مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

ويژگي‌هاي رابطه‌ي جنسي صحيح

يكي از مهم ترين ويژگي‌هاي رابطه‌ي جنسي صحيح همزماني در به ارگاسم رسيدن زن و مرد است؛ معمولا در ابتدا زن به ارگاسم مي‌رسد، سپس مرد با كمي تحريك به اوج لذت جنسي مي‌رسد. اگر مرد زودتر به ارگاسم برسد و انزال در او اتفاق بيفتد نعوظ از بين مي‌رود و به احتمال كمي زن به اوج لذت جنسي مي‌رسد. 

براي اينكه بتوانيد رابطه‌ي جنسي خوب و ايده‌آل داشته باشيد لازم است نكاتي را رعايت كنيد. اگر با وجود رعايت نكات زير از رابطه‌ي جنسي خود رضايت نداريد، مي‌توانيد از مشاوره جنسي استفاده كنيد. مشاورين متخصص در اين زمينه با بررسي جنبه‌هاي مختلف رابطه‌ي زناشويي‌تان، ريشه‌ي مشكل را پيدا مي‌كنند و مي‌توانيد با استفاده از راه‌كار‌هاي مفيد آنان به رابطه‌ي زناشويي رضايت بخش برسيد. در ادامه برخي از ويژگي‌هاي مهم در داشتن رابطه‌ي جنسي صحيح را ذكر كرده‌ايم.

1. آموزش سكس | شرايط محيطي

رابطه‌ي جنسي صحيح ويژگي‌هايي دارد كه باعث مي‌شود براي هردو طرف لذت بخش و رضايت بخش باشد. براي اينكه بتوانيد كيفيت رابطه‌ي جنسي خود را افزايش دهيد بايد تمام شرايط را در نظر بگيريد؛

مثلا اتاق خوابي كه قرار است در آن با همسرتان رابطه‌ي جنسي برقرار كنيد، بايد مناسب باشد و از امنيت بالايي برخوردار باشد تا بتوانيد رابطه‌ي جنسي همراه با آرامش و بدون اضطراب و نگراني داشته باشيد. رنگ اتاق خواب بهتر است روشن باشد و نور كافي وجود داشته باشد. همچنين گوش دادن به يك موزيك ملايم پيشنهاد مي‌شود.

2. آموزش سكس | عشق بازي قبل از رابطه‌ي جنسي

 معاشقه و پيش نوازي مقدمه‌ي برقراري رابطه‌ي جنسي و از عوامل مهم در رضايت جنسي است. عشق بازي قبل از رابطه باعث تحريك زوج‌ها و افزايش صميميت و عاطفه بين آن‌ها مي‌شود. نداشتن معاشقه قبل از دخول از عوامل نارضايتي در زن و شوهرها به شمار مي‌رود و آن‌ها را از يكديگر دور مي‌كند.

بنابراين براي رابطه‌ي خود با همسرتان وقت بگذاريد و معاشقه قبل از رابطه جنسي را ناديده نگيريد. براي اطلاعات بيشتر در زمينه عشق بازي با همسر كليك كنيد.

3. آموزش سكس | همسرتان را دوست داشته باشيد

يكي از راه‌هاي داشتن رابطه‌ي جنسي موفقيت آميز، داشتن حس خوب نسبت به همسرتان است. در صورتي كه احساس خوبي نسبت به او نداشته باشيد نمي‌توانيد از رابطه‌ي زناشويي‌ لذت ببريد. براي اينكه بتوانيد قابليت‌هاي همسرتان را بپذيريد و حس خوبي نسبت به او داشته باشيد مي‌توانيد از راهنمايي‌هاي مشاورين متخصص استفاده كنيد و علاوه بر داشتن يك رابطه‌ي جنسي ايده‌آل، در بقيه‌ي جنبه‌هاي زندگي‌تان نيز تاثير مثبت داشته باشيد. با خواندن مقاله رابطه زناشويي به زندگي خود گرما دهيد.

4. آموزش سكس | رابطه‌ي جنسي ايمن و بهداشتي

يكي از مهم‌ترين جنبه‌هاي رابطه‌ي زناشويي سالم، داشتن رابطه‌ي جنسي محافظت شده مي‌باشد تا از انتقال ويروس‌هاي مقاربتي جلوگيري شود. براي اين كار بايد در ابتدا از سلامت جنسي خودتان و طرف مقابل‌تان مطمئن شويد، از وسايلي مانند كاندوم استفاده كنيد.

اگر خانم هستيد از دوش واژينال اجتناب كنيد زيرا باعث افزايش ريسك ابتلا به بيماري‌ها مقاربتي مي‌شود، اگر شما يا شريك جنسي‌تان داراي تبخال هستيد تا زمان درمان آن از داشتن رابطه‌ي جنسي اجتناب كنيد.

براي پيشگيري از بارداري از روش‌هاي ضد بارداري مثل استفاده از كاندوم، اسفنج، ديافراگم، آي‌يو‌دي و ... استفاده كنيد. البته مي‌توانيد بهترين روش را با مشورت پزشك خود انتخاب كنيد تا بتوانيد به خوبي از بارداري پيشگيري كنيد.

بهداشت جنسي نيز يكي از اصول اساسي در رابطه‌ي جنسي است. زوجين بايد قبل از رابطه‌ي جنسي دوش بگيرند و سيستم‌هاي تناسلي خود را شستشو دهند؛ بهداشت ضعيف يكي از عوامل كاهش ميل جنسي است. خوشبو كردن بدن، آرايش صورت، تميز بودن دندان و دهان و عدم استفاده از سيگار و الكل كه باعث بدبو شدن دهان مي شود، از ديگر راهكارهايي است كه با رعايت آن‌ مي‌توانيد از رابطه‌ي جنسي لذت‌بخشي بهره‌مند شويد.

 

اشتباهات رفتاري در رابطه جنسي

مجموعه‌اي از كارها و رفتارها هستند كه رابطه‌ي جنسي را نابهنجار مي‌كنند و باعث توقف ميل جنسي مي‌شوند. توصيه مي‌شود از اين كارها و رفتارها در هنگام رابطه‌ي جنسي دوري كنيد تا بتوانيد روابط خود با همسرتان را بهبود ببخشيد. در ادامه به بررسي هريك از رفتارهاي نادرست در رابطه‌ي جنسي مي‌پردازيم.

1. آموزش سكس | امر و نهي در هنگام رابطه‌ي جنسي

اكثر افراد از اينكه شريك جنسي‌شان در حين رابطه‌ي نزديكي دستور بدهد احساس خوبي نمي‌كنند. اين كه مدام به همسرتان متذكر شويد كه بايد الان فلان كار را انجام بدهي يا نبايد الان اين كار را مي‌كردي و... باعث مي‌شود تا رابطه‌ي جنسي از حالت احساسي خارج شود و حالت اجبار و امر و نهي به خود بگيرد. ابراز احساسات در رابطه‌ي جنسي لازم است اما با دستور دادن پي‌در‌پي تفاوت دارد.

2. آموزش سكس | منفعل بودن

يكي از كارهايي كه رابطه‌ي جنسي را لذت بخش مي‌كند تحرك و فعاليت دو طرف است؛ سعي كنيد در رابطه‌ي جنسي منفعل نباشيد. نبايد در حين رابطه‌ي جنسي از طرف مقابل انتظار داشته‌باشيد تا همه‌ي كارها را انجام دهد و شما را به لذت برساند. نشان دادن واكنش به طرف مقابل باعث مي‌شود رابطه‌ي جنسي از يكنواختي در بيايد و خسته كننده نباشد.

يكي از دلايل انفعال در رابطه‌ي جنسي مي‌تواند بي‌ميلي و سرد مزاجي جنسي يكي از زوجين باشد. سردمزاجي باعث مي‌شود تا هر دوطرف لذت كافي را از رابطه‌ي زناشويي نبرند. براي درمان اين مسئله مقاله‌ي بي‌ميلي جنسي را مطالعه كنيد.

3. آموزش سكس | بازگويي نقايص جنسي

اگر مدام از خودتان بدگويي كنيد و از نقاط ضعفتان صحبت كنيد در ناخودآگاه همسرتان تأثير مي‌گذارد و باعث مي‌شود به تدريج از برقراي رابطه‌ي جنسي با شما نااميد شود. اگر بر روي توانايي‌ها و نكات مثبت خود و همسرتان توجه كنيد، باعث مي‌شود همسرتان بيشتر تحريك شود و رابطه‌ي جنسي خوبي داشته باشيد.

همچنين بازگو كردن نقايص همسرتان در طول رابطه‌ي نزديكي، منجر به آزاردگي خاطر و سرد مزاجي مي‌شود. مطمئنا در اين شرايط رابطه‌ي جنسي به خوبي پيش نمي‌رود. بنابراين به جاي اينكه روي نقاط ضعف همسرتان تمركز كنيد، به توانايي‌هاي او توجه كنيد و سعي كنيد با تشويق كردن، اين توانايي‌ها را افزايش دهيد؛ با اين كار علاوه بر رابطه‌ي جنسي، روابط عاطفيتان را نيز بهبود مي‌بخشيد.

4. آموزش سكس | پيشنهاد رابطه جنسي از جانب مردان

تصوري اشتباه در اين رابطه وجود دارد. بيشتر خانم‌ها گمان مي‌كنند نبايد به همسرشان پيشنهاد رابطه‌ي جنسي بدهند و اگر در اين كار پيشقدم شوند شخصيت خودشان را پايين آورده اند. در صورتي كه آقايان تمايل دارند گاهي همسرشان شروع كننده‌‌ي رابطه‌ي جنسي باشد؛ با اين كار بيشتر تحريك مي‌شوند. مي‌توانيد در اين زمينه با همسرتان صحبت كنيد تا بدانيد آيا همسرتان تمايل دارد شما شروع كننده‌ي رابطه‌ي جنسي باشيد يا خير.

 

آموزش سكس | انواع پوزيشن رابطه‌ي جنسي

در رابطه با دخول روش‌هاي مختلفي وجود دارد كه در هركدام ميزان تحريك براي زن و مرد متفاوت است؛ يكي از اصول رابطه‌ي جنسي صحيح داشتن آرامش است. در رابطه‌ي جنسي بايد انتظارات هر دو برآورده شود و زن و شوهر سعي كنند تا علاوه بر نيازهاي جنسي نيازهاي عاطفي يكديگر را ارضا كنند. انواع پوزيشن در رابطه‌ي جنسي از جمله مسائلي است كه مي‌توانيد در مورد آن با همسر خود صحبت كنيد و به تفاهم برسيد. در ادامه به بررسي برخي از انواع پوزيشن رابطه‌ي جنسي پرداخته‌ايم.

1. پوزيشن رو در رو

اين روش متداول ترين پوزيشن است و در آن زن بيشتر از مرد تحريك مي‌شود، به اين صورت است كه زن در زير و مرد در بالا قرار مي‌گيرد؛ زن پاهاي خود را باز كرده، مرد بين پاهاي همسرش قرار مي‌گيرد و به آرامي عمل دخول را انجام مي‌دهد. مرد بايد به آرامي و با طمأنينه رابطه را به پيش ببرد و از تحريك شديد و يا فشار زياد بپرهيزد. اجازه دهيد زن شدت تحريك را تعيين نمايد و با حركات خود به رابطه كمك كند.

2. آموزش سكس | پوزيشن پهلو به پهلو

زن و مرد در كنار هم قرار گرفته و يكي به پهلوي چپ و ديگري به پهلوي راست درست در كنار هم قرار مي گيرند. زن كمي پاي بالايي را بلند كرده و مرد به آرامي دخول را انجام مي‌‌دهد. تحريك به كندي و آرامي صورت مي‌گيرد.

3. پوزيشن قاشق مانند

در اين پوزيشن رابطه جنسي، زن به پهلو دراز كشيده و مرد در پشت سر او و به پهلو قرار مي گيرد. زن كمي مفصل ران را به سمت شكم جمع مي كند و مرد از پشت و به آرامي آلت خود را وارد مجراي تناسلي او مي نمايد و تحريك را به كندي انجام مي‌دهد.

در اين روش دخول، زن تحريك زيادي را تجربه مي كند و مرد با كنترل تحريك خويش مي‌تواند مانع از انزال زودرس شود. مرد مي‌تواند در اين شرايط با دست خويش به تحريك كليتوريس زن مبادرت كند.

4. آموزش سكس | پوزيشن گره عشق

اين پوزيشن براي زوجيني كه اولين دخول را انجام مي‌دهند بسيار مناسب است. زن و مرد در اين پوزيشن نيمه ايستاده هستند، مرد در مقابل زن مي‌ايستد و زن به دور مرد مي‌پيچد. در اين پوزيشن فاصله‌ي كمي بين مرد و زن وجود دارد كه باعث مي‌شود رابطه‌ي جنسي لذت بخش‌تر شود.

5. پوزيشن شكم تخت

در اين پوزيشن زن دمَر مي‌خوابد و بالشي را زير شكم خود قرار مي‌دهد. زانوها بايد كمي خم باشند و كمر به سمت بالا و چپ متمايل شود. در اين شرايط مرد بر روري زن قرار مي‌گيرد و دستان خود را در دو طرف زن مي‌گذارد.

در اين روش مرد آلت تناسلي خود را از پشت بر روي ناحيه كليروتوس زن عقب و جلو مي‌برد و تحريك جنسي صورت مي‌گيرد. اين پوزيشن در رفع انزال زودرس در مردان و افزايش طول رابطه جنسي تأثير بسيار زيادي دارد. همچنين ارگاسم زيادي را براي زن فراهم مي‌كند. در اين زمينه مي‌توانيد به مقاله‌ي درمان زودانزالي در مردان مراجعه كنيد.

6. پوزيشن مخصوص زنان باردار

در اين پوزيشن زن به پشت دراز مي‌كشد و مرد به حالت معكوس بر روي او قرار مي‌گيرد. به اين ترتيب كه انتهاي پاي مرد در دو طرف صورت زن قرار مي‌گيرد. زن پاهاي خود را تا جاي ممكن باز مي‌كند و مرد آلت خود را به آرامي وارد واژن مي‌كند و با حركات موجي كمر آن را هدايت مي‌كند. حركات بايد به آرامي و با احتياط صورت بگيرند. در اين پوزيشن كم‌ترين فشار به زن باردار وارد مي‌شود و در عين حال از لذت جنسي نيز بهره مند مي‌شود.

7. پوزيشن دخول از بالا

در اين پوزيشن مرد زانو مي‌زند و زن و درحالي كه به پشت خوابيده پاهاي خود را بروي سينه مرد و يا شانه‌هاي او قرار مي‌دهد. در اين وضعيت كمر زن از زمين جدا مي‌شود و هردو طرف مي‌توانند حركات را كنترل كنند. اين پوزيشن براي تحريك ناحيه جي در زنان بسيار مناسب است.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : آموزش سكس | آموزش نحوه‌ي صحيح رابطه‌ي جنسي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: آموزش سكس،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۰۴:۰۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی