مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

حترام از اولين نيازهاي اساسي مردان 

از مهم ترين مسائلي كه در ذهن مردان اهميت دارد دريافت احترام از اطرافيان و به ويژه از همسرشان است. ممكن است هيچ گاه توقعات خود را بيان نكنند اما از دلايل پرخاشگري و عدم سازگاري آنها با شما عدم دريافت احترامي است كه به آن نياز دارند. مي توانيد از همسر خود براي در رابط با صحت اين ماجرا سوال كنيد. نيازهاي اساسي مردان اصلا كار سختي نيست.

برخي زنان معتقدند اگر زياد به شوهر خود احترام بگذارند پررو مي شود. تا زماني كه براي همسر خود احترام قائل نشويد نمي توانيد احترامي را كه از او توقع داريد به دست آوريد. شما با احترام گذاشتن به افكار و عقايد و رفتارها و احساسات مرد زندگي‌ تان موجب آرامش او مي شويد. زماني كه همسرتان بعد از يك روز سخت كاري خسته از سركار بر مي گردد سكوت و درك متقابل شما همان احترام گذاشتن است. موقعيت شناس باشيد و سعي نكنيد او را به كاري كه دلش نمي خواهد وادار كنيد. به اين روش شما مي‌توانيد اولين نيازهاي اساسي مردان خود را برطرف كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تفاوت هاي زنان و مردان كليك كنيد.

نياز مردان به تشويق و تحسين را فراموش نكنيد

مردها عاشق اين هستند كه توسط ديگران پذيرفته شوند و تشويق و تحسين شوند. از ويژگي ها و محاسن همسر خود تعريف كنيد. البته توجه داشته باشيد كه آنها تفاوت بين تعريف و تملق دروغي را متوجه مي شوند. بنابراين سعي كنيد به دنبال جنبه هاي مثبت شخصيت او بگرديد و واقعا آنها را مورد تحسين قرار دهيد. جستجو به دنبال ويژگي‌هاي مثبت همسرتان علاوه بر اين باعث مي شود حس بهتري به او پيدا كنيد و در نتيجه بدي هايش در نظرتان كم رنگ شود.

چگونه از همسر تعريف كنم؟

براي تعريف و تمجيد از همسرتان جزئيات را فراموش نكنيد. مي توانيد به او بگوييد كه بي نظير است و از فلان كارش بسيار خوشتان آمده و يا در فلان كار بسيار حرفه ايست. مردها به دليل فشارهاي زياد كاري و به دوش كشيدن مسائل خانواده نياز بيشتري به حمايت و تحسين شدن توسط ديگران دارند. مردان از اين تعريف ها انرژي مي گيرند و انگيزه بيشتري پيدا مي كنند و مي توانند با حمايت همسر خود در برابر مشكلات زندگي به توانايي هاي خود اعتماد داشته باشند. مي توانيد هر شب او را با جملات انرژي بخش خوشحال كنيد و به اينگونه يكي از نيازهاي اساسي مردان خود را برطرف كنيد.

براي اطلاع بيشتر در اين زمينه مقاله وظايف زنان در زندگي مشترك را مطلعه كنيد.

 

تشكر و قدر داني از نياز هاي اساسي مردان 

خيلي از خانم ها تامين هزينه هاي خانواده و تلاش و كوشش مردان را وظيفه آنان مي دانند. اما مسئله وظيفه و قدرداني از آنها كاملا جدا از هم هستند. ممكن است فردي وظيفه خود را انجام دهد، اما تشكر و قدرداني ديگران از آن كار بدون شك باعث مي شود تا فرد  كار خود را  خيلي بهتر و با انگيزه بيشتري انجام دهد چرا كه متوجه مي شود كارش براي ديگران ارزش دارد و مورد استقبال ديگران قرار مي گيرد.

مطمئنا شما نيز انتظار داريد همسرتان كارهاي خانه را كه از صبح تا شب انجام مي‌دهيد ببيند و تغييرات كوچك را متوجه بشود. همچنين به شما خسته نباشيد بگويد و از شما به خاطر زحماتتان قدر داني كند. پس طبيعي است كه شما نيز نسبت به او همين برخورد را داشته باشيد. علاوه بر اين تشكر شما از همسرتان شما را در نظر او عزيزتر مي كند و ارزشتان را بالاتر مي برد.

رفع نياز جنسي از مهم ترين نيازهاي اساسي مردان

اكثر مردان بيشتر از زنان تمايل به برقراري رابطه جنسي دارند و آن را در صدر نيازهاي خود براي ازدواج مي دانند. بنابراين به نيازهاي جنسي مردان اهميت دهيد و آنها را ناديده نگيريد. مردان نياز به نوازش و محبت فيزيكي دارند. برطرف كردن اين نياز از بروز مشكلات زناشويي جلوگيري مي كند و محبت بين شما را افزايش مي دهد.

پس‌زدن مردان در رابطه زناشويي او را بسيار مي آزارد و دلزده مي كند. البته مردان نيز بايد به نيازهاي همسر خود در رابطه اهميت بدهند. لازم نيست هر روز با او رابطه برقرار كنيد اما رفع نياز جنسي را در اولويت زندگي مشترك خود قرار دهيد. همچنين هيچ گاه براي تنبيه، او را از رابطه جنسي محروم نكنيد.

براي كسب آگاهي بيشتر در زمينه عملكرد جنسي طبيعي در مردان و زنان كليك كنيد.

 

نيازهاي همسرم را ناديده مي گيرم

شايد نيازهايشان را مردان در ظاهر نشان ندهند اما كمبود آن‌ در زندگي بعدها همراه با مشكلات بروز مي كند و به زندگي مشترك شما آسيب مي‌زند؛ اما اگر براي نيازهاي عاطفي آنان ارزش قائل شويد اثرات مثبت آن‌ را در روابط خود حس خواهيد كرد. براي رفع مشكلات ناشي از موارد ذكر شده حتما از مشاوره خانواده استفاده نماييد.

براي دريافت مشاوره در زمينه آگاهي از نيازهاي اساسي مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : نيازهاي اساسي مردان | نيازهاي جنسي و عاطفي مردان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نيازهاي اساسي مردان،
موضوع:
[ ۳ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۲۶:۳۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی