مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

در صورت اهميت صرف به زيبايي، اختلافات خود را نشان مي‌دهند

فرض كنيد با شخصي بسيار زيبا ازدواج كرده‌ايد. در انتخاب شريك زندگي خود فقط ملاك زيبايي بيش از حد او را در نظر گرفته‌ايد و ملاك‌هايي مانند اخلاق خوش، سلامت رواني، صداقت، استقلال مالي، مهارت روابط اجتماعي و از همه مهم‌تر تفاهمات برايتان آنچنان اهميت نداشته است.

وقتي با او وارد زندگي مشترك شده‌ايد متوجه مي‌شويد كه فردي بسيار پرخاشگرو بداخلاق است. از خود بپرسيد آيا هنوز هم زيبايي ظاهر او برايتان اهميت دارد؟ آيا حاضريد ادامه زندگي خود را با چنين فردي كه فقط زيبايي دارد بگذرانيد؟ آيا چنين شخصي كه حتي نمي‌توانيد با او با آرامش صحبت كنيد مي‌تواند پدر يا مادر خوبي براي فرزند شما باشد؟

براي آگاهي بيشتر در زمينه ويژگي‌هاي ظاهري در ازدواج كليك كنيد.

اهميت زيبايي در ازدواج | افراد خوش‌چهره خودشيفته هستند!

مشكلي كه در ازدواج با افراد بسيار زيبا وجود دارد اين است كه معمولا به دليل تعريف و تمجيد ديگران از خودراضي و خود پسند مي‌شوند كه اين امر باعث مي‌شود فرصت‌هاي مناسب ازدواج را از دست بدهند. ممكن است در زندگي زناشويي زيبايي خود را به رخ همسرشان بكشند و مدام او را تحقير كنند. اين حالت باعث رنجش و سردي روابط مي‌شود. علاوه‌براين فردي كه بسيار خوش‌چهره است بيشتر در ديد و توجه مردم قرار مي‌گيرد و اگر شخصا فرد بي‌اراده‌اي باشد ممكن است در معرض پيشنهادات وسوسه بشود و خيانت كند.

اهميت زيبايي در ازدواج | زيبايي ظاهري ممكن است ازبين برود

در زندگي حوادث غيرمنتظره زيادي رخ مي‌دهد. با خود بيانديشيد ممكن است همسر زيبايتان بر اثر بيماري، آتش سوزي،... زيبايي‌اش را از دست بدهد. اگر تنها به خاطر زيبايي با او ازدواج كرده باشيد آيا حاضريد در اين شرايط باز هم با او بمانيد؟ اگر هم اخلاقتان به هم نخورد ممكن است حتي به جدايي فكر كنيد چرا كه آن معياري كه شما به خاطر آن حاضر به ازدواج با او شده‌ايد را از دست داده‌ايد.

اگر كسي اينكار را با خود شما بكند چه حسي به شما دست مي دهد؟ علاوه بر اين‌ها برفرض كه حادثه‌اي هم رخ ندهد. اما ازبين رفتن زيبايي بر اثر بالا رفتن سن امري اجتناب ناپذير است. شايد بتوان با استفاده از عمل‌هاي زيبايي كه امروزه گسترش يافته‌اند چهره را ترميم كرد اما هيچگاه آن زيبايي اوليه باقي نمي‌ماند. در مقابل اگر با همسرتان تناسب داشته باشيد و اخلاقياتش متناسب با سليقه شما باشد ظاهرش آنقدر برايتان مسئله نمي‌شود.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

در صورت اهميت به ظاهر احساس گناه نكنيد

اگر از چهره‌ كسي در ازدواج خوشتان نيامد و به دلتان ننشست احساس گناه نكنيد. اين امر به منزله‌ سطحي‌نگري و يا فهم و درك اندك شما نيست. از آن‌جايي ‌كه از اهداف زندگي مشترك ارضاي نياز جنسي در حريم خانواده است، لذت بردن شما از همسرتان امر مهمي تلقي مي‌شود. ناديده گرفتن زيبايي همسر در ازدواج منطقي نيست.

اگر حس مي‌كنيد ظاهر شخص مورد نظر به دلتان نمي‌شنيند و به هيچ‌وجه برايتان جذاب نيست نبايد احساس گناه كنيد. زيبايي شريك زندگي يكي از ملاك‌هاي مهم است چرا كه قطعا بايد ميل و كشش به همسرتان داشته باشيد تا بتوانيد با او زندگي كنيد. جذابيت ظاهر باعث تمايل جنسي مي‌شود. پس لازم است تا حدي ظاهر و اندام شريك زندگي خود را بپسنديد وگرنه در زندگي زناشويي و كشش‌هاي جنسي خود دچار مشكل مي‌شويد. ممكن است چهره‌اي كه به دلتان نمي‌نشيند برايتان عادي شود اما هرگز براي شما خوشايند نخواهد شد.

اهميت زيبايي در ازدواج چقدر است؟

توجه داشته باشيد كه زيبايي تنها معيار مهم ازدواج نيست. چه بسيار زوج‌هايي كه يكي از آن‌ها فاقد چهره‌اي مطلوب بوده اما سرشت و اخلاقيات او آنقدر شايسته بوده است كه توانسته‌اند زندگي مشترك كاملا موفقيت آميز و عاشقانه‌اي را تجربه كنند. با داشتن انگيزه هاي درست ازدواج سالم تري خواهيد داشت. مقاله انگيزه هاي ازدواج را مطالعه نماييد.

بله هر چه طرف مقابل تان زيباتر باشد در وهله اول بيشتر به دلتان خواهد نشست اما مطمئنا شما هم نمي توانيد خود را كامل بدانيد پس توقع نداشته باشيد همسري كاملا بي نقص داشته باشيد. هرچقدر كه از ديدن، صحبت كردن و رابطه زناشويي با او لذت ببريد براي در نظر گرفتن ملاك زيبايي كافي است. اگر در ازدواج به دنبال خوشبختي و تكامل هستيد پس ضروري نيست كه آنقدر به زيبايي اهميت بدهيد. بنابراين بهترين كار براي انتخاب همسر آينده اين است كه در مرحله اول تناسبات و تفاهمات اخلاقي و فرهنگي مذهبي را در نظر بگيريد و سپس به بررسي ملاك‌هاي زيبايي فرد موردنظر بپردازيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه اهميت زيبايي در ازدواج مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : اهميت زيبايي در ازدواج | ترديد در انتخاب چهره همسر

امتیاز:
بازدید:
برچسب: اهميت زيبايي در ازدواج،
موضوع:
[ ۱۹ آبان ۱۳۹۸ ] [ ۰۳:۱۲:۳۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی