مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

روش استارت استاپ براي جلوگيري از زود انزالي | ريشه‌يابي

امروزه روشهاي غيرداروئي بسياري براي درمان زود انزالي ارائه شده است؛ چرا كه ميل به داشتن رابطه طولاني تر مسأله رايجي است كه بسياري از افراد را به سمت مصرف داروهاي تاخيري مي كشاند. اما قبل از هر چيز خوب است منشأ زود انزالي خود را پيدا كنيد. مشكلات رواني از جمله اضطراب، هيجان و استرس‌هاي رواني كه فرد در زندگي روزمره تجربه مي‌كند، به اشكال مختلف مي‌‌توانند باعث ايجاد انزال زودرس شوند. يكي ديگر از ترس هايي كه در مردان باعث انزال زودرس مي‌شود ترس از اختلال در نعوظ هنگام نزديكي است.

معمولا مردان به دلايل مختلف اخلاقي و فرهنگي به پزشك مراجعه نمي كنند و براي درمان زود انزالي به صورت خودسرانه به سمت مصرف داروهاي اعصاب و مواد مخدري چون ترياك رو مي‌آورند و طولي نمي‌كشد كه با عوارض اين مواد روبه رو خواهند شد.

زود انزالي مشكلي است كه بيشتر مردان به آن دچار مي شوند بنابراين شما بايد خجالت را كنار بگذاريد و در مرحله اول براي كاهش تنش هاي رواني خود كه پيامد زود انزالي را به دنبال دارد به مشاور روانشاس مراجعه كنيد تا اعتماد به نفس را به رابطه خود برگردانيد. استفاده از روش استارت استاپ براي جلوگيري از زود انزالي نيز شما را در طولاني تر شدن رابطه جنسي ياري مي دهد. براي اطلاع از انواع و عوارض قرص هاي تاخيري كليك كنيد.

 

نحوه اجراي روش استارت و استاپ (شروع و توقف) براي جلوگيري از زود انزالي

روش استارت و استاپ (start & stop) در واقع روش آميزش منقطع و مرحله به مرحله است. در هنگام رابطه جنسي و زماني كه ميزان تحريك در بدن شما به حداكثر رسيد درست لحظاتي قبل از اينكه به انزال برسيد رابطه جنسي و دخول را متوقف كنيد. سپس وقتي پس از مدت كوتاهي كه حس لذت فروكش كرد دوباره رابطه جنسي را ادامه دهيد. ممكن است در ابتدا سخت به نظر برسد يا شريك جنسي شما انتظار نداشته باشد، اما در نهايت لذت جنسي زيادي را به دنبال دارد. اين روش باعث مي شود تا شما كنترل انزال خود را به دست آوريد.

 

تفاوت تاثير روش استارت استاپ با تكنيك مسترز و جانسون بر زود انزالي

روش استارت استاپ شامل فرآيند يادگيري، تشخيص و كنترل احساسي مي‌شود. تفاوت آن با روش استارت استاپ اين است كه در اين تكنيك از روش 1 به 9 استفاده مي‌شود. به اين معنا كه در آميزش هاي اول يك بار مكث مي‌كنيد و در هفته هاي بعدي و به تدريج با توجه به قواي بدني خودتان ميزان توقف ها را بعد از هر تحريك افزايش مي‌دهيد تا به 9 بار مكث در يك رابطه جنسي برسد.

براي مثال مرد آلت خود را چهار بار در واژن زن مي برد و بعد استراحت مي كند و دوباره و چند باره اين كار را انجام مي دهد تا انزال ديرتر اتفاق بيفتد. در اين شرايط بدن شرطي مي شود و مي توانيد رابطه جنسي طولاني‌تري داشته باشيد و همسر خود را نيز ارضا كنيد. اين روش موثرتر از روش استارت و استاپ است. براي اطلاع از نحوه اجراي تكنيك مسترز و جانسون به صورت كامل كليك كنيد.

 

روش شروع و توقف براي جلوگيري از زود انزالي | طول مدت رابطه جنسي 

افزايش طول مدت رابطه جنسي به شرايط روحي و جسمي فرد بستگي دارد و در افراد مختلف متفاوت است. پس نمي‌توان براي آن زمان مشخصي تعيين كرد. هر چه فرد از اضطراب و تنش به دور باشد روش استارت استاپ تاثير بهتري بر زود انزالي خواهد داشت. در اين روش بايد صبور باشيد چون درمان زود انزالي با روش‌هاي طبيعي ممكن است مدت زمان زيادي حتي تا چند ماه طول بكشد پس نااميد نشويد. اما به طور پيش فرض اگر مثلا مدت زمان نزديكي شما 5 دقيقه باشد با اين تمرين مي تواند به 20 دقيقه برسد.

 

درباره روش جلوگيري از زود انزالي خود با همسرتان هماهنگ باشيد

افرادي كه مبتلا به زود انزالي هستند بايد شجاعانه مشكل خود را به همسرشان بازگو كنند و از او ياري بگيرند. قبل از انجام روش استارت استاپ نيز بايد او را در جريان بگذاريد؛ چراكه يك طرف قضيه همسرتان قرار دارد. پس كامل اين روش را براي او توضيح دهيد و او را قانع كنيد. چون مراحل پيوسته نيست و اگر همكاري همسرتان را نداشته باشيد كمي كار سخت مي‌شود. او را مجبور به انجام اين روش نكنيد و قبل از نزديكي حتما معاشقه داشته باشيد تا بتوانيد نظر او را جلب كنيد. براي اطلاع از روش هاي عشق بازي كليك كنيد.

 

نكاتي در مورد روش استارت استاپ جهت رفع زود انزالي

نكته مهم اين است كه قبل از رابطه جنسي حتما بايد مثانه خود را خالي كنيد. براي برقراري رابطه جنسي و انجام روش استارت استاپ محيط آرامي را انتخاب كنيد. در طول توقف‌ها نفس عميق بكشيد و آرام باشيد. با شناخت بهتر از نقطه انزال خود سعي كنيد بيش از حد به آن نزديك نشويد و رابطه جنسي را مدت بيشتري ادامه دهيد.

زماني كه حس كرديد بيش از اندازه به ارگاسم نزديك شده‌ايد و تا چند لحظه‌ي ديگر دچار زود انزالي مي‌شويد، قسمت پاييني آلت تناسلي (مجاري انتقال دهنده اسپرم‌ها كه اعصاب آلت تناسلي از آنجا عبور مي كند) را محكم فشار دهيد تا از انزال جلوگيري كنيد. از ژل‌هاي نرم‌كننده مثل لوبريكانت نيز در حين رابطه استفاده كنيد. در نهايت براي اينكه بهترين روش درمان زود انزالي خود را پيدا كنيد بهتر است از مشاوره جنسي كمك بگيريد. 

 

براي دريافت مشاوره در زمينه علت يابي زود انزالي و روش هاي درمان زود انزالي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : روش استارت استاپ براي جلوگيري از زود انزالي

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۰۳:۲۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی