مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

انواع آزمايش اعتياد | تست اعتياد

آزمايش‌هاي تست اعتياد بسته به نوع ماده اعتياد آور (مواد مخدر، محرك و توهم زا) متفاوت است و به صورت خانگي و آزمايشگاهي انجام مي‌شود. تست اعتياد از راه بررسي ادرار، پلاسماي خون، بزاق و عرق صورت مي‌گيرد. از جمله مهم‌ترين تست‌هاي اعتياد مي‌توان به موارد زير اشاره داشت.

1. آزمايش ادرار: يكي از متداول‌ترين روش‌هاي تشخيص اعتياد و عدم اعتياد به مواد مخدر تست ادرار مي‌باشد كه براي همه مواد از جمله ترياك نيز مي‌توان از اين روش استفاده كرد.

براي آشنايي بيشتر در زمينه تست اعتياد به ترياك كليك كنيد.

2. آزمايش خون: اين آزمايش نسبت به ساير روش‌هاي ترك اعتياد هزينه بر مي‌باشد و البته قابل اطمينان‌تر است و در صورتي كه فرد به ماده مخدري مانند كراك، شيشه، كوكائين و... اعتياد داشته باشد مشخص مي‌شود.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه تست اعتياد شيشه و تست اعتياد به كوكائين كليك كنيد.

3. آزمايش مو سر: مصرف مواد مخدر تمامي سلول‌هاي بدن را آلوده به اين مواد مي‌كند. اين روش مصرف مواد را در شش ماه گذشته مشخص مي‌كند.

4. آزمايش بزاق: جديدترين روش تشخيص مصرف مواد مخدر آزمايش بزاق مي‌باشد كه نتايج و عملكردي مشابه با آزمايش ادرار دارد.

براي شناخت بيشتر در زمينه مشاوره ترك اعتياد كليك كنيد.

منفي شدن تست اعتياد به معني عدم اعتياد است؟

منفي شدن تست اعتياد نشان دهنده عدم اعتياد فرد نيست. از آنجايي كه تمامي آزمايشات داراي خطا هستند، با استفاده از راه‌هاي مختلفي مي‌توان جواب اعتياد را منفي كرد. اغلب افراد سوء مصرف كننده مواد مخدر از اين روش‌ها آگاهي دارند. بسياري از خانواده‌ها در زمان ازدواج تنها به نتيجه تست اعتياد بسنده مي‌كنند در صورتي كه در بسياري از موارد تست اعتياد به مواد مخدر در مراحل ازدواج منفي بوده، اما فرد از قبل اعتياد به مواد مخدر را داشته است. از آنجايي كه ازدواج يكي از مهم‌ترين تصميمات در زندگي هر فردي است توصيه مي‌كنيم حتما از مشاوره ازدواج و روانشناسي قبل از تصميم به ازدواج استفاده نماييد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره ازدواج كليك كنيد.

راه هاي منفي كردن جواب تست اعتياد

از آنجايي كه هيچ آزمايشي از خطا در امان نيست، روش‌هاي متعددي براي منفي كردن تست اعتياد وجود دارد. از جمله مهم‌ترين روش‌هاي منفي كردن ترك اعتياد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

1. بي 2 

2. فاصله زماني 

3. رقيق كننده‌ها

4. تغيير سطح ph 

5. تداخلات دارويي

6. نوشيدن آب زياد

7. استفاده از داروهاي ادرار آور 

و ...

براي اطلاع از ساير روش‌ها و راه‌هاي موجود براي منفي شدن تست اعتياد مي‌توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي تماس بگيريد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

قبل از آزمايش اعتياد چه داروهايي نبايد مصرف كرد ؟

مصرف داروهاي روان گردان قوي مانند آمفتامين‌ها، متادون و كدئين با دوز بالا مي‌تواند جواب آزمايش را مثبت كند و تاثيرش را بر همه تست‌هاي اعتياد از جمله هروئين، ترياك، متادون و مورفين مي‌گذارد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه تست هروئين و تست گل كليك كنيد.

تاثير داروهاي ضد افسردگي، اضطراب و آرام بخش بر روي تست اعتياد

برخلاف عقايد رايج در مورد مصرف داروهاي ضد افسردگي و ضد اضطراب كه سبب مثبت شدن جواب آزمايش‌هاي اعتياد مي‌شود، مصرف اين داروها تاثيري بر روي جواب اعتياد ندارد و با تجوز دكتر فرد مجاز به مصرف اين داروها مي‌باشد.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه دارو هاي ضد افسردگي و ضد اضطراب كليك كنيد.

آيا اعتياد به سيگار با تست اعتياد مشخص مي شود

نيكوتين موجود در سيگار بعد از مدتي در بدن تبديل به مواد ديگري مي‌شود و در بدن باقي مي‌مانند. تست اعتياد ساده ادرار بعد از دو تا چهار روز بعد از مصرف سيگار قابليت رديابي را دارند.

براي آشنايي بيشتر در زمينه ترك سيگار كليك كنيد.

ازدواج با فرد معتاد

معتاد بودن خواستگار يكي از نابهنجاري‌هاي پيش از ازدواج است كه درگيري‌هاي زيادي را هنگام انتخاب همسر و بعد از آن در طول زندگي مشترك به همراه خواهد داشت. بايد بدانيد كه ازدواج با فرد معتاد شما را سعادتمند نخواهد كرد. داشتن رابطه‌اي موفق به اندازه كافي دشوار است و اعتياد دشواري اين رابطه را چندين برابر خواهد كرد. منظور اين نيست كه فرد معتاد استحقاق عاشق شدن و دوست داشته شدن را نداشته باشد بلكه اين صبحت بدين معني است كه فرد معتاد ابتدا بايد به تنهايي اعتياد خود را ترك كند و به طور كامل سالم و پاك شود. او بايد قبل از برقراري رابطه با كسي به تنهايي درد و مشكلي را كه در گذشته‌اش متحمل آن شده را پشت سر بگذارد.

براي آشنايي بيشتر در زمينه تست اعتياد به متادون كليك كنيد.

ترك اعتياد به مواد مخدر

ترك اعتياد به مواد مخدر به دليل ريشه‌اي بودن اين بيماري كار دشواري مي‌باشد. يكي از جديدترين روش‌هاي ترك اعتياد به مواد مخدر روش رفتار درماني مي‌باشد كه فرد مي‌تواند وابستگي كامل خود را نسبت به مواد مخدر كنار بگذارد. مركز مشاوره ترك اعتياد حامي هنر زندگي آماده است تا با استفاده از خدمات مشاوره تلفني و حضوري خود پاسخگوي سوالات شما در هر جايي از كشور كه هستيد باشد.

براي شناخت بيشتر در زمينه ترك اعتياد كليك كنيد.

سوالات متداول

ب2 چيست و چگونه مي‌توان به وجود آن پي برد؟

بوپرونورفين يا ب2 يك داروي مخدر با اثرات تسكين دهنده است. اين دارو در كنترل دردهاي شديد و در مواقعي كه ساير مسكن‌ها تاثير ندارند مورد استفاده قرار مي‌گيرد. براي پي بردن به آن مي‌توان از آزمايش ادرار استفاده كرد.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه تست اعتياد به ب2 كليك كنيد.

آيا مصرف ترامادول اعتيادآور است؟ چگونه مي‌توان فهميد فرد ترامادول مصرف مي‌كند؟

ترامادول دارويي مسكن و شبه مورفين است. اين دارو كاربرد ضد درد دارد و براي بيماران با دردهاي شديد تجويز مي‌شود. ترامادول نوعي مخدر صنعتي محسوب مي‌شود و در نتيجه سوءمصرف آن اثراتي مشابه با ساير مخدرها نظير، ترياك، هرويين، شيره و ... را دارد. تست‌هاي اعتياد به ترامادول به طور كلي به دو صورت آزمايشگاهي و غربالگري صورت مي‌گيرد. 

براي آگاهي بيشتر در زمينه تست اعتياد به ترامادول كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره جهت آگاهي از آزمايش اعتياد و راه هاي منفي كردن نتيجه تست اعتياد مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : تست اعتياد | علل منفي شدن آزمايش هاي اعتياد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تست اعتياد،
موضوع:
[ ۲۸ دى ۱۳۹۸ ] [ ۰۸:۵۳:۳۲ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی