مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

چرا مردان خيانت مي‌كنند؟

در جواب به اين سوال كه چرا مردان متأهل دوست دختر دارند ؟ تفكر غالب اين است كه مردها بخاطر نارضايتي از رابطه ي جنسي خيانت مي‌كنند و سعي در برطرف كردن اين نياز توسط زنان ديگر دارند. عده اي ديگر هم تصور مي‌كنند زيبايي و اندام ايده آل در ميان اطرافيان زن عمده‌ترين دليل خيانت آقايان است. مردها دوست دارند هميشه با زني زيبارو رابطه داشته باشند. گرچه نمي‌توان نقش اين عوامل را ناديده انگاشت اما تحقيقات روان شناسي عنوان مي‌كنند كه كمبودهاي عاطفي در صدر جدول قرار دارند.

بررسي هايي كه در اين مورد صورت گرفته است نشان مي‌دهد بر خلاف تصور رايج درصد كمي از خيانت ها بخاطر مشكلات جنسي به وجود آمده اند. مهمترين عامل محرك مردها براي خيانت " نيازهاي عاطفي " هستند. بيش از 80 درصد از مردان  نيازهاي عاطفي را دليل اصلي خيانت خود معرفي كرده اند و اينكه نمي‌توانند رابطه ي احساسي كه نيازمند آن هستند را با همسرانشان داشته باشند. چرا مردان متأهل دوست دختر دارند؟ در ادامه مجموعه‌اي از عوامل دخيل در خيانت مردان را ذكر كرده‌ايم.

چرا مردان متأهل دوست دختر دارند ؟ | رفيق ناباب

خيانت مانند ويروسي واگيردار است! بيشتر خيانت‌ها در بين مرداني اتفاق مي‌افتد كه به اصطلاح دوستان ناباب دارند؛ منظور افرادي هستند كه شما را براي خيانت كردن به همسر و گرفتن حق خود از زندگي وسوسه مي‌كنند. علاوه‌بر اين به دلايل مختلف، خيانت شما را توجيه مي كنند و آن را امري عادي و طبيعي جلوه مي‌دهند.

شايد قصد دوستانتان از اين كار همدردي با شما و كاهش حس گناه‌تان باشد. ممكن است خود نيز خيانت كرده‌باشند و با اين كار سعي در شريك كردن شما در اين موضوع كنند. هرچه كه باشد راه‌هاي بهتري به جز خيانت كردن براي برطرف كردن خلأ نيازهاي عاطفي وجود دارد. براي اطلاع بيشتر در مورد دلايل خيانت به همسر كليك كنيد.

چرا مردان متأهل دوست دختر دارند ؟ | تنوع طلبي و زيبايي زنان ديگر

وچود زناني زيباتر از همسرتان در اطراف شما مي‌تواند حس تنوع طلبي و تمايل به سمت آن‌ها را افزايش دهد. در صورتي كه ارتباطات عاطفي و صميمي بين زوج‌ها وجود نداشته‌باشد ظاهر و اندام زيباي زنان ديگر مي‌تواند بر تعهد و وفاداري پيروز شود و  خيانت را به وجود آورد. البته اين مسئله نمي‌تواند توجيهي براي خيانت باشد.

بهتر است براي پيشگيري و يا درمان خيانت ابتدا به حل مشكلات ميان خود و همسرتان بپردازيد و با بهبود كيفيت روابط زناشويي به فكر نجات زندگي مشترك خود باشيد. وارد كردن شخص سوم به زندگي تنها بر مشكلات شما مي‌افزايد. در اين زمنيه مي‌توانيد از زوج درماني و مشاوره ازدواج استفاده كنيد.

چرا مردان متأهل دوست دختر دارند ؟ | عادت به خيانت همسر

بسياري از زنان هنگام مواجه با خيانت همسر به خاطر ترس از آسيب‌هايي كه به فرزندانشان وارد مي شود سكوت مي‌كنند و سال‌ها با خيانت همسر خود زندگي مي‌كنند. آگاهي از خيانت همسر و عادي جلوه دادن آن باعث تشديد بي‌وفايي در مردان مي‌شود و همچنين فرزندان را دچار آسيب مي‌كند. اطمينان از ماندن شما در رابطه راه را براي خيانت هموار مي‌كند. در اين زمينه مي‌توانيد مقاله‌ي برخورد با خيانت مردان چگونه بايد باشد؟ را مطالعه كنيد.

 

دوست دختر مردان متأهل

غالبا اين دسته از زن ها يا احساس تنهايي شديدي دارند يا به خاطر بهره‌مندي از فرد حامي در زندگي ريسك هر اتفاقي را به جان مي‌خرند تا تنها نباشند. تحقيقات نشان داده اكثر مرداني كه خيانت مي‌كنند با زني نزديك و آشنا از قبل اين كار را انجام مي‌دهند و ريسك شروع يك رابطه ي ناگهاني با زني كه نمي‌شناسند را به جان نمي‌خرند. سعي كنيد بيشتر مراقب معاشرت هاي همسرتان با اطرافيان باشيد. براي اطلاعات بيشتر درباره علل علاقه و چگونگي وارد شدن به رابطه با مرد متاهل كليك كنيد.

گرايش زنان و دختران مجرد به مردان متأهل

دليل اصلي گرايش دختران به رابطه با مرد متأهل اين است كه تصور مي‌كنند مردي كه يك زندگي مشترك داشته مي‌تواند حامي و تكيه گاه خوبي باشد و براي يك رابطه ي عاشقانه قابل اعتماد و با تجربه است.

نقش معشوقه ي مخفي را مي‌گيرند

شخص سوم در رابطه با آگاهي از اين مساله كه انتخاب دوم است و با فاش شدن رابطه مخفيانه ممكن است همه چيز خراب شود، وارد اين رابطه مي‌شوند و ريسك پذيري بالايي دارد.

توهم يا عشق؟

خيلي از زنان بخاطر احساس نياز به همدم، احساس علاقه به مرد را با يك عشق آتشين و جدي اشتباه مي‌گيرند و اينگونه سعي مي‌كنند تا آخرين لحظه براي حفظ رابطه تلاش كنند. شخصيت وابسته

ترس از نابود شدن

بسياري از زن ها نمي‌توانند خودشان را جدا از مردي كه كنار او هستند تصور كنند و فكر ميكنند با پايان رابطه نابود خواهند شد و ديگر ادامه ي زندگي برايشان مقدور نيست. بيشتر دختراني كه با مردان متأهل وارد رابطه مي‌شوند داراي شخصيت‌هاي وابسته هستند كه از طرد شدن مي‌ترسند. در اين زمينه مي‌توانيد مقاله‌ي ازدواج و زندگي با شخصيت وابسته را مطالعه كنيد.

 

براي دريافت مشاوره روانشناسي در زمينه خيانت مي‌توانيد با مشاوران مركز حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : چرا مردان متأهل دوست دختر دارند ؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۵۷:۳۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی