مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

فراموش كردن عشق | رسيدن به پذيرش 

شكست عشقي نوعي هيجان شديد است كه در صورتي كه درمان نشود مي‌تواند به اختلالات روحي مزمني بيانجامد. درمان شكست عشقي به معناي فراموش كردن آن نيست بلكه به معناي پذيرش موقعيت و بررسي موضوع به صورتي واقع بينانه و در فضاي غير احساسي است. در برخورد با شكست عشقي فرد انرژي رواني بسياري كه براي ابراز عشق به زوج مورد نظر خود ذخيره كرده است را در خود نگه مي‌دارد و به‌صورت اندوه و افسردگي شديد نشان مي‌دهد. براي اطلاعات بيشتر به مقاله شكست عشقي مراجعه كنيد. 

براي اينكه بتوانيد از اين فضا خارج شويد لازم است كه به خود زمان بدهيد و در مسير پذيرش مشكل پيش آمده پيش برويد. توجه كنيد كه هرچقدر تلاش كنيد از چيزهايي كه يادآور معشوق است دوري كنيد پذيرفتن اين مسئله براي شما دشوارتر خواهد شد. در نتيجه تلاش كنيد با اين موضوع مواجه شويد و احساساتتان را سركوب نكنيد. 

البته اين امر هميشه آسان نيست. براي مثال ممكن است احساس وابستگي شديد به شريك قبلي باعث شود كه شما دائماً دستخوش هيجانات گوناگوني نظير خشم، غم و اضطراب شويد. در اين موقعيت رسيدن به پذيرش و حل منطقي اوضاع بسيار دشوار خواهد شد. به همين دليل در اين شرايط به شخصي نياز داريد كه با نگاهي عاري از قضاوت بتواند به شما كمك كند هيجاناتتان را مديريت كنيد و خودتان را براي فرداي پيش رو آماده كنيد. روانشناسان با برگزاري جلسات روان درماني در اين زمينه مي‌توانند به شما كمك بسياري نمايند. 

براي آگاهي بيشتر از جلسات روان درماني كليك كنيد.

 

فراموش كردن عشق | درمان شكست عشقي

اكثر افراد پس از گذشت مدت زماني در حدود 6 ماه پس از جدايي از شريك عاطفي خود كم كم به روال عادي زندگي برمي‌گردند. اما برخي ديگر هم چنان اندوه شديدي را در خورد احساس مي‌كنند و بيشتر زمان روزشان صرف مرور خاطرات خوشايند گذشته مي‌شود. در اين شرايط است كه افراد از خود مي‌پرسند چرا نمي‌توانم اين مسئله را فراموش كنم و به زندگي برگردم.

جواب اين سؤال اين است كه ميزان آسيب‌پذيري و ظرفيت رواني افراد مختلف با يكديگر متفاوت است. به همين خاطر كساني كه آسيب‌پذيري بيشتري دارند در مواجهه به شكست عشقي ممكن است دچار مشكلات روحي ديگري شوند كه آن‌ها را دائماً در معرض نشخوار فكري در مورد آينده قرار دهد. به همين خاطر اگر پس از تجربه شكست در رابطه عاطفي هيجانات بسيار شديدي را تجربه مي‌كنيد و يا براي مدتي طولاني درگير اين موضوع هستيد، بسيار ضروري است كه براي درمان اقدام كنيد تا هرچه زودتر سلامت روان خود را بازيابيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در اين زمينه توصيه مي‌كنيم مقاله ما با عنوان  درمان شكست عشقي بدون رنج كشيدن  را مطالعه نماييد.

 

فراموش كردن عشق | روش‌هاي افزايش سرعت بهبود شكست عشقي

درمان شكست عشقي و كلاً هر ضايعه عاطفي مانند مرگ عزيزان، اصولاً داراي ماهيت بلند مدت است. در اين روش اساس كار بر عبور طبيعي انرژي هنگفت عاطفي ذخيره شده در فرد به‌صورت پايدار است.  رسيدن به توازن در احساسات و هيجانات به سرعت انجام نمي‌شود. به همين دليل امكان درمان كوتاه مدت اصولاً دور از انتظار است. پس چگونه شكست عشقي را فراموش كنيم و از ياد ببريم؟ يكي از راه‌هاي پيش روي شما اين است كه جلسات درماني خود را با روانشناس زودتر آغاز كنيد و به طور منظمي به آن‌ها بپردازيد. 

هدف مشاور، راهنمايي فرد به سمت رسيدن به يك ادراك مناسب از زندگي است؛ به گونه‌اي كه بتواند شكست را به عنوان بخشي از حيات خود قبول كند و از آن براي افزايش ظرفيت رواني خود و انجام يك انتخاب بهتر كمك بگيرد. براي دريافت مشاوره خانواده كليك كنيد.

 

كارهايي كه براي فراموشي تدريجي شكست عشقي بايد انجام دهيد

در اينجا چند اصل براي درمان و فراموش كردن عشق از دست رفته به شرح زير معرفي مي‌كنيم:
- از سركوب عواطف و احساسات خود در مواجه با شكست عشقي خودداري كنيد.
- شكست عشقي را به عنوان يك تجربه سخت قلمداد كرده و از آن براي انتخاب بهتر در آينده استفاده كنيد.
- بياموزيد كه رنج‌ها شما را براي زندگي بهتر آماده و قوي مي‌كند.
- فردي را كه شما را ترك گفته ببخشيد و براي او هم به عنوان يك انسان شادي طلب كنيد.
- براي آنكه شما را ترك گفته نيز حق انتخاب قائل شويد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه درمان شكست عشقي مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد. 

 

منبع : فراموش كردن عشق از دست رفته

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۰ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۱۹:۲۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی