مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

رابطه جنسي مجازي (سكس چت)

سكس چت نوعي از ارتباط جنسي است كه افراد از طريق وسايل و ابزارهايي تلاش مي‌كنند به تحريك و ارضاي جنسي برسند. اين در حالي است كه اين تماس تنها به صورت مجازي و به دور از يكديگر است. اين وسايل مي‌تواند شامل پيامك، چت كردن، تلفن زدن و تماس تصويري باشد.

رابطه جنسي مجازي شامل ارتباط بين دو نفر است كه براي انجام اين كار به توافق رسيده‌اند و با رضايت از طريق گيرنده هاي الكترونيكي، همديگر را تحريك كرده و اغلب با خودارضايي به ارگاسم مي‌رسند. از طرفي سكس چت باعث تسهيل در روابط نابهنجار ديگر مانند سكس ضربدري شده اند. براي اطلاع از پيامد ها و عوارض خودارضايي و سكس ضربدري كليك كنيد.

 

اشكال مختلف سكس چت

برخي افراد در مواقعي كه از همسر يا شريك جنسي خود دور هستند اقدام به برقراري رابطه جنسي مجازي مي كنند و در اين فرايند با همان شريك جنسي خود رابطه را برقرار مي‌كنند.

برخي ديگر به طور كلي در دنياي واقعي روابط جنسي ندارند، يا حتي ممكن است هيچ گونه تماس و ارتباطي هم با جنس مخالف نداشته باشند و تنها راه ارضاي جنسي شان همين شكل باشد.

برخي از افراد ممكن است در عين حال كه در يك رابطه هستند، با فرد ديگري سكس چت بكنند و در واقع به عنوان ابزاري براي خيانت از آن استفاده كنند.

براي برخي ديگر هم سكس چت يك تفريح و تنوع است كه هر از گاهي آن را تجربه مي كنند.

 

علل روي آوردن به رابطه جنسي مجازي

افراد ممكن است به دلايل مختلفي رابطه جنسي مجازي داشته باشند. اين دلايل به قدري متنوع هستند كه نمي‌توان علت واحد و مشخصي را بيان كرد. درعين حال دلايل آن در هركدام از اشكال گفته شده بالا مي‌تواند متفاوت باشد.

در مورد افرادي كه رابطه عاطفي از راه دور دارند يا هنگام دوري از شريك جنسي شان دست به اين اقدام مي زنند، بعد مسافت و نياز جنسي علل اصلي هستند. يعني فرد صرفا براي رفع نياز جنسي خود، با كمك شريك عاطفي اش، رابطه جنسي مجازي برقرار مي كند.

اما در مورد افرادي كه در دنياي واقعي رابطه جنسي را تجربه نمي كنند و صرفا در محيط مجازي به دنبال آن هستند مي توان به ناتواني و ضعف فرد در برقراري روابط اجتماعي واقعي، عدم اعتماد به نفس كافي براي برقراري رابطه جنسي، ترس هاي فرد در مورد نزديك شدن به جنس مخالف يا در يك رابطه واقعي قرار گرفتن، محدوديت هاي محيط اجتماعي و فرهنگي كه در آن زندگي مي كند و ممكن است دسترسي به جنس مخالف را برايش سخت كند، آسان تر بودن و توانايي ناشناس بودن در اين محيط و موارد ديگر را نام برد.

برخي افراد هم به علت تنوع طلبي، ترس از اقدام به خيانت در دنياي واقعي، ترس از پيگيري هاي قانوني، سهل تر بودن و كم تر شدن بار مسئوليت نسبت به طرف مقابل، عدم لذت جويي كافي در رابطه اي كه هستند شروع به برقراري روابط جنسي مجازي مي كنند.

 

آسيب هاي رابطه جنسي مجازي

سكس چت به خودي خود نمي تواند پديده مضر و خطرناكي باشد. بلكه بافت و عللي كه باعث مي شود فرد به آن روي بياورد و نحوه اي كه از آن استفاده كند مي تواند مضر باشد. براي مثال فردي كه به علت كمبود اعتماد به نفس و عزت نفس، در دنياي واقعي از خانم ها دوري مي‌كند و در محيط مجازي شديدا به دنبال رابطه جنسي مجازي است، مي تواند شرايط خود را بدتر كند. در واقع اين فرد به جاي اينكه مشكلات ريشه اي خود را حل كند، با يك راه حل كوتاه مدت مشكل را از پيش پاي خود بر مي‌دارد.

اعتياد به اين عمل و افراط در آن مانند هر كار ديگري شديدا آسيب زاست و فرد را از مسير و جريان عادي زندگي خارج مي‌كند. همچنين كساني كه از زندگي جنسي خود رضايت ندارند، اگر به جاي كسب رضايت در دنياي واقعي، به دنبال جبران در دنياي مجازي باشند، مسير زندگي واقعي‌شان منحرف شده و از دستشان خارج مي شود. براي اطلاع از اشكال مختلف روابط دختر و پسر كليك كنيد.

علاوه بر موارد گفته شده، سكس چت مي تواند فرصتي براي سو استفاده ايجاد كند. عكس ها يا ويديو هايي كه فرستاده مي شود، مي تواند براي فرد خطرناك باشند. با خواندن مقاله تعيين حد و مرز در روابط خود را از چنين آسيب هايي ايمن كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه مسائل و مشكلات جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : سكس چت | رابطه جنسي مجازي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: سكس چت،
موضوع:
[ ۱۶ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۶:۵۳:۰۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 10
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی