مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

جذب دختران مغرور | غرور چيست ؟

غرور يكي از هيجان‌هاي خودآگاه است. هيجان‌هاي خود آگاه هيجان‌هايي هستند كه باعث مي‌شوند تا خودپنداره‌ي افراد، يعني تصوري كه آن‌ها از خودشان دارند، تغيير كند. همه ما به هنگام موفقيت در چالش‌هاي زندگي غرور را حس مي‌كنيم. اين غرور به ما مي‌فهماند كه ما در زندگي در كجا قرار داريم.

معمولا با توجه به درجه سختي چالش براي ما، غرور ما بعد از موفقيت در آن افزايش مي‌يابد. اما اين تنها راه براي افزايش غرور نيست. افرادي وجود دارند كه بدون داشتن چالشي خاص در زندگي و بدون سپري كردن سختي‌ها، همواره مغرور هستند.

 

خودشيفتگي يا غرور؟

خودشيفتگي حالتي است كه فرد دائما دغدغه خودش را دارد. احتمالا از نزديك و يا در شبكه‌هاي اجتماعي افرادي را ديده‌ايم كه تمايل دارند، بيش از حد زندگي خود را به بقيه نشان دهند. آن هم بخش‌هايي از زندگي شان را كه معمولا ديگران تمايلي به نشان دادن يا ديدنش ندارند.

اما افراد مغرور اين گونه نيستند. آن‌ها مرموزند و در نگاه اول به نظر مي‌رسد آن‌ها تمايلي براي نزديك كردن ديگران به خودشان ندارند اما در باطن چنين نيست. بنابراين خودشيفتگي را با غرور اشتباه نگيريد.

 

جذب دختران مغرور | چرا بعضي از دختران مغرورند؟

غرور در برخي دختران مي‌تواند به سه دليل عمده بروز كند؛ وضعيت شغلي و تحصيلي والدين، دوران كودكي و همبازي‌ها، ناتواني در برقراري ارتباط. غرور در شخصيت افراد اغلب محافظي در برابر آسيب ديدن و ضربه خوردن آن‌هاست. غرور باعث مي‌شود فرد مغرور احساس كند كسي قرار نيست به او انقدر نزديك شود كه آسيب‌زا شود و يا او را طرد كند.

جذب دختران مغرور با استفاده از اين سپر همواره باوري را در خود پرورش مي‌ دهند كه به آن‌ها مي‌گويد: ديگران ارزش نزديك شدن به من را ندارند و من از بقيه برتر هستم. اما اين سپر برتر بودن يك سپر شكننده است كه فرد نمي‌تواند مدت زيادي خود را با آن مشغول كند. دختران مغرور معمولا از ارتباطات كم خود نيز ناراضي هستند.

غرور كاذب آن‌ها به دليل ارتباطات اوليه با پدر و مادرشان پيش مي‌آيد. معمولا پدر و مادر اين افراد تحصيلات بالايي داشته و بيشتر وقت خود را صرف كار و شغلشان مي‌كرده‌اند. آن‌ها در كودكي همبازي‌هاي بزرگ‌تر از خود داشته و معمولا ساعات زيادي را تنها بوده‌اند.

اين تنهايي در دوره كودكي خود باعث مي‌شود تا آن‌ها در فراگيري روش‌هاي ارتباطي نيز ناكام بمانند. در واقع آن‌ها علاوه بر اين كه تمايل زيادي به برقراري رابطه با افراد ديگر دارند اما نمي‌توانند به خوبي از پس روابط اجتماعي بربيايند. براي درك بيشتر توصيه مي‌كنيم به مقاله شناخت زنان مراجعه كنيد.

 

توقعات دختران مغرور

با توجه به مسائلي كه گفته شد دختران مغرور دوست دارند تا نياز و ناكامي را كه در دوره كودكي در ارتباط با والدينشان حس كرده‌اند را در روابط عاطفي شان ارضا كنند. بدين صورت كه آن‌ها مانند كودكان نوزاد دائم در حال درخواست توجه هستند و هرچيزي كه شما را به عنوان شريك عاطفي به خود مشغول كند تهديدي به حساب مي‌آورند.

آن‌ها دوست دارند كه شما همواره، تنها و فقط درگير او باشيد. بديهي است كه هيچ كس نمي‌تواند تمام توجه خود را منحصرا بر روي يك فرد متمركز كند. از طرفي ديگر آن‌ها از قبول مسئوليت سرباز مي‌زنند و نمي‌توانند مسئوليت رابطه را پذيرا باشند.

آن‌ها با رفتارشان به شما مي‌فهمانند كه قرار نيست ارتباط دو طرفه اي را با شما ادامه دهند و نيازمند يك مراقبي هستند تا بدون وقفه به آن‌ها سرويس دهد. براي آگاهي از تفاوت زن و مرد از ديدگاه روانشناسي كليك كنيد.

 

جذب دختران مغرور | چگونه دختران مغرور را جذب خود كنيم؟

گفتيم كه دختران و به صورت كلي‌تر انسان‌هاي مغرور بدون دست آوردي خاص خود را بسته نگه مي‌دارند و اجازه نمي‌دهند ديگران به آن‌ها نزديك شوند. آن‌ها تلاش‌هاي شما براي دوستي را ناديده مي‌گيرند و با هربار تلاش، شما را بيشتر پس مي‌زنند. باور عاميانه اي وجود دارد كه هرچه بيشتر در روابط به افراد نزديك‌تر شويد آن‌ها را بيشتر دور مي‌كنيد و هرچه بي توجه‌تر باشيد بيشتر آن‌ها را وادار مي‌كنيد تا به شما نزديك شوند.

اين باور درباره‌ي اين افراد درست است. اگر مي‌خواهيد دختران مغرور را به دست بياوريد، بايد در رابطه با توجه به آن‌ها احتياط كنيد. بايد آرام آرام به آن‌ها نزديك شويد. به اندازه كم به آن‌ها توجه نشان دهيد و به آن‌ها بفهمانيد كه آن‌ها را مي‌فهميد. متوجه رفتارها و دلايل رفتارشان مي‌شويد. از اين جا به بعد بايد به آن‌ها اجازه دهيد كه آن‌ها به سمت شما بيايند.

درواقع همواره بايد يك ضربه به نعل و يك ضربه به ميخ بزنيد. بسياري از پسران در مواجه با دختر مورد علاقه خود نمي‌دانند چگونه به برقراري ارتباط بپردازند. در اين زمينه پيشنهاد مي‌كنيم مقاله نحوه ارتباط با يك دختر را مطالعه كنيد.

 

روش‌هاي جذب دختران مغرور

1- افزايش اعتماد به نفس

در جمع‌هاي مختلف راحت صحبت كنيد و نظرات خود را بيان كنيد. سعي كنيد هميشه صداي قاطع و واضح داشته‌باشيد. دختران مغرور معمولا جذب پسران با اعتماد به نفس مي‌شوند. دختران مغرور هميشه گمان مي‌كنند با اعتماد به نفس ترين فرد جمع هستند. بنابراين با رفتار و گفتار خود به او نشان دهيد اشتباه مي‌كند. به خود اطمينان داشته‌باشيد. اين موضوع باعث مي‌شود دختران مغرور نيز به شما اعتماد كنند و جذبتان شوند.

2- جذب دختران مغرور | جلب اعتماد طرف مقابل

اعتماد دختر مورد علاقه خود را جلب كنيد. در هر كاري كه مي‌توانيد صادقانه به او كمك كنيد. مانند مردي رفتار كنيد كه در مواقع سختي مي‌توان به او تكيه كرد. اغلب دختران مغرور پسراني را دوست دارند كه به آن‌ها حس امنيت مي‌دهند و حمايت‌گرند. معمولا دختران مغرور از كسي كمك نمي‌گيرند اما همين كه حس كنند مي‌توانند در مشكلات به شما اعتماد كنند برايشان جذاب است.

3- مرموز باشيد

سعي كنيد حس كنجكاوي دختران مغرور را تحريك كنيد. خود را نسبت به او علاقه مند نشان دهيد اما كمي مرموز باشيد. براي مثال از دور به او لبخند بزنيد اما سريعا نزديكش نشويد. در اين صورت متوجه مي شود به او علاقه داريد و تمام روز منتظر حركتي از جانب شما مي‌شود. زماني كه در نهايت و در پايان روز به او نزديك مي‌شويد حس خوشايندي به او دست مي‌دهد. اين كار براي دختران مغرور جذاب است و آن‌ها را به سمتتان  جذب مي‌كنند. در واقع به نوعي او را منتظر گذاشته‌ايد.

4- جذب دختران مغرور | توجه و ارزش

دختران مغرور علارغم رفتارهايشان نيازمند توجه هستند. در برخورد با دختران مغرور ارزش خود را نشان دهيد و متقابلا نيز به او توجه كنيد. زماني كه از موفقيت‌هايش صحبت مي‌كند به او توجه كنيد و موفقت‌هاي خود را نيز بيان كنيد. از ويژگي‌هاي مثبت خود صحبت كنيد اما لازم نيست اغراق كنيد.

 

برخورد با دختران مغرور در رابطه عاطفي

در برخورد با دختران مغروري كه با آن‌ها در رابطه عاطفي هستيد راه‌كارهاي زير مي‌توانند كمك كننده باشند. همچنين پيشنهاد مي‌كنيم مقاله روابط دختر و پسر را مطالعه كنيد.

۱.به چالش كشيدن: به چالش كشيدن بدين منظور است كه شما بتوانيد تا فرد را با واقعيات زندگي رو به رو كنيد. اما اين كار ممكن است آسيب‌هايي در پي داشته باشد. اگر در انجام اين كار زياده روي كنيد ممكن است با خشم او مواجه شويد و ممكن است شريك مغرورتان آن را بي احترامي برداشت كند.

۲. روان درماني:روان درماني چيست؟ با توجه به نوع مشكل روان درمانگران مي‌توانند با تكنيك‌هاي مختلف از جمله ايجاد چالش با سپر غرور آن‌ها به مبارزه پرداخته و دختران مغرور را براي زندگي سالم آماده كنند. براي اطلاع در مورد روان درماني كليك كنيد.

سوالات متداول

خصوصيات دختران مغرور چيست؟

دختران مغرور معمولا تمايلي براي ارتباط با شما از خود نشان نمي‌دهند و ممكن است پيشنهادات شما را رد كنند. دختران مغرور كمتر در جمع حاضر مي‌شوند و خود رأي هستند. دختران مغرور معمولا انتقاداتي كه به آن‌ها وارد مي‌شود را نمي‌پذيرند.

نشانه‌هاي عاشق شدن دختر مغرور كدام‌اند؟

دختران عاشق هر چقدر هم كه مغرور باشند نسبت به فردي كه به او علاقه دارند حساس مي‌شوند و دائما او را زير نظر دارند. دختران مغرور به رفتار و ظاهر و حرف زدن شما بسيار توجه مي‌كنند و ممكن است زياد به چشمانتان خيره شوند.

براي دريافت مشاوره در زمينه جذب دختران مغرور مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 90990

 

منبع : جذب دختران مغرور | چگونه دختران مغرور را جذب خود كنيم ؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: جذب دختران مغرور،
موضوع:
[ ۹ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۱۲:۰۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی