مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

روانشناس باليني در تهران

در اين مقاله ما مي‌خواهيم بهترين روانشناس باليني خوب در تهران را به شما معرفي كنيم. با توجه به وسعت شهر تهران، اين معرفي مي‌تواند به شما كمك كند تا با صرف وقت كمتري روانشناس خود را پيدا كرده و براي معالجه و يا دريافت مشاوره نزد آن‌ها برويد. البته قبل از آن چند معيار برتر براي شناسايي يك روانشناس خوب را به شما ارائه مي‌دهيم. لطفاً تا انتهاي اين مقاله همراه ما باشيد.

براي شناخت بيشتر در زمينه راهنماي انتخاب مركز مشاوره روانشناسي كليك كنيد.

 

معيارهاي يك روانشناس باليني خوب

همانطور كه ما براي مشكلات جسمي خود بهترين متخصصان را انتخاب مي‌كنيم و معيارهايي ويژه را براي آن در نظر مي‌گيريم، براي درمان و يا دريافت مشاوره نيز بايد به سراغ بهترين روانشناسان حال حاضر برويم. اما براي اينكه بتوانيم تشخيص دهيم كه كدام روانشناس بيشترين كمك را به ما مي‌كند، بايد ويژگي‌هايي را براي آن در نظر بگيرم كه در ادامه به آن مي‌پردازيم.

شنونده خوب از معيارهاي روانشناس باليني خوب

گوش دادن يك مهارت اساسي و پايه در علم روانشناسي است. از اين رو يك روانشناس موفق بيشتر از آنكه حرف بزند، خوب گوش مي‌كند و به دقت به جزئيات حرف‌هاي شما توجه مي‌كند. روانشناس خوب بايد بتواند از طريق شنيدن به مشكلات و ناراحتي‌هاي بيمار خود پي ببرد تا بتواند بهترين درمان را در نظر بگيرد. البته تشخيص اين موضوع سخت نيست، هر كسي مي‌تواند به راحتي متوجه شود كه طرف مقابلش به حرف‌هاي او گوش مي‌دهد يا نه. اگر احساس مي‌كنيد روانشناس انتخابي شما شنونده خوبي است، بدانيد كه انتخاب درستي انجام داده‌ايد. افراد مخصوصا هنگامي كه براي مشاوره ازدواج رجوع مي‌كنند دوست دارند كه روانشناس ابتدا شرايط و معيارهاي فرد را به خوبي بشنود.

براي آشنايي بيشتر در زمينه مشاوره ازدواج كليك كنيد.

عدم قضاوت

قضاوت و پيش داوري كردن كار يك روانشناس نيست. يك روانشناس خوب مي‌داند كه بيشترين چيزي كه يك مراجعه كننده به آن نياز دارد درك شدن است. مراجعه كننده دوست دارد روانشناس، او را درك كند حتي اگر اشتباهاتي انجام داده باشد. روانشناس خوب بايد از هرگونه سرزنش كردن و يا محكوم كردن مراجع خود پرهيز كند زيرا هرگونه قضاوتي مستقيماً روي فرد تأثير مي‌گذارد و باعث اضطراب و نگراني مي‌شود. عدم قضاوت يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هايي است كه يك روانشناس باليني خوب بايد آن را داشته باشد.

مشتاق بودن از معيارهاي روانشناس باليني خوب

روانشناس باليني بايد در كمك به مراجعه كننده خود مشتاق باشد و بيمار احساس نكند روانشناس از روي اجبار كارش را انجام مي‌دهد و يا بي ميل است. اشتياق بايد در چشمان مشاوره شما و حالت بيان او موج بزند. او بايد عاشق كارش باشد تا بتواند به خوبي روش‌هايي را براي درمان شما تعيين كند. اگر روانشناس شما به صورت تلفني با شما صحبت مي‌كند بايد در صدايش اشتياق وجود داشته باشد و اين چيزي است كه مراجعه كننده آن را احساس مي‌كند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

اعتماد به نفس بالا

اعتماد به نفس در هر كاري ضروري است. براي روانشناسان باليني نيز اين مورد از اهميت به خصوصي برخوردار است. اگر روانشناس باليني از اعتماد به نفس بالا برخوردار نباشد، روش‌هاي درماني خود را با ترديد انجام مي‌دهد و اين حس را به بيمار نيز منتقل مي‌كند. اعتماد به نفس يك روانشناس باليني بايد با قاطعيت او همراه باشد و آنقدر به خودش و روشي كه براي درمان شما انتخاب كرده مطمئن باشد كه شما بتوانيد نسبت به او و روش درمانش احساس امنيت و اعتماد داشته باشيد.

صبور بودن از معيارهاي روانشناس باليني خوب

يك روانشناس در طول روز با مراجعه كنندگان زيادي رو به رو مي‌شود كه هر كدام ويژگي‌هاي خاص خود را دارند و مشكلاتشان با يكديگر متفاوت است. يك روانشناس خوب هر چقدر هم سرش شلوغ باشد وقتي مراجعه كننده جديد براي دريافت مشاوره سمت او مي‌آيد طوري برخورد مي‌كند كه انگار اولين بيمار امروز او است و به همين ترتيب براي بقيه بيماران نيز صبوري مي‌كند و با دقت به حل مشكلات آنان مي‌پردازد. صبوري يك ويژگي شاخص روانشناس موفق است.

براي آشنايي بيشتر در زمينه مشاوره حضوري كليك كنيد.

روانشناس باليني خوب در تهران

با اين تكنيك‌هاي ارائه شده شما به راحتي مي‌توانيد روانشناس مورد نظر خود را پيدا كنيد. براي اينكه شما سريعتر به خواست خود يعني پيدا كردن يك روانشناس باليني خوب برسيد، ما راه را براي شما آسان مي‌كنيم و يك مركز مشاوره خوب را به شما معرفي مي‌كنيم.

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

شما مي‌توانيد به راحتي در منزل بنشينيد و از بهترين و حرفه‌اي‌ترين مشاوران در مركز مشاوره حامي هنر زندگي استفاده كنيد و روند درماني خود را سريع‌تر، آسان‌تر و با آرامش بيشتري طي كنيد. اين مركز مشاوره در زمينه مشاوره تحصيلي، مشاوره خانواده، مشاوره ازدواج، مشاوره طلاق، مشاوره جنسي، مشاوره كودك، مشاوره ترك اعتياد و... به شما عزيزان خدمات بسيار خوبي را ارائه مي‌دهد. در اين مركز شما ابتدا موضوع درخواستي خود را انتخاب كرده، سپس اين موضوع توسط كارشناس بررسي و به روانشناس متخصص در همان زمينه ارجاع داده مي‌شويد.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد.

حامي هنر زندگي يك مركز تخصصي مشاوره روانشناسي در شمال تهران است كه به سرتاسر ايران خدمات مشاوره تلفني را با كمترين هزينه ارائه مي‌دهد. افراد از هر جاي ايران مي‌توانند با شماره 9099075228 تماس گرفته و مشاوره خود را دريافت كنند و اگر شما ساكن تهران هستيد مي‌توانيد با شماره 9092305265 براي دريافت مشاوره تماس حاصل فرماييد و روند درماني خود را با مشاوران حرفه‌اي اين مركز طي كنيد.

براي شناخت بيشتر در زمينه ترك اعتياد كليك كنيد.

 

سؤالات متداول درباره روانشناس باليني خوب

چگونه به كيفيت روند درمان خود كمك كنيم؟

درمان شما در صورتي روند صعودي به خود مي‌گيرد كه شما هم مشتاق به درمان باشيد. ممكن است نزد بهترين روانشناسان برويد و بهترين روش‌هاي درماني را دريافت كنيد، اما تا وقتي خودتان نخواهيد اين اتفاق نمي‌افتد.

از كجا بفهميم كه جلسه درماني ما خوب پيش رفته است؟

يكي از راه‌هاي ساده شناخت اين موضوع اين است كه وقتي شما از جلسه مشاوره و درمان بيرون مي‌آييد، احساس خوبي داشته باشيد. در صورتي كه روانشناس كار خود را به صورت حرفه‌اي انجام دهد و از طرفي شما هم مشتاق درمان باشيد در همان جلسات اول احساس خوبي از روند درمان خود پيدا خواهيد كرد.

براي دريافت مشاوره در زمينه معرفي روانشناس باليني در تهران مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : روانشناس باليني خوب در تهران | معرفي بهترين روانشناسان

امتیاز:
بازدید:
[ ۹ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۴۷:۲۶ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 6
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی