مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

دادن خبر بارداري به همسر | انتخاب زمان مناسب 

معمولا زنان دوست دارند كه همسرشان اولين كسي باشد كه خبربارداري شان را مي شود. احتمالا شما پس از دادن خبر بارداري به همسر، منتظر يك واكنش زيبا و هيجاني هستيد. اما بهتر است كه براي اين كار، به زمان مناسب آن توجه داشته باشيد. معمولا شنيدن خبر بارداري، خستگي يك روز سخت و طاقت فرسا را از بين مي‌برد و همه چيز را به فراموشي مي‌سپارد. اما باز هم بهتر است كه در اين مورد احتياط كنيد. زماني كه احساس مي‌كنيد همسرتان خسته، عصبي و يا كلافه است، از دادن خبر بارداري خودداري كنيد تا با واكنش اشتباه يا كمتر از حد انتظار روبه رو نشويد. گفتن اين خبر زيبا را به وقتي موكول كنيد كه همسرتان در شرايط جسمي و روحي خوبي قرار داشته باشد.

گفتن خبر بارداري در زماني كه مرد آمادگي روحي براي آن ندارد و يا بارداري ناخواسته بوده است، مي‌تواند منجر به واكنش‌هاي سطحي و خشكي از جانب او شود و به آزرده شدن شما بيانجامد. بسياري از زنان به دليل اينكه احساس مي‌كنند همسرشان به اين قضيه اهميتي نمي‌دهد روحيه خود را از دست مي‌دهند و با او دچار مشكلات ارتباطي مي‌شوند. اين مشكلات مي‌توانند در بروز بحران‌هاي رواني نظير افسردگي نقش بسزايي داشته باشند. 

براي آگاهي از افسردگي در بارداري و بارداري ناخواسته كليك كنيد. 

 

دادن خبر بارداري به همسر | داشتن ايده هاي خلاقانه و هيجان انگيز 

بسياري از خانم ها دوست دارند كه همسر خود را سورپرايز كرده و اين لحظه زيبا را به بهترين نحو براي خود و همسرشان به يادماندني كنند. به غير از گفتن مستقيم، راه هاي خلاقانه ديگري نيز وجود دارد كه مي‌توانيد از آن ها استفاده كنيد. اين راه ها عبارتند از:

استفاده از صداي ضربان قلب جنين

صداي قلب جنين يكي از زيباترين ملودي هاي دنيا است و لذت شنيدن آن با هيچ چيز ديگري قابل مقايسه نيست. مي‎‌توانيد صداي قلب نوزاد خود را از پزشك بگيريد و آن را به همسرتان هديه كنيد. اين سورپرايز به يك لحظه ماندگار تبديل خواهد شد.

دادن خبر بارداري به همسر با استفاده از وسايل نوزاد

چند دست وسيله نوزاد مانند لباس و يا كفش بخريد و آن را در جايي از خانه بگذاريد يا به همسرتان هديه دهيد. زماني كه همسرتان لباس ها را پيدا كند، بسيار شگفت زده و سورپرايز خواهد شد.

تصاوير سونوگرافي

مي‌توانيد تصاوير سونوگرافي خود را كادو كرده و يادداشتي از طرف خود يا فرزندتان بر روي آن بنويسيد. اين تصاوير را در زماني مناسب به همسرتان هديه كرده و به اين صورت خبر خوش را به او بدهيد.

چاپ نوشته روي ليوان

شركت هاي فراواني وجود دارند كه مي‌توانند عكس يا نوشته مورد نظر شما را بر روي ليوان و ماگ طراحي كنند. مي‌توانيد عبارت هايي همچون "تبريك ميگم عزيزم! داري بابا مي‌شي" را ته ليوان چاپ كنيد. همسرتان را به يك نوشيدني لذت بخش دعوت كنيد تا پس از نوشيدن آن متوجه يادداشت شود.

آلبوم عكس

مي‌توانيد براي دادن خبر بارداري، آلبوم عكس هايتان را بهانه كنيد و با همسرتان به تماشاي آن بنشينيد. در صفحه آخر عكس سونوگرافي خود را بگذاريد تا همسرتان پس از ديدن عكس ها، از ديدن آن شگفت زده شود و متوجه بارداري شما شود.

نقاشي

اين روش زماني جالب است و كاربرد دارد كه شما يك فرزند ديگر نيز داشته باشيد. از فرزند خود بخواهيد كه تمام اعضاي خانواده را به همراه يك عضو جديد نقاشي كند. به اين صورت هم به فرزندان خبر بارداري خود را مي‌دهيد و هم مي‌توانيد آن را هديه كرده و به همسرتان بدهيد.

ثبت لحظات

لحظات زيباي سورپرايز كردن همسرتان را از دست ندهيد و از واكنش هاي او عكس بگيريد يا فيلم برداري كنيد. اين لحظات از هيجان انگيزترين لحظات زندگي زوجين مي‌باشد و معمولا با واكنش هاي جالبي همراه است. اين لحظات را ثبت كنيد تا هم خودتان از ديدن دوباره آن لذت ببريد و هم در آينده به فرزندتان نشان بدهيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه خبر بارداري به همسر مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : خبر بارداري به همسر | راهكارهايي خلاقانه براي زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: خبر بارداري به همسر،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۳۵:۱۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی