مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

راه‌هاي برقراري ارتباط موفق 

يك ارتباط موفق از نظر شما چگونه است؟ داشتن روابط سالم و موفق با ديگران مي‌تواند از ديد هركس متفاوت باشد. اما به طور كلي فاكتورهاي عمومي وجود دارد كه به شما كمك مي‌كند تا ارتباطات مؤثري با ديگران داشته باشيد. از جمله اين فاكتورها مي‌توان به داشتن درك متقابل، مسئوليت پذيري در برابر ديگران، برخورداري از مهارت‌هاي ارتباطي و هوش هيجاني اشاره كرد. ما در ادامه به راهكارهايي اشاره كرده ايم كه به شما كمك مي كنند تا احتمال موفقيت خود را در روابط بين فردي بالا ببريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مهارت هاي ارتباطي و هوش هيجاني كليك كنيد.

ارتباط موفق | زبان بدن را دست كم نگيريد

اكثرا وقتي مي خواهيم در ارتباط با كسي موقر و مثبت جلوه كنيم، بيشتر به كلماتي كه مي گوييم دقت مي كنيم. در حالي كه كلام تنها بخشي از اين مسئله است. آنچه كه بيش از هر چيز در ارتباطات رو در رو اهميت دارد، زبان بدن شماست.  چرا كه هر يك از بخش‌هاي بدن در طول برقراري ارتباطات، پيغامي را به فرد مقابل مي‌رساند. به همين خاطر لازم است كه بتوانيد ارتباط چشمي مناسبي برقرار كنيد، بيانات چهره‌اي مثبت و تأثيرگذاري داشته باشيد و در ژست‌هاي بدني خود دقت بيشتري به خرج دهيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در مورد زبان بدن كليك كنيد.

همدلي كردن را بياموزيد 

در هر سطحي از ارتباط، افراد ناديده گرفته شدن را نمي‌پسندند و دوست دارند كه درك متقابلي از آن‌ها صورت بگيرد. آنچه كه بيش از هر چيزي بايد مورد درك و پذيرش قرار بگيرد احساسات و هيجانات است. در واقع افرادي كه ارتباطات موفقي دارند، اغلب اهميت اين موضوع را درك كرده و در اين مورد مهارت بالايي دارند. براي آنكه بتوانيد همدلي كردن را بهتر بياموزيد لازم است كه گاهي به دنيا از زاويه ديد ديگران نگاه كنيد و در مورد انواع احساسات و تأثيري كه بر افراد مي‌گذارد اطلاعات بيشتري به دست آوريد.

مطالعه مقاله ما با عنوان مهارت همدلي نيز مي‌تواند در اين زمينه به شما كمك كند.

مخاطب خود را بشناسيد 

براي اينكه كلام‌تان بيشتر مورد پذيرش قرار بگيرد لازم است كه ابتدا به درك درستي از مخاطب خود دست يابيد. نحوه‌اي كه شما جملات خود را بيان مي‌كنيد، اهميت بسيار بيشتري از آنچه كه مي‌گوييد دارد. به همين خاطر قبل از اينكه با هركسي در ارتباط قرار بگيريد ابتدا از خود بپرسيد كه چقدر او را مي‌شناسيد، آيا در مورد علايقش اطلاعاتي داريد؟ اين مسئله به خصوص زماني كه مي‌خواهيد براي جمعي سخنراني كنيد بسيار اهميت دارد. اگر شما مخاطبين خود را نشناسيد و بر اساس درك و علايق آن‌ها بحث را پيش نبريد نمي‌توانيد انتظار تأثيرگذاري زيادي داشته باشيد.

مختصر و مفيد سخن بگوييد

در ارتباطات كلامي و نوشتاري خلاصه گويي از اهميت بسيار زيادي برخوردار است. تلاش كنيد تا در ارتباطات خود از حاشيه پردازي زياد خودداري كنيد. هرچقدر كه زمان انتقال پيام طولاني‌تر مي‌شود به همان ميزان از تأثيرگذاري آن نيز كاسته خواهد شد.

از خدمات حرفه‌اي كمك بگيريد

در دنياي امروز همه‌چيز تخصصي شده است و موفقيت در هر امري نيازمند آموزش و مطالعه است. داشتن ارتباطات مناسب نيز به عنوان يكي از عوامل بسيار تأثيرگذار در كسب موفقيت نيازمند آن است كه به طور حرفه‌اي به آن پرداخته شود. اگر شما بتوانيد ارتباطات موفقي داشته باشيد، در امور تحصيلي، شغلي و خانوادگي به پيشرفت‌هاي بيشتري دست خواهيد يافت. چرا كه ارتباطات اجتماعي مبناي هر عملي در زندگي هستند. مركز حامي هنر زندگي با برگزاري كارگاه‌هاي آموزشي در اين باره و برگزاري جلسات روان درماني فردي و گروهي مي‌تواند در اين امر به شما ياري برساند.

براي دريافت اطلاعات بيشتر در زمينه موفقيت در زندگي و جلسات روان درماني كليك كنيد.

 

براي دريافت مشاوره در زمينه راه‌هاي برقراري ارتباط موفق مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ارتباط موفق | راه هاي برقراري ارتباط موفق چيست؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ارتباط موفق،
موضوع:
[ ۱۸ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۱۰:۲۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی