مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...
 

انتظارات زنان از همسر خود

توجه به جزئيات عاطفي همسر

ممكن است برخي از آقايان گمان كنند كه تنها مي‌توانند با خريدن هديه همسر خود را خوشحال كنند و در غير اينصورت راه ديگري وجود ندارد. البته كه اينطور نيست زيرا خانم‌ها تمايل دارند تا همسرشان از نظر عاطفي آن‌ها را حمايت كنند و به آن‌ها توجه كنند. به طور مثال اگر احساس مي‌كنيد كه همسرتان روز سختي را گذرانده، مي‌توانيد در آن روز بيشتر به همسرتان توجه كنيد و از طريق صحبت كردن كمي با وي همدردي كنيد و به او محبت كنيد.

همچنين برخي از مردان گمان مي‌كنند كه اگر تنها يكبار همسرشان را سورپرايز كنند كافي است و ديگر نيازي نيست تا همسرشان را سورپرايز كنند، اما توصيه مي‌شود كه به مناسبت‌هاي مختلف به همسرتان تبريك بگوييد و حتما نيازي نيست تا هديه‌اي براي همسرتان بگيريد و حتي تبريك لفظي نيز مي‌تواند همسرتان را خوشحال كند.

همسري صادق، با وفا و قابل اعتماد بودن از جمله انتظارات زنان از همسر خود

يكي از مهم‌ترين انتظارات زنان از همسر خود فراهم كردن زندگي سرشار از امنيت و اعتماد مي‌باشد. اكثر خانم‌هايي كه به همسرشان شك دارند، از اين موضوع رنج مي‌برند كه نمي‌توانند به همسر خودشان تكيه و اعتماد كنند كه گاهي علت اين بي‌اعتمادي ممكن است به دليل ويژگي‌هاي اخلاقي خانم باشد به گونه‌اي كه به صورت كلي نمي‌توانند در زندگي به كسي اعتماد كنند و يا ممكن است به دليل رفتارهايي باشد كه مرد در زندگي از خودش نشان داده است و باعث بي‌اعتمادي شده است.

همچنين خانم‌ها از همسر خود توقع دارند كه در زندگي زناشويي مسئله‌اي پنهان نماند و همسرشان با صداقت و راستگويي مسائل را بيان كند و دروغ نگويد زيرا اگر خانم‌ها متوجه شوند كه همسرشان به آن‌ها دروغ مي‌گويد، ديگر پشيماني سودي ندارد و به تدريج زمينه‌هاي بي‌اعتمادي ايجاد مي‌شود و ديگر نمي‌توانند در مسائل مهم به همسرشان اعتماد كنند.

براي كسب طلاعات بيشتر در زمينه جلب اعتماد همسر كليك كنيد.

مرتب و شيك پوش بودن از جمله انتظارات زنان از همسر خود

همه‌ خانم‌ها و آقايان علاقه دارند تا همسرشان پاكيزه و آراسته باشد، بنابراين همانطور كه از همسرتان انتظار داريد به خودش برسد، زيبا باشد، لباس مناسب بپوشد، به بهداشت فردي اهميت دهد و به صورت كلي به ظاهر خودش اهميت دهد شما نيز اين موارد را رعايت كنيد و حتي در زماني كه در منزل هستيد شلخته و نامرتب نباشيد.

اما اگر زن و مرد علاوه بر بيرون از خانه، در داخل خانه نيز به خودشان برسند و براي خودشان ارزش قائل شوند، به تدريج باعث مي‌شود تا زوجين نسبت به يكديگر بيشتر اهميت دهند و كانون خانواده گرم‌تر شود. مي‌توانيد زماني كه قصد داريد لباسي بپوشيد از همسرتان نظر خواهي كنيد و چه بهتر است اگر گاهي پوششي كه همسرتان به آن علاقه دارد را داشته باشيد. همچنين مي‌توانيد اين عادت را به فرزندان خود نيز آموزش دهيد و براي آن‌ها بهداشت فردي، آراستگي و پاكيزه بودن را شرح دهيد.

مورد توجه قرار دادن زحمات روزانه

هميشه بخش قابل توجهي از كارهاي خانه را مادران انجام مي‌دهند و به صورت كلي مديريت كارهاي خانه بر عهده‌ مادران است. آن‌ها تنها انتظاري كه از همسر و فرزندان خود دارند اين است كه از زحمتي كه در طول روز براي خانه و اعضاي خانه كشيده‌اند قدرداني شود و مورد توجه قرار بگيرند.

البته هميشه براي قدرداني نيازي به تشكر لفظي نيست بلكه مي‌توانيد با كمك كردن در كارهاي خانه به همسرتان نشان دهيد كه به او توجه مي‌كنيد و از او قدرداني مي‌كنيد. همچنين خانم‌ها علاقه دارند تا در پايان يك روز پر مشغله با همسرشان در رابطه با موضوعات مختلف صحبت كنند، همسرشان نيز به آن‌ها گوش دهد و توجه كند. با اين كار خانم‌ها مي‌توانند به اين درك برسند كه كسي هست كه مي‌توانند با وي درددل كنند و حرف‌هاي خود را با او در ميان بگذارند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد.

كمك در تربيت فرزندان از جمله انتظارات زنان از همسر خود

برخي از آقايان هستند كه گمان مي‌كنند مادر مي‌تواند از عهده‌ تمام كار‌هاي فرزندان بربيايد و نيازي به كمك ندارد، در صورتي كه اينگونه نيست و حتي اگر مادران بتوانند به درستي فرزندان را تربيت كنند و به خوبي از عهده‌ كارهاي مربوط به فرزندان بر بيايند، بازهم تمايل دارند تا همسرشان در تربيت فرزندشان به او كمك كند و مسئوليت پذير باشد. اين كار موجب مي‌شود كه كانون خانواده گرم‌تر شود و اعضاي خانواده براي رفاه يكديگر تلاش كنند.

زنان همسر ناجي نمي‌خواهند

گاهي اوقات ممكن است خانم‌ها به مشكل و مسئله‌اي برخورد كنند كه باعث ناراحتي آن‌ها مي‌شود، و تمايل دارند اين مسئله را با همسر خود در ميان بگذارند و آقايان گمان مي‌كنند كه بايد تمام تلاش خود را كنند تا براي اين مشكل راه‌ حلي پيدا كنند.

در صورتي كه اينگونه نيست و گاهي خانم‌ها تمايل دارند تا با همسر خود درد و دل كنند و همسرشان با آن‌ها همدردي كند. بنابراين هميشه نبايد دنبال راه‌ حل باشيد و گاهي مي‌توانيد تنها با گوش كردن به حرف‌هاي همسرتان، او را آرام كنيد و از نظر رواني از همسرتان حمايت كنيد.

دوست و همدم بودن از جمله انتظارات زنان از همسر خود

خانم‌ها تمايل دارند تا با همسر خود دوست و رفيق باشند و يكديگر را درك كنند، زيرا در اينصورت آن‌ها مي‌توانند بهتر با يكديگر كنار بيايند و لحظات شيرين‌تري را براي خود رقم بزنند. اينكه چگونه مي‌توانيد با همسرتان دوست شويد اصلا كار پيچيده و دشواري نيست و فقط لازم است به خواسته‌هاي يكديگر احترام بگذاريد، در روابطتان ايثار داشته باشيد، تفريحاتتان را با همسرتان سپري كنيد و او را تنها همدم زندگي‌تان بدانيد.

در صورتي كه بتوانيد از عهده‌ اين كار بربياييد، متوجه مي‌شويد كه بسياري از مسائلي كه براي شما ناراحت كننده بود، حل شده و با چالش‌هاي كمتري مواجه مي‌شويد. همچنين توصيه مي‌شود كه عذرخواهي كردن را ياد بگيريد و در مواقعي كه اشتباه كرديد مي‌توانيد با يك عذرخواهي ساده مسئله را به خوبي تمام كنيد و كار به جاهاي باريك كشيده نمي‌شود.

براي آشنايي بيشتر در زمينه نياز اساسي زنان كليك كنيد.

در مواقع سخت كنار همسرتان باشيد

معمولا افراد در مواقع دشوار شناخته و محك زده مي‌شوند، بنابراين سعي كنيد در مواقع بحراني كنار همسرتان باشيد و به او دلگرمي بدهيد. همچنين لازم است همسرتان نيز در مواقع سخت شما را تنها نگذارد و حامي شما باشد. در صورتي كه در اينگونه موقعيت‌ها از زير بار مسئوليت بيرون بياييد و خودتان را كنار بكشيد، به تدريج زندگي‌تان رو به سستي مي‌رود و ديگر همسرتان نمي‌تواند به شما اعتماد و تكيه كند.

براي دريافت مشاوره در زمينه انتظارات زنان از همسر مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع: انتظارات زنان از همسر خود | اهميت توجه به انتظارات زنان بر كيفيت زندگي

امتیاز:
بازدید:
[ ۱۷ آذر ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۱:۱۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی