مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...
 

وظيفه زن نسبت به شوهر | توجه به روحيات همسر

زن و مرد هر دو موظف هستند كه روحيات و خصوصيات يكديگر را بشناسند. زن در مقابل همسرش وظيفه دارد كه ابعاد مختلف شخصيت و روحيات خاص همسرش را بشناسد و در شرايط و موقعيت‌هاي مختلف، با توجه به خصوصيات همسرش به مناسب‌ترين روش رفتار كند و كنترل امور را در دست بگيرد تا از دعواها و دلخوري‌ها پيشگيري كند. در همين زمينه پيشنهاد مي‌كنيم مقاله همسرداري براي خانم‌ها را مطالعه كنيد.

وفاداري به شوهر

همانطور كه هر مردي در زندگي وظيفه دارد از خانواده خود محافظت كند و بر تعهد خود باقي بماند، يك زن، در نقش همسر و حتي يك مادر موظف است نسبت به همسر خود وفادار و متعهد باشد و هرگز به او خيانت نكند. خيانت پايه‌هاي خانواده را سست مي‌كند و زندگي فرزندان را به نابودي مي‌كشاند.

وظيفه زن نسبت به شوهر | توجه به نيازهاي عاطفي مردان

برطرف كردن نيازهاي عاطفي زوجين يكي از اركان اساسي در زندگي مشترك به حساب مي‌آيد كه مي‌تواند باعث صميميت بين آن‌ها و برقراري روابط دوستانه‌تر شود. براي اطلاعات بيشتر توصيه مي‌كنيم مقاله نكات همسرداري را مطالعه كنيد. نيازهاي مهم عاطفي مردان به شرح زير است كه زنان وظيفه دارند اين نياز هاي همسر خود را برآورده كنند:

1. مقبوليت

يكي از مهم ترين نيازهاي عاطفي مردان اين است كه بدانند در خانه و نزد خانواده‌شان دوست داشتني و مورد احترام هستند. زن موظف است با رفتار و اعمال خود به همسرش ثابت كند كه او را صرفا به خاطر وجود خودش دوست دارد و اين احساس را در فرزندان نيز به وجود بياورد.

2. وظيفه زن نسبت به شوهر | اعتماد

يكي ديگر از نيازهاي مهم عاطفي مردان مورد اعتماد بودن است. مردان در خانه پدري و در ذهن خود مظهر قدرت و تكيه گاه بودن هستند و لازم دارند احساس كنند كه در خانواده خود و در رابطه با همسر و فرزندان نيز مورد اعتماد هستند.

زنان وظيفه دارند كه توانايي‌هاي همسر خود را بشناسند و متناسب با آن از او توقع داشته باشند تا به اين صورت احساس بي اعتمادي و سرشكستگي در مرد به وجود نيايد. در خانه‌اي كه زن به همسرش اعتماد ندارد، بچه‌ها نيز به پدر خود اعتماد نمي‌كنند و او را به عنوان يك تكيه‌گاه براي خود نمي‌بينند.

3. تشويق كردن و قدرداني

زن يكي از نزديك ترين و تأثير گذارترين افراد زندگي همسرش مي‌باشد. مردان نياز دارند كه به خاطر توانايي‌ها و كارهاي مثبت‌شان تشويق شوند و از اين طريق اعتماد به نفس شان بالا تر مي رود. زن به عنوان يك فرد مهم و تاثير گذار در زندگي، وظيفه دارد توانايي‌هاي همسرش را تشويق و قدرداني كند تا اين گونه احساس امنيت و ارزشمندي را به همسرش هديه كند.

اين امر مي‌تواند گامي براي رسيدن به يك خانواده موفق باشد. براي اطلاع از ديگر ويژگي‌هاي خانواده موفق كليك كنيد.

وظيفه زن نسبت به شوهر | توجه به نياز هاي اخلاقي مرد

اخلاق و خلق و خوي خوب يك زن در خانه، نقش بسيار مهمي در آرامش و صميميت زندگي دارد. همچنين اگر زن نياز هاي اخلاقي همسرش را بشناسد مي تواند آرامش بيش تري در خانه خود ايجاد كند. برخي از وظيفه زن نسبت به شوهر شامل موارد زير مي‌شود:

1. هماهنگ بودن با همسر

براي اين كه نظام خانواده حفظ شود و هرج و مرج به وجود نيايد لازم است زن و مرد با يكديگر هماهنگ باشند. بهتر است زنان از حرف‌هاي همسر خود تبعيت كند و با او هماهنگ باشد؛ البته اين تبعيت نبايد به گونه‌اي باشد كه زنان از خود هيچ اختياري نداشته‌باشند و هيچ نظري ندهند. بلكه زن و مرد بايد با يكديگر تعامل داشته‌باشند.

2. وظيفه زن نسبت به شوهر | تقويت نقاط قوت درون خود

مردان در صورت رفتار خوب و خوش ومناسب زن، به شدت تحت تاثير قرار مي‌گيرند.زن وظيفه دارد نقاط قوت خودش را بشناسد و آن ها را بيش تر تقويت كند. براي آشنايي با خانواده سالم كليك كنيد.

3. مديريت مالي

زنان وظيفه دارند حساب مالي همسر خود را مديريت كنند و متناسب با آن سطح توقع و ايده آل هاي خود را تعيين كنند. در صورتي كه زن خواسته‌هايي متناقض با وضعيت مالي همسرش داشته باشد باعث سرشكستي مرد مي‌شود و مشكلات زيادي در زندگي به وجود مي‌آيد.

وظيفه زن نسبت به شوهر | توجه به نيازهاي جنسي مرد

نيازهاي جنسي در زندگي افراد بسيار مهم و قوي هستند و همچنين يكي از انگيزه‌هاي ازدواج مي باشند. زنان وظيفه دارند نيازهاي جنسي همسر خود را تامين كنند. با وجود آگاهي از موارد ذكر شده بسياري از زنان نسبت به وظايف خود به خوبي عمل نمي‌كنند و همين موضوع سبب بروز اختلافات خانوادگي بسياري مي‌شود. حل مشكلات ميان زوجين و رعايت نكات بالا با مراجعه به يك مشاوره خانواده مي‌‌تواند بسيار كمك‌كننده و راه‌گشا باشد.

نكته: تمامي نياز هاي فوق از جمله نياز جنسي هم در مردان و هم در زنان وجود دارد. پس مردان نيز در برابر همسر خود موظف هستند.

براي دريافت مشاوره در زمينه وظيفه زن نسبت به شوهر مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي تلفني هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور باشماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : وظيفه زن نسبت به شوهر چيست؟

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ مهر ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۴۹:۰۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی