مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

نحوه ابراز علاقه به دختر

زنان و مردان از نظر تجربه احساسات و درگير شدن در روابط عاطفي با يكديگر تفاوت دارند. آگاهي از اين تفاوت‌ها به زوجين كمك مي‌كند تا بتوانند ارتباط موفقيت آميزتري را شروع كرده و آن را با كيفيت بيشتري ادامه دهند. ما در ادامه تلاش كرده‌ايم با در نظر گرفتن اين تفاوت‌ها نحوه ابراز عشق را به مردان آموزش دهيم.

براي آگاهي بيشتر در زمينه ابراز عشق كليك كنيد.

1- توجه كنيد كه چه چيزي او را براي شما جذاب مي‌كند

يكي از چيزهايي كه در ابراز علاقه به دختر مورد علاقه تان حتما بايد در نظر بگيريد، توجه به خصوصيات و ويژگي‌هاي منحصر به فرد اوست. درحقيقت بايد ابتدا از خود بپرسيد چه چيزي اين فرد را نسبت به ساير دختران متمايز مي‌كند و باعث شده كه شما او را انتخاب كنيد. بازگو كردن احساسات و افكارتان در اين مورد تا حد زيادي مي‌تواند روي فرد مقابل تاثير بگذارد و احساس محبت و صميميت را ميان شما تقويت كند چراكه گفت‌وگو در اين باره پايه‌هاي رابطه را مستحكم مي‌كند و به هردوي شما بينش بيشتري در مورد ادامه راه مي‌دهد.

2- فراموش نكردن ابراز محبت كلامي از راه‌هاي نحوه ابراز علاقه به دختر

ابراز محبت كلامي براي بسياري از مردان امر دشواري است چراكه اغلب عقايد غلطي در اين باره وجود دارد. براي مثال بسياري از مردان فكر مي‌كنند كه ابراز علاقه به صورت كلامي غرور آن‌ها را مي‌شكند. همچنين برخي معتقدند كه ابراز علاقه بايد عملي باشد و با كارهايي كه براي شريك عاطفي شان انجام مي‌دهند، علاقه خود را ابراز مي‌كنند. اما بايد بدانيد كه انجام هيچ كاري جايگزين محبت كلامي براي زنان نخواهد شد. در نتيجه تلاش كنيد تا گفتن جملات عاشقانه را تمرين كنيد. اگر به دست آوردن و بودن با كسي كه دوستش داريد براي شما ارزشمند است، لازم است كه براي رسيدن به اين هدف تغييراتي را در رفتار خود به وجود آوريد.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه روانشناسي عشق كليك كنيد.

3- انتخاب زمان و مكان مناسب از راه‌هاي نحوه ابراز علاقه به دختر

اگر براي اولين بار است كه مي‌خواهيد عشق خود را به دختر مورد علاقه تان ابراز كنيد و علاقه مندي خود را با او در ميان بگذاريد بايد در انتخاب زمان و مكان مناسب دقت بسياري به عمل بياوريد. انتخاب اشتباه در اين مورد مي‌تواند همه چيز را به سادگي خراب كند. براي همين توجه كنيد كه فرد مقابل اكنون در چه شرايط رواني قرار دارد. زماني كه او عصباني و غمگين است و يا به طوركلي در شرايط رواني خوبي قرار ندارد براي ابراز عشق اقدام نكنيد چراكه هيجانات منفي تا حد زيادي تصميمات افراد را تحت تاثير قرار مي‌دهند و باعث مي‌شود كه آن‌ها نتوانند به درستي انتخاب كنند. در نتيجه در اين شرايط كمي صبر به خرج دهيد و بگذاريد تا موضوع را در موقعيت بهتري مطرح كنيد.

4- در ابراز علاقه خود تنوع ايجاد كنيد

گفتن "دوستت دارم" در بسياري از مواقع مي‌تواند به تدريج براي افراد تكراري شود و به اين ترتيب بار عاطفي آن كاهش يابد. به همين خاطر لازم است كه براي ابراز عشق خود در طول زمان كمي تنوع به خرج دهيد و از جملات و عبارات متفاوتي استفاده كنيد. اين كار به شما كمك خواهد كرد تا بتوانيد از ايجاد روزمرگي و ركود در ارتباط خود پيشگيري كنيد.

براي آشنايي بيشتر در زمينه محبت به همسر كليك كنيد.

5- قدردان چيزهاي كوچك بودن از راه‌هاي نحوه ابراز علاقه به دختر

يكي از چيزهايي كه زنان را بسيار مي‌آزارد و منجر به فاصله گرفتن آن‌ها مي‌شود ناديده گرفتن كارهاي كوچك است. قدرداني و حمايت كردن از فعاليت‌هايي نظير غذايي كه او برايتان مي‌پزد مي‌تواند تاثير بسزايي در ارتباط عاطفي شما داشته باشد.

 

سوالات متداول

- چگونه مي توانم در ابراز علاقه به دختر مورد علاقه خود ترسم را كنار بگذارم؟

ترس از ابراز علاقه مي‌تواند ناشي از مسائل مختلفي باشد. براي مثال ترس از دست دادن، عدم آگاهي از روش‌هاي مناسب ابراز علاقه و در حالت‌هاي شديد اختلالاتي نظير فوبياي اجتماعي مي‌توانند در اين زمينه تاثيرگذار باشند. مراجعه به يك مشاور مي‌تواند به شما كمك كند تا بتوانيد علت ترس‌هاي خود را بشناسيد و با راهكارهاي مناسب براي كنار گذاشتن آن آشنا شويد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

- آيا نحوه ابراز علاقه به دختر بايد با استفاده از كلمات خاص باشد؟

هميشه لازم نيست ابراز علاقه را پيچيده كنيد و به دنبال روش‌ها و كلمات خاصي باشيد. صداقت و سادگي بيش از هرچيزي مي‌تواند براي اكثر افراد جذاب باشد. با اين حال بهتر است ابتدا شناخت مناسبي از دختر مورد علاقه خود به دست بياوريد ومتناسب با روحيه او عمل كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه ابراز علاقه به دختر مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره جنسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ابراز علاقه به دختر

 

 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۱۲:۴۸:۳۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی