مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...
 

 

نشانه دوست داشتن مردان | عشق سالم مردان

يك عشق سالم بر مبناي شناختن بنا مي‌شود. قدم اول آن است كه فرد بداند مردي كه عاشق او شده آيا سعي مي‌كند نيازها و خصوصياتش را بشناسد؟. در قدم دوم به نيازهاي شريك خود احترام بگذارد و به آن‌ها اهميت بدهد. سوم آن كه خود را مسئول رفع نيازهاي طرف مقابل مي‌داند و در آخر تمام تلاش خود را براي رسيدن به او انجام مي‌دهد.

اگر متوجه شويد كه او همين عشق و احترام را براي خودش نيز قائل است مي‌توانيد از عشق سالم در او مطمئن شويد. زماني مي‌توانيد به عشق مردان اعتماد كنيد كه احترام او و توانايي‌اش براي ابراز سالم عشق را ببينيد. براي شناخت مردان كليك كنيد.

تفاوت مردان و زنان در نشانه هاي دوست داشتن

تحقيقات روان‌شناسي نشان مي‌دهد كه زنان و مردان در موارد زيادي با هم تفاوت دارند. اين تفاوت‌ها را به عنوان تفاوت‌هاي جنسيتي مي‌شناسند. همچنين عرف جامعه نيز براي نقش مردان و زنان متفاوت است و از آن‌ها انتظار رفتار همسان را ندارد. اين موارد باعث شده كه نشانه هاي دوست داشتن مردان را از رفتار زنان هنگامي كه عاشق مي‌شوند متفاوت ببينيم. اما توجه كنيد كه همه مردان هم دقيقا عين هم نيستند.

هر مردي بر اساس ويژگي‌هاي شخصيتي به روش خود رفتار مي‌كند. پس نشانه‌هايي كه در ادامه به عنوان نشانه‌هاي دوست داشتن مردان مي‌آوريم الزاما در مورد همه مردها درست نيست و لازم است با شرايط ديگر آن‌ها را بسنجيد و در صورت لزوم از كمك مشاور استفاده كنيد. پيشنهاد مي‌كنيم در اين زمينه مقاله تفاوت زن و مرد را مطالعه كنيد.

نشانه هاي دوست داشتن مردان و زبان بدن

زبان بدن انسان همه چيز او را لو مي‌دهد. زماني كه فردي دروغ مي‌گويد، مي‌توانيد با دقت در زبان بدن او، متوجه شويد. لحن صدا، تماس چشمي، حالت چهره و بدن، بيش از هرچيزي احساساتتان را نشان مي‌دهند. با دقت و بررسي زبان بدن مردان مي‌توانيد به علاقه آن‌ها پي ببريد.

1. لبخند زدن از نشانه هاي دوست داشتن مردان

مردي كه عاشق شماست در مقابلتان، عميق و صميمي لبخند مي‌زند. شما تفاوت لبخند صميمانه و اصيل را مي‌توانيد از لبخند مصنوعي تشخيص دهيد. لبخند واقعي مي‌تواند در چشم‌ها خودش را نشان دهد. چشم‌هاي گرد شده و هماهنگ با لب‌هايي كه كامل كشيده شده‌اند نشانه‌اي از لبخندي عميق و صميميتي هستند كه بدون كنترل ابراز مي‌شود.

2. به شما نزديك مي‌شود، طوري كه آزرده نشويد

از نشانه دوست داشتن مردان احترام است. مرد عاشق در درجه اول به نياز و خواسته دروني دختر مورد علاقه خود احترام مي‌گذارد. پس توجه مي‌كند رفتاري نشان ندهد كه او را برنجاند. با آن كه اگر به شما علاقه داشته باشد و دوست دارد بدنش را به شما نزديك كند و در فاصله كمي با شما قرار گيرد؛ اما به خاطر توجه به احساس شما، خود را كمي دورتر نگه مي‌دارد. اما شما از حالت صورت و دست‌هايش مي‌توانيد متوجه علاقه او به نزديك شدن شويد.

3. ارتباط چشمي

مردان عاشق با چشمانشان ارتباط كامل برقرار مي‌كنند. وقتي صحبت مي‌كنيد خوب به چشم‌هاي شما نگاه مي‌كنند و نشان مي‌دهند كه به شما توجه مي‌كنند. شايد وقتي حواستان نبود متوجه شويد كه به شما نگاه مي‌كرده يا با چشمانش شما را دنبال مي‌كند. شايد هم با تلاقي نگاهتان لبخندي زده و سري تكان بدهد. همه اين‌ها مي‌تواند نشانه توجه او به شما باشد.

4. بدنش با شما هماهنگ مي‌شود

زبان بدن افرادي كه به هم علاقه نشان مي‌دهند باهم هماهنگ‌تر است. اين اتفاق به صورت ناخودآگاه رخ مي‌دهد. فردي كه به شما علاقه دارد فرم بدن شما را تقليد مي‌كند. نحوه نشستن، به هم گره زدن دست‌ها، قرار گرفتن پاها يا خم شدن به سمت شما طوري است كه با شما هماهنگ است.

نشانه هاي رفتاري دوست داشتن مردان

براي پي بردن به احساس مردان مي‌توانيد به سبك‌هاي رفتاري آن‌ها هم توجه كنيد.

1. باشخصيت رفتار مي‌كند

مردان عاشق در مواقعي كه با فرد مورد علاقه خود هستند سعي دارند با ادب و با شخصيت باوقارتري رفتار كنند. اين تمركز بر روي رفتار محترمانه يا به اصطلاح جنتلمن بودن نشانه‌اي از علاقه عميق آن‌ها به شماست. شايد هم رفتاري پخته‌تر از شخصيت واقعي خود در مقابل شما داشته باشد. تلاش براي اين كه خود را باشخصيت‌تر يا بزرگتر نشان دهد الزاما نشانه حقه‌بازي او نيست. شايد عشق او را وادار كرده در برابر شما بيشتر حواسش را جمع كند.

2. نظرش را به شما تحميل نمي‌كند

مرد عاشق، علاقه خود ر ابه صورت سالم به شما نشان مي دهد، او به نظر و خواسته شما اهميت مي‌دهد. بنابراين قرار نيست نظرش را به شما تحميل كند. به عقيده شما گوش مي‌دهد و به نياز شما احترام مي‌گذارد. حتي اگر با نظر شما مخالف باشد شما را وادار به قبول حرف خودش نمي‌كند.

3. بودن با شما را ترجيح مي‌دهد

مردي كه به شما علاقه دارد را هميشه در اطراف خود مي‌بينيد. چون بودن با شما را به چيزهاي ديگر ترجيح مي‌دهد. سعي مي‌كند به شما نزديك باشد و راه تماسي براي با شما بودن پيدا مي‌كند. اين مسئله مي‌تواند به فضاي مجازي هم كشيده شود. سعي مي‌كند با هر بهانه‌اي با شما در ارتباط باشد و حضورش را به شما نشان دهد.

4. ممكن است مضطرب به نظر برسد

ما وقتي در برابر افرادي قرار مي‌گيريم كه نظرشان برايمان مهم است بيشتر مضطرب مي‌شويم. پس مردان عاشق احتمال زياد در برابر شما بيشتر عصبي و مضطرب به نظر مي‌رسند. ممكن است هول كنند يا دست و پا چلفتي ديده شوند. در حالي كه سعي دارند متشخص‌تر به نظر برسند، اما در واقع اضطراب مانعشان مي شود.

5. شايد حسودي كند

وقتي كسي به شما علاقه دارد پس طبيعتا روي روابط ديگر شما مخصوصا با جنس مخالفتان حساس‌تر مي‌شود. حتي اگر سعي كند كه حساسيت خودش را بروز ندهد، مي‌توانيد اين مسئله را با توجه به رفتارش متوجه شويد. وجود حالت عصبي، پرسيدن سوالات درباره روابط ديگر شما و توجه بيشتر به اين مسائل مي‌تواند نشانه‌اي از حسادت باشد.

6. سر به سر شما مي‌گذارد

مردان عاشق شيطنت و سر به سر گذاشتن را دوست دارند. براي شما هم پيش آمده وقتي كودك بانمكي را دوست داريد كمي او را اذيت كنيد. اين رفتار نوعي بازگشت به دوران كودكي براي نشان دادن علاقه است. ممكن است وسيله‌اي را از شما كش برود يا سعي كند شما را عصباني كند.

نشانه دوست داشتن مردان هميشه يك چهره ندارد

توجه داشته باشيد كه عشق هميشه به يك شكل بروز نمي‌كند. شايد شما برخي از اين علائم را در اوايل رابطه خود با همسر يا نامزدتان ديده‌ايد اما به مرور زمان كمرنگ شده‌اند. اين به معناي آن نيست كه علاقه او به شما كم شده يا عشقي بين شما وجود ندارد. بلكه چهره عشق پس از مدتي تغيير مي‌كند و به شكل ديگري خود را نشان مي‌دهد.

عشق در اوايل رابطه خودش را با اضطراب و رفتارهاي پرهيجان نشان مي‌دهد اما پس از گذشت ماه‌ها از رابطه به شكلي باثبات و آرام تبديل مي‌شود. اگر برخي از اين نشانه‌ها را در مردي مي بينيد اما همچنان ابراز علاقه‌اي از جانب او صورت نمي‌گيرد، ممكن است با فرد مغروري طرف باشيد. براي اطلاع از راه هاي جذب مردان و پسران مغرور كليك كنيد.

چرا مردان از ورود به رابطه امتناع مي‌كنند؟

گاه متوجه مي‌شويد تمام نشانه‌هاي دوست داشتن در مرد مورد علاقه شما وجود دارد اما هيچ تلاشي براي نزديك شدن به شما نمي‌كند. اين موضوع مي‌تواند علل گوناگوني داشته‌باشد كه يكي از آن‌ها خجالتي بودن فرد مقابل است؛ و يا ممكن است فرد مقابل آمادگي و شرايط لازم براي وارد شدن به رابطه را نداشته‌باشد. در اين شرايط چه كار مي‌توانيد انجام دهيد؟

اين كه خود پيشقدم شويد و به مرد مورد نظر پيشنهاد دهيد انتخابي شخصي است كه تبعات و مزاياي خود را دارد؛ در اين خصوص براي تصميم‌گيري بهتر مي‌توانيد به مشاوره روانشناسي مراجعه كنيد. همچنين اگر براي چگونگي شروع رابطه و ابراز عشق مشكل داريد پيشنهاد مي‌كنيم مقاله شروع رابطه عاشقانه را مطالعه كنيد.

عشق مردان به همسرانشان

رابطه عاطفي زماني به صورت سالم شكل مي‌گيرد كه زن و مرد هر دو به يك اندازه نسبت به يكديگر عشق و علاقه‌ داشته‌ باشند و محبت كافي دريافت كنند. گاه اين رابطه سالم شكل نمي‌گيرد و يكي از طرفين در ميزان عشق و علاقه همسر خود شك مي‌كند. گاه مردان با وجود نرسيدن به خواسته هايشان در رابطه مي ماند، شايد باور نكنيد اما شكست عشقي مردان را بسيار آزار مي دهد. براي اطلاع از نشانه ها و رفتار مردان در زمان شكست عشقي كليك كنيد.

نشانه‌هاي عشق مردان به همسرانشان

معمولا نشانه دوست داشتن مردان و عشق آن‌ها به همسرانشان واضح است اما برخي از مهم‌ترين آن‌ها شامل موارد زير مي‌شود و به شما كمك مي‌كند تا به علاقه همسر خود و يا كسي كه با او در رابطه عاطفي هستيد پي ببريد:

  • خوشبختي شما خوشبختي همسرتان است. زماني كه ناراحت هستيد كنار شما مي‌ماند و هر كاري مي‌كند تا حال شما را خوب كند.
  • از نشانه‌هاي ديگر مرد عاشق اين است كه به شما بيشتر از هر كس ديگري توجه مي‌كند و همواره سعي مي‌كند نيازهاي شما را برآورده كند.
  • مردي كه همسرش را دوست دارد به عقايد و نظرات او احترام مي‌گذارد و علايقش را درك مي‌كند.
  • مردي كه واقعا شما را دوست دارد به اتفاقات تلخ گذشته‌تان اهميتي نمي‌دهد و مدام آن‌ها را بازگو نمي‌كند.
  • مردي كه عاشق است همواره از همسر خود و يا شريك خود در هر شرايطي حفاظت مي‌كند و در مواقع سختي تكيه گاه اوست. در صورتي كه هر يك از موارد ذكر شده نباشد ممكن است افراد دچار شكست عشقي در رابطه شوند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه نشانه دوست داشتن مردان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : نشانه دوست داشتن مردان | چگونه به عشق و دوست داشتن مردان پي ببريم؟

امتیاز:
بازدید:
برچسب: نشانه دوست داشتن مردان،
موضوع:
[ ۱۴ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۱۰:۵۹:۰۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 2
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی