مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

تغييرات بدني بعد از انزال

پس از رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم، بدن زن و مرد دچار تغييراتي مي‌شود. مردها بعد از رسيدن به ارگاسم احساس خواب و خستگي دارند و براي مدتي تحريك نمي‌شوند و نعوظ اتفاق نمي‌افتد. اين حالت كاملا طبيعي است و مشكل تلقي نمي‌شود. به دليل خستگي كه مردان پس از انزال تجربه مي‌كنند، نوازش و در آغوش كشيدن مي‌تواند براي آن‌ها بسيار لذت بخش باشد. مردها دوست دارند بعد از رابطه جنسي كمي استراحت كنند به همين دليل ممكن است كمي سرد به نظر برسند. زنان نيز پس از ارگاسم كمي احساس خستگي مي‌كنند و نياز دارند مدتي در تخت خواب بمانند. همچنين آن‌ها نيز از نوازش و در آغوش گرفته شدن لذت مي‌برند و تمايل به صحبت دارند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

بعد از انزال چه كنيم

پس از رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم و انزال بهتر است براي رسيدن به يك رابطه جنسي خوب و تجربه يك ارگاسم لذت‌بخش كارهايي انجام شود كه در ادامه به بررسي آن‌ها خواهيم پرداخت.

عشق ورزيدن

سعي كنيد بلافاصله بعد از رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم، به همسر خود پشت نكرده و نخوابيد. به چشمان همسر خود نگاه كرده و از جملات عاشقانه استفاده كنيد. حتي مي‌توانيد از او براي داشتن يك رابطه جنسي خوب و تجربه يك ارگاسم لذت بخش تشكر كنيد.

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

ابراز احساسات

هر فرد در رابطه جنسي خود به اين سوال مي‌رسد كه بايد بعد از انزال چه كنم. بعد از پايان رابطه، زماني كه احساسات شما هنوز در اوج قرار دارد، با همسر خود صحبت كنيد و اين احساسات را به او نشان دهيد و يا مي‌توانيد در مورد جزئياتي كه شما را برانگيخته كرده است صحبت كنيد و بخواهيد كه در رابطه‌هاي بعدي نيز اين موارد را انجام دهيد. در صورتي كه از اين رابطه لذت كافي نبرده‌ايد، بهتر است كه در آن لحظه عنوان نكنيد و به نوازش همسر خود بپردازيد. پژوهش‌ها نشان داده است كه با اين كار، روابط بعدي با كيفيت‌تر خواهد شد.

بعد از انزال چه كنيم | دستشويي رفتن

توصيه مي‌شود كه پس از رابطه جنسي و رسيدن به ارگاسم، به دستشويي برويد. البته نيازي به عجله نيست و مي‌توانيد پس از كمي استراحت، اين كار را انجام دهيد چراكه امكان دارد در حين رابطه، مجاري ادراري به عفونت و ميكروب آلوده شده باشد. با رفتن به دستشويي و شستشو خود، مي‌توانيد از اين مسئله پيشگيري كنيد. در صورتي كه مجاري ادراري ملتهب شوند، درد در حين رابطه جنسي به وجود مي‌آيد. براي شستشوي آلت تناسلي، تنها از آب استفاده كرده و از شستشو با صابون خودداري كنيد.

توجه به دردهاي غير طبيعي

درد در طول رابطه جنسي يك امر شايع است و مي‌تواند ناشي از موارد زيادي همچون استرس، اسپاسم عضلاني، عدم آمادگي و غيره باشد. اين دردها معمولا در روابط بعدي از بين خواهد رفت و مشكل جدي ايجاد نخواهند كرد. اما بعضي از دردها معمولي و طبيعي نيستند و در تمام رابطه‌هاي جنسي وجود دارند. لازم است كه به اين دردها توجه كرده و براي بررسي بيشتر به پزشك مراجعه كنيد چراكه درد مداوم در حين رابطه جنسي مي‌تواند بسيار جدي باشد و نياز به درمان نيز داشته باشد.

بعد از انزال چه كنيم | نوشيدن آب

رابطه جنسي يك فعاليت بدني شديد است و همچون ورزش كردن و دويدن به تعريق زياد و از دست رفتن آب بدن منجر مي‌شود. در صورت كاهش آب بدن علاوه بر دهان، واژن نيز دچار خشكي مي‌شود. سعي كنيد از مصرف آب سرد خودداري كرده و آب ولرم بنوشيد. حتي مي‌توانيد به آب ولرم عسل نيز اضافه كنيد و در صورت نياز از آن بنوشيد.

دوش گرفتن

حمام رفتن پس از رابطه جنسي مي‌تواند احساس خيلي خوبي در شما ايجاد كند. همچنين باعث آبرساني به پوست مي‌شود و ناحيه آلت تناسلي را نيز تميز مي‌كند. حمام آب گرم به تسكين دردها و گرفتگي‌هاي بعد از ارگاسم نيز كمك زيادي مي‌كند. در صورت امكان مي‌توانيد روغن نارگيل يا روغن بچه نيز به آب حمام خود اضافه كنيد.

بعد از انزال چه كنيم | برهنه خوابيدن

سعي كنيد كه پس از رابطه جنسي و انزال، برهنه بخوابيد. اين كار باعث مي‌شود كه امكان ابتلا به عفونت ادراري و عفونت هاي باكتريايي تا حد زيادي كاهش يابد. در صورت عدم امكان، يك لباس سبك و نخي به تن كنيد. از خوابيدن با لباس‌هاي فانتزي مخصوص سكس خودداري كنيد چراكه جنس اين لباس‌ها براي خواب مناسب نيست و امكان ابتلا به عفونت را افزايش مي‌دهند.

براي دريافت مشاوره در زمينه رابطه با جنس مخالف مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع : بعد از انزال چه كار بايد بكنيم

امتیاز:
بازدید:
[ ۵ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۱۰:۵۷ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی