مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره شغلي

مشاوره شغلي فرآيندي است كه در آن فرد متخصص به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد ابتدا پتانسيل‌هاي خود را بهتر بشناسيد و سپس با استفاده از شرايط و ضوابط موجود در بازار كار بهترين شغل و كسب و كار را براي خود انتخاب كنيد. مشاوره شغلي بر مبنايي كاملا علمي بنا شده است. در جلسات مشاوره شغلي پارامترهايي مورد بررسي قرار مي‌گيرد تا به وسيله آن‌ها فرد بتواند بهترين كسب و كار و شغل مناسب را براي خود انتخاب كند. از جمله مهمترين اين پارامترها مي‌توان به موارد زير اشاره داشت.

  • مدارك تحصيلي
  • تخصص فرد 
  • مهارت‌هاي فرد
  • خانواده فرد
  • استعدادهاي فرد
  • شخصيت فرد
  • علايق فرد
  • شرايط زندگي فرد
  • پتانسيل‌هاي فرد كه همه اين موارد به ما در زمينه مشاوره شغلي كمك خواهند كرد.

بر منباي پارامترهاي ذكر شده به طور كامل مي‌توان بهترين شغل را با توجه به تمامي معيارها و عواملي كه دارد پيشنهاد نمود. در نتيجه فرد شغل و كسب و كاري را انتخاب مي‌كند كه در آينده باعث فرسودگي شغلي او نشود. با دريافت مشاور شغلي، ديگر انرژي و زمان‌تان براي تجربۀ شغل‌ها و كسب و كارهاي متفاوت تلف نمي‌گردد و مي‌توانيد پيشرفت بيشتري در زندگي كاري خود داشته باشيد.
 

از چه كسي مشاوره در زمينه كسب و كار بگيريم؟

با توجه به تخصصي گرايي بازار كار دنياي امروز و متفاوت‌تر شدن شرايط كاري نسبت به گذشته ديگر نمي‌توان تنها بر مبناي راهنمايي‌هاي خانواده و اطرافيان وارد بازار كار شد. براي داشتن انتخابي درست و صحيح كه در نتيجه آن بتوانيد به آينده شغلي درخشان همراه با امنيت شغلي و درآمدي مناسب برسيد، بهترين راه حل استفاده از مشاوره شغلي از يك فرد متخصص در اين زمينه است. با مشاوره شغلي ابتدا استعداد، علايق و توانايي‌هاي خود را بشناسيد و سپس با توجه به آن‌ها و نيازهاي هر شغل يك انتخاب درست داشته باشيد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه رشد خلاقيت فردي كليك كنيد.

 

بهترين زمان براي دريافت مشاوره در زمينه كار و شغل

شايد با شنيدن واژه مشاوره شغلي تنها به ياد جواناني بيافتيد كه تازه فارغ التحصيل شده‌اند و حالا به دنبال انتخاب يك شغل يا راه اندازي يك كسب كار براي خود هستند. ولي مشاوره شغلي تنها مختص به اين افراد نيست و در هر مقطعي مي‌تواند به شما كمك كند تا استعدادها و توانايي خود را بهتر بشناسيد. با دست يابي به اين شناخت نه تنها مي‌توانيد انتخاب درست‌تري در رابطه با شغل يا كسب كار خود داشته باشيد، بلكه مي‌توانيد شغل مناسب‌تري براي خود برگزينيد يا به كسب و كار خود رونق بيشتري دهيد. حتي كاهش استرس شغلي به كمك مشاوره سريع‌تر اتفاق مي‌افتد. مشاوره شغلي در هر زماني به شما كمك مي كند تا در زندگي كاري خود موفق‌تر عمل نماييد.

 

مشاوره شغلي تلفني

با توجه به تغيير چالش‌هاي دنياي امروز نسبت به گذشته نياز به شيوه‌هاي متفاوت و نوين براي پاسخ گويي به آن‌ها مي‌باشد. با توجه به دغدغه‌هاي زياد روزمره افراد دست يابي به يك مشاوره شغلي خوب هزينه بر، زمان بر و بسيار دشوار است. در شهرهاي كوچك دست يابي به يك مشاوره شغلي خوب دشوارتر مي‌باشد. در شهرهاي بزرگ نيز به دليل دغدغه‌هاي روزمره و سختي در هماهنگ كردن وقت، دست يابي به يك مشاوره شغلي خوب دشوار است. پس در چنين شرايطي استفاده از مشاوره تلفني يك راه حل مناسب براي برطرف نمودن مشكل در سريعترين زمان مي‌باشد. 

براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه رضايت شغلي كليك كنيد.

 

مشاوره شغلي تلفني حامي هنر زندگي

كلينيك حامي هنر زندگي با گردهم‌آوري متخصصان كارآزموده و فراهم سازي زير ساخت تلفني براي مشاوره شغلي تلفني سعي در سهولت و آرامش هر چه بيشتر شما دارد. شما مي‌توانيد در هر نقطه‌اي از كشور كه هستيد تنها با يك تماس از خدمات مشاوره تلفني و حضوري مركز مشاوره حامي هنر زندگي بهره مند شويد. 
 

سوالات متداول

به طور كلي وظايف مشاور شغلي چيست؟ 

آشنا كردن مراجعان با موارد آموزشي و شغلي از جمله رشته‌هاي تحصيلي، ويژگي‌هاي شغلي، شرايط درآمدي شغل و… همچنين مصاحبه با مراجعان و گرفتن تست‌هاي روانشناسي و شخصيت‌شناسي براي شناخت صحيح ويژگي‌ها و خصوصيات آن‌ها، كسب ساير اطلاعات لازم در مورد شرايط زندگي، شرايط محل كار، مشاغل موجود در سازمان (در بررسي كاركنان سازماني) و… از وظايف كلي مشاوران شغلي است.

چه موقع سراغ مشاور شغلي برويم؟

وقتي از شغل فعلي راضي نيستيم و صبح‌ها به سختي از خواب بيدار مي‌شويم. همچنين وقتي تصميم به تغيير شغل گرفته‌ايم ولي استرس تغيير شغل داريم و نمي‌دانيم دقيقا بايد چطور اين كار را انجام دهيم و هنگامي كه در حال تحصيل هستيم و متوجه شده‌ايم به هر دليلي دوست نداريم در زمينه مربوط به رشته تحصيلي‌مان، فعاليت كنيم.
 

براي دريافت مشاوره در زمينه انتخاب شغل مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : مشاوره شغلي

 
امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره شغلي،
موضوع:
[ ۱ بهمن ۱۳۹۸ ] [ ۰۷:۳۴:۱۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی