مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...
 

بهترين ملاك هاي شناخت زنان

بررسي ملاك‌هاي زير در خانم‌ها به شما كمك مي‌كنند تا شخص مورد نظر خود را از جنبه‌هاي گوناگوني ارزيابي كنيد و زنان را بهتر بشناسيد. در ادامه برخي از مهم‌ترين ملاك‌هاي شناخت زنان را توضيح داده‌ايم.

شناخت زنان | ارزش هاي زنان

ارزش‌هاي هر كس تعيين كننده‌ي مسير زندگي و هدف‌هاي او در آينده هستند. ارزش هاي زني كه با او آشنا شده ايد چيست؟ مهمترين هدف زندگي اش كدام است؟ ترجيح ميدهد آخر هفته ها به مهماني برود يا طبيعت گردي را دوست دارد؟ آيا اصلا او هدفي براي خود دارد كه به خاطرش صبح زود بيدار شود يا بي هدف زندگي ميكند؟ پاسخ اين سوال‌ها به شما كمك مي‌كند تا زنان را بهتر بشناسيد.

هدفمند بودن نشانه ي بلوغ فكري در آدم هاست. بايد ببينيد با چگونه زني در تعامل هستيد. گرچه ممكن است او بخواهد سفير كشورش بشود و شما خانواده اي گرم و صميمي در خانه اي معمولي را ترجيح دهيد. آينده ي شما بر اساس اين تصميم هاي او و واكنشي كه شما به انتخاب هايش داريد ساخته ميشود پس به ملاك هاي او بيشتر توجه كنيد.

شناخت زنان | تعاملات خانم‌ها

برخورد با ديگران شامل : خانوده، دوستان، همكاران و از همه مهمتر زيردستان را زير نظر بگيريد. آيا وقتي گارسون را صدا ميزند با او محترمانه رفتار ميكند يا نگاهي مغرورانه به وي مي اندازد؟ اگر او قبلا يك ازدواج ناموفق داشته به حرف هايي كه در مورد همسر سابقش ميزند توجه كنيد.

اگر روابط متعددي را تجربه كرده و هر كدامشان بي سرانجام بوده به ديدگاه او نسبت به آن روابط و قضاوتي كه دارد توجه كنيد. اينگونه متوجه ميشويد او زني است متواضع و فروتن يا زني خودخواه كه در موقع سختي و فشار همه چيز را گردن طرف مقابل مي اندازد.

روابط خانم‌ها با اطرافيان

روابط گرم و با اعتماد ميتواند نشان دهنده ي يك دختر قوي و مهربان باشد. ببينيد رفتار او با خانواده و دوستانش چگونه است. آيا او با والدينش با احترام صحبت ميكند و به نصيحت هاي آن ها گوش ميدهد يا برعكس به آن ها اهميت نميدهد و پشت سر خانواده اش صحبت ميكند؟

آيا او دوستان صميمي دارد كه روابط گرم و نزديكي بين آن ها برقرار باشد يا او دختري است با چندين هزار دنبال كننده در صفحات اجتماعي و دوستاني سطحي و موقت دارد؟ تعامل شما با دوستان و همكاران و خانواده ي او ميتواند كمك شاياني به شناخت آن دختر كند.

در برابر مشكلات چه واكنشي نشان ميدهد؟

سختي ها و مشكلات در زندگي همه وجود دارند و زندگي پر فراز و نشيب است. دقت كنيد ببينيد زن مورد نظرتان در برابر سختي ها و مشكلات، در برابر استرس و انرژي منفي و در برابر موقعيت هاي چالش برانگيز چگونه رفتار ميكند؟ آيا با قدمي بزرگ از آن مشكل ميگذرد يا در برابر سختي ها گريه ميكند يا بشقاب ها و ليوان ها را ميشكند؟ اين موضوع در آينده ي زندگي مشتركتان بسيار تاثير گذار است پس به آن خوب توجه كنيد.

شناخت زنان | سرگرمي هاي زنان

دختري كه سرگرمي هاي خوبي داشته باشد دختر شادتري است و از زندگي رضايت بيشتري دارد. اين سرگرمي ها ميتواند شامل بافتن باشد يا راجع به تاريخ و سياست خوندن يا فيلم ديدن. دقت كنيد او در زمان اوقات فراغت چه كاري انجام ميدهد. البته اگر در زمان استراحت كاري كند كه به علم هم مقداري مرتبط باشد يعني او دختري باهوش است و ذهني فعال دارد.

باورهاي رايج و غلط نسبت به زنان

حفظ و نگهداري زنان كاري دشوار است

حفظ و تداوم هر رابطه ي صميمي منوط به وقت گذاشتن و مراقبت از آن رابطه است. زن ها رابطه اي صميمي ميخواهند و براي همين توقع دارند مردي كه با آن ها در تعامل است زياد وقت بگذارد و همديگر را بهتر بشناسند.
نگهداري زن ها سخت به نظر ميرسد زيرا تصور ميكنيد آن ها پرتوقع و ايراگير هستند اما در حقيقت آن ها متعهد و پايبند هستند و از اين رو بيش از حد به سلامت رابطه توجه ميكنند.

زن ها حسود هستند

زن ها محافظ و نگهبان رابطه ي صميمي خود هستند و دوست دارند از رابطه ي خود با مردي كه دوستش دارند محافظت كنند. دليل اين رفتار عدم اعتماد به همسرشان نيست بلكه از روي علاقه و دوست داشتن است و ميخواهند رابطه شان را به بهترين نحو محافظت كنند. در اين زمينه به مقاله‌ي نشانه‌هاي عاشق شدن زنان مراجعه كنيد.

زن ها مردان را محدود مي‌كنند

زن ها دوست دارند در جريان مشكلات داخل شوند و راه حل ارايه دهند و مشكلات را سازماندهي كنند. برخلاف زنان، مردها دوست دارند تنهايي از حل مشكلات بربيايند و زن ها را در جريان مسايل پيش رو نگذارند. در نتيجه زن ها سعي ميكنند با سوال كردن و ارايه ي راهكار خود را در مشكلات دخيل كنند .
در چنين شرايطي مردها تصور ميكنند زن ها قصد كنترل كردن آن ها را دارند و نميخواهند مرد آزادي عمل داشته باشد. ممكن است دچار مشكلات و اختلافاتي در زندگي مشترك خود شوند كه پيشنهاد مي‌كنيم براي حل مشكلات و بهبود روابط زن و شوهر از زوج درماني بهره ببريد.

زنان از چه رفتارهايي خوششان مي آيد؟

شنونده خوبي باشيد

براي فهميدن آدم ها، گوش شنوا داشتن بسيار مهم است . زن ها دوست دارند حرف هايشان شنيده شود. حواستان را روي حالات و حرف هاي او بگذاريد و اگر احساس كرديد نياز دارد بيشتر راجع به موضوعي صحبت كند از او سوال بپرسيد.

شناخت زنان | ادب و احترام

تمام زن ها از مري كه مودب رفتار كند خوششان مي آيد. سعي كنيد با ادب و احترام با زني كه در كنار شماست رفتار كنيد.

نكات مثبتش را به زبان بياوريد

زنان دوست دارند مورد ستايش واقع شوند. اگر او زني باهوش يا زيبا يا خوش تيپ است به او بگوييد و مطمئن باشيد اين رفتار روي او اثر ميگذارد. در تعريف كردن جزئيات را در نظر بگيريد و كوچك‌ترين پيشرفت را به رويش بياوريد. به اين صورت متوجه مي‌شوند كه به آن‌ها اهميت مي‌دهيد.

براي دريافت مشاوره ي روانشناسي در زمينه ي شناخت زنان ميتوانيد با مشاوران مركز هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره ي 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد

 

منبع : شناخت زنان | ملاك‌هاي مهم در شناخت بهتر زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: شناخت زنان،
موضوع:
[ ۲۷ شهريور ۱۳۹۸ ] [ ۰۹:۰۳:۰۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی