مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

راه‌ هاي كنترل چشم چراني

چشم چراني براي بسياري از مردان نيز آزاردهنده است، اما مقابله با آن كار آساني نيست. در ادامه برخي راه‌ هاي كنترل چشم چراني ارائه داده ايم، اما براي درك بهتر و استفاده مناسب تر از روش هاي ذكر شده مقاله چشم چراني را نيز مطالعه نماييد.

1.آگاهي از عواقب چشم چراني

بسياري از خطاها بر اثر ناآگاهي صورت مي‌گيرند. اولين نكته دررابطه با راه‌هاي كنترل چشم چراني اين است كه از آسيب‌هاي آن باخبر باشيد. چشم آستانه تحريك بيشتري نسبت به بقيه حواس دارد و بيشترين تحريكات را از محيط دريافت مي‌كند. بر اين اساس در بسياري موارد فرد چشم چران چون امكان رسيدن به ارضاي جنسي از طريق آنچه ديده برايش فراهم نمي‌شود دچار افسردگي مي‌شود .عادت چشم چراني راه را براي انواع فساد و انحرافات جنسي باز مي‌كند. چشم چراني چه در مردان و چه در زنان باعث افزايش روابط فرا زناشويي، دور شدن و دلسرد شدن زن و مرد از يكديگر و طلاق و جدايي مي‌شود. علاوه بر اين در بسياري از جوانان باعث تخيلات جنسي و خودارضايي مي‌شود كه آسيب هاي زيادي را براي فرد به دنبال دارد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

2. توجه به خداوند از راه‌ هاي كنترل چشم چراني 

همه انسان‌ها از اين موضوع آگاه هستند كه خداوند تمام رفتارها و انگيزه‌هاي دروني آن‌ها را مي‌داند. زماني كه فرد چشم چران به اين موضوع بيشتر اهميت دهد و در زندگي خود به وجود خداوند آگاه باشد از كارهاي خود پشيمان و خجالت زده مي‌شود. علاوه براين توجه به خداوند در زندگي آرامش دروني را افزايش مي‌دهد و فشارهاي جنسي را كم مي‌كند. ورزش‌هايي مانند مراقبه و يوگا كه ارتباط شما را با خداوند بيشتر مي‌كند نيز در ذهن آگاهي و ترك عادت موثر است و يكي از بهترين راه‌هاي كنترل چشم چراني در فرد مي‌باشد.

براي آشنايي كامل با ورزش يوگا و فوائد آن كليك كنيد.

3. تقويت اراده در مقابل چشم چراني

اراده وتلاش براي تقويت اراده، رمز موفقيت تمام انسان‌هاي بزرگ بوده است. توانايي‌هاي انسان بيش از حد تصور خود او مي‌باشد. تنها كافي است به خود اعتماد و باور داشته باشيد. اراده، انسان را به موفقيت و خودشكوفايي در زندگي مي‌رساند. براي تقويت اراده در زندگي، هر كسي بايد نسبت به خود شناخت پيدا كند و هدف‌هايي را براي خود درنظر بگيرد. استفاده از راه‌كارهاي تقويت اراده مي‌تواند در اين زمينه بسيار به شما كمك كند.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تقويت اراده كليك كنيد.

4. برنامه ريزي و تعيين هدف از راه‌ هاي كنترل چشم چراني 

يكي از راه‌هاي كنترل چشم چراني مشخص كردن هدف و ترسيم آن در ذهن خود مي‌باشد كه مي‌تواند فكر شما را به مسيرهاي درست معطوف كند و كم كم عادت چشم چراني را در شما كاهش دهد. براي تمام كارها و فعاليت‌هاي روزانه خود با توجه به توانايي خودتان برنامه ريزي دقيق بچينيد و حتما به آن‌ها عمل كنيد. اگر يك روز به برنامه خود عمل نكرديد تنبيه كوچكي را در نظر بگيريد اين كار باعث مي‌شود ذهن شما به انجام آن عمل شرطي شود و طبق برنامه پيش برويد.

5. اميد به ترك عادت چشم چراني

مهم‌ترين نكته در ترك عادت چشم چراني داشتن اميد و انگيزه براي كنار گذاشتن آن است. گمان نكنيد كه ناپاك شده ايد و تا پايان عمر گرفتار اين رفتار ضد اجتماع مي‌مانيد. اگر بخواهيد مي‌توانيد كنترل چشم خود را به دست بگيريد. يكي از روش‌ها، بالا بردن روحيه، تلقين و خوش بيني است كه در تقويت اراده نيز كمك زيادي به شما مي‌كند. هر روز جملاتي را با خود تكرار كنيد كه به شما انرژي مثبت مي‌دهد. (من اراده قوي در ترك عادت‌هاي ناپسند خود دارم و اراده من هر روز قوي‌تر مي‌شود). 

براي آگاهي بيشتر در زمينه آثار و راه‌هاي رسيدن به مثبت انديشي كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه راه هاي كنترل چشم چراني مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : راه‌ هاي كنترل چشم چراني

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۵ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۱:۴۸:۰۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 4
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی