مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

نكات مهمي كه بايد پيش از ازدواج با مرد بي پول در نظر بگيريد

ازدواج با مرد بي پول حتي در صورتي كه او فرد بسيار شايسته و مناسبي باشد با چالش‌هاي خاصي همراه است كه بايد قبل از ازدواج خود را براي آن‌ها آماده كنيد تا در طول زندگي مشترك شما را غافل‌گير نكنند و بتوانيد به خوبي با آن‌ها سازگار شويد. ما در ادامه به چند توصيه مهم در اين زمينه اشاره كرده‌ايم كه به شما كمك مي‌كنند تا بتوانيد با آمادگي و ديد بازتري براي اين امر اقدام كنيد.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه معيارهاي انتخاب همسر مناسب كليك كنيد.

تلاش كنيد تا تصوير دقيق‌تري از آينده به دست آوريد

بسياري از افراد قبل از ازدواج به دليل عشق و علاقه‌اي كه نسبت به شريك خود احساس مي‌كنند كمتر به جزئيات مي‌پردازند. در حالي كه لازم است تصوير كاملاً روشني از فرداي پيش روي خود داشته باشيد و ببينيد كه آيا واقعاً مي‌توانيد خود را با اين شرايط سازگار كنيد يا خير. در همين راستا تلاش كنيد تا در كنار يكديگر مشكلات و چالش‌هاي پيش رو را از قبل پيش بيني كنيد و ببينيد چه منابعي براي كنار آمدن با آن‌ها داريد. اين كار باعث مي‌شود تا زمينه قبلي در ذهن خود راجع به مشكلات آينده داشته باشيد و هنگام قرار گرفتن در زندگي ناگهان با هجوم مشكلات مختلف روبه‌رو نشويد.

در ازدواج با مرد بي پول بررسي كنيد كه آيا تفاوت تنها در سطح اقتصادي است يا خير؟

مسئله بسيار مهمي كه بايد در مورد آن هشيار باشيد وجود اختلافات فرهنگي در كنار اختلاف طبقاتي است. در واقع اگر شما و همسرتان از دو طبقه اقتصادي بسيار متفاوت باشيد ممكن است فرهنگ رايج در ميان خانواده‌هايتان نيز با يكديگر تفاوت بسياري داشته باشد. اين مسئله بيش از هر چيز به مشكلات مالي دامن مي‌زند و منجر به تشديد تعارضات ميان زن و مرد مي‌شود. به همين خاطر تلاش كنيد تا نگاه جامع‌تري داشته باشيد و بررسي كنيد كه آيا اختلافات فرهنگي نيز وجود دارند يا خير.

براي مثال ممكن است زندگي در شرايط اقتصادي متفاوت باعث شده باشد كه نوع عادات، رفتار، سليقه‌ها و خواسته‌هاي شما فاصله بسياري از يكديگر داشته باشند و به اين ترتيب وقتي در كنار هم قرار بگيريد نتوانيد دنياي يكديگر را درك كرده و با آن كنار بياييد.

براي آگاهي بيشتر در زمينه اختلافات در ازدواج كليك كنيد.

هنگام ازدواج با مرد بي پول سازگاري خانواده‌ها را نيز در نظر بگيريد

شايد فكر كنيد كه اين تنها شما هستيد كه لازم است خود را با وضعيت همسرتان سازگار كنيد. اما بايد بدانيد كه در جوامع جمع‌گرايي نظير ايران ازدواج زن و مرد تنها ازدواج دو فرد نيست بلكه پيوند دو خانواده با يكديگر است. در نتيجه شما نمي‌توانيد از تأثير خانواده‌ها روي زندگي مشتركتان چشم پوشي كنيد بنابراين بايد بتوانيد قبل از ازدواج آمادگي لازم را در آن‌ها نيز ايجاد كنيد تا بتوانند خواسته‌ها و توقعاتشان را با شرايط همسرتان تطبيق دهند.

مراجعه به مشاوره پيش از ازدواج 

اختلاف طبقاتي در ازدواج يكي از موقعيت‌هايي است كه ريسك بروز مشكلات در آينده را بيشتر مي‌كند. در نتيجه در اين شرايط بايد با احتياط بيشتري عمل كنيد و به طور دقيق‌تري اوضاع را بسنجيد. مراجعه به يك روانشناس و دريافت مشاوره پيش از ازدواج به شما كمك مي‌كند تا بتوانيد تمام جوانب را در نظر بگيريد و با اطمينان بيشتري براي آينده خود تصميم بگيريد.

براي شناخت بيشتر در زمينه مشاوره قبل از ازدواج كليك كنيد.

سؤالات متداول

- آيا افرادي كه با مرد بي پول ازدواج مي‌كنند رضايت از زندگي پايين‌تري دارند؟

اينكه شما پس از ازدواج با مردي كه وضعيت مالي مناسبي ندارد از نظر رواني چه وضعيتي خواهيد داشت بيش از هر چيز بستگي به خودتان دارد. اينكه شما چقدر شخصيت سازگاري هستيد و چقدر قابليت اين را داريد كه به استقلال مالي دست يابيد از جمله عواملي هستند كه مي‌توانند به شما كمك كنند تا رضايت از زندگي بالاتري را داشته باشيد. در نتيجه ازدواج با مرد بي پول لزوماً به معناي شكست و يا برخورداري از، رضايت از زندگي پايين‌تر نيست. براي اطلاع بيشتر درباره مسائل مربوط به اختلاف طبقاتي در ازدواج كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ازدواج با مرد بي پول مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : ازدواج با مرد بي پول | در ازدواج با پسر بي پول توجه كنيد

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ازدواج با مرد بي پول،
موضوع:
[ ۲ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۱:۲۸:۰۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی