ديگر خانواده را نيز درگير مي‌كند و باعث مي شود وظايف و نقش‌هاي معمول اعضاي خانواده تغيير كند و از انجام امور روزمره خود غافل شوند. در مسير ترك اعتياد خانواده نقش مهمي را ايفا مي‌كند. يكي از بزرگترين و رايج‌ترين اشتباهات خانواده، تلاش خودسرانه براي ترك كردن فرد مصرف كننده است. بهتر است اعضاي خانواده با فرد همدردي كنند و او را قانع كنند كه براي ترك كراك، قدم بردارد. فرد معتاد بايد احساس كند كه اعضاي خانواده براي او ارزش قائل هستند و در مسير ترك او را همياري مي‌كنند.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه ترك اعتياد به مواد اعتياد آور مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ترك كراك | بهترين روش ترك اعتياد به كراك با كمك خانواده و روانشناس

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ترك كراك،
موضوع:
[ ۲۹ مرداد ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۴۵:۴۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی