مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

 

مفهوم مشاوره رايگان

مشاوره رايگان پديده‌اي تازه در علم روانشناسي محسوب مي‌شود. از اين رو هر نوع از مشاوره كه به صورت راه دور، چت كردن، تماس ويدئويي، ايميل و تلفن كردن صورت بگيرد را مشاوره رايگان مي‌گويند. اين نوع مشاوره‌ها باعث صرفه‌جويي در زمان و وقت افراد مي‌شود.

براي اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره تلفني فردي كليك كنيد.

 

فوايد مشاوره رايگان

مشاوره‌هاي رايگان در موضوعات مختلفي به كمك افراد مي‌آيد و با ارائه بهترين تكنيك‌ها و خلاقانه‌ترين راه‌ها مي‌تواند به افراد كمك كند كه مسائل و مشكلاتشان را برطرف كنند. اما برخي از مهم‌ترين فوايد اين مشاوره به ترتيب زير است.

هميشه در دسترس بودن

مشاوره‌هاي رايگان معمولاً به صورت تلفني، اينترنتي و يا به صورت چت از طريق شبكه‌هاي اجتماعي رايج بين مردم، صورت مي‌گيرد. از اين رو افراد با يك كليك ساده و يا باز كردن شبكه اجتماعي مورد نظر خود مي‌توانند از خدمات مشاوره‌هاي رايگان برخوردار شوند. شبكه‌هاي اجتماعي و اينترنت هميشه در دسترس افراد هستند و مي‌توانند خدمات خوبي را به صورت رايگان دريافت كنند.

كمك به افرادي كه از اختلال هراس رنج مي‌برند

برخي از افراد به دليل اختلالات رواني كه دارند نمي‌توانند از منزل خارج شوند و براي دريافت مشاوره به مطلب‌هاي روانشناسي و يا روانپزشكي مراجعه مي‌كنند. تحقيقات ثابت كرده كه اثربخشي مشاوره‌هاي رايگاني كه از راه دور صورت مي‌گيرد نيز به همان ميزان مراجعه حضوري است. از اين روي براي كساني كه از هراس رنج مي‌برند مي‌توانند به راحتي مشاوره مورد نظر خود را با كمترين استرسي دريافت كنند.

براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره تلفني كليك كنيد.

كاهش روند درماني

همانطور كه اشاره شد مشاوره‌هاي رايگان به همان ميزان مشاوره‌هاي حضوري مي‌توانند در درمان فرد مؤثر باشند. از طرف ديگر افراد با صرف كمترين هزينه و كمترين وقت مي‌توانند در سريع‌ترين زمان ممكن مشاوره دريافت كنند كه اين مهم طول دوره درمان را براي فرد كاهش مي‌دهد.

دامنه‌هاي گسترده خدماتي

مشاوره‌هاي رايگان دامنه‌هاي گسترده‌اي را براي ارائه خدمات در اختيار افراد قرار مي‌دهند. شما در هر زمينه‌اي كه نيازمند مشاوره باشيد مي‌توانيد به راحتي در منزل، با موبايل و يا از طريق تماس تلفني به بخش مورد نظر خود وصل شويد و مشاوره رايگان و آنلاين خود را دريافت كنيد.

رفع احساس شرمساري

برخي از افراد از مراجعه به روانشناس خجالت مي‌كشند و از اين اينكه مسائل خود را به صورت حضوري با كسي در ميان بگذارند احساس بدي دريافت مي‌كنند. از اين رو مشاوره رايگان اين خدمت را به افراد مي‌كند كه بدون ديدن فرد و حتي بدون شنيدن صداي او از طريق چت كردن و يا از طريق ارسال ايميل، مشاوره‌هاي لازم را به فرد مورد نظر ارائه دهند. اين مهم براي كساني كه دائم احساس شرمساري مي‌كنند، بسيار مفيد واقع مي‌شود.

حرفه‌اي بودن

برخي از افراد به دنبال يافتن مشاورهاي حرفه‌اي مي‌گردند. اين خبر را بايد اعلام كنيم كه مشاوره‌هاي رايگان، توسط كارشناسان و متخصصان حرفه‌اي صورت مي‌گيرد. اعتبار مشاوره رايگان به همان ميزان مشاوره حضوري است و افراد مي‌توانند بدون نگراني از خدمات آن استفاده كنند.

 

مشاوره رايگان براي چه كساني مناسب نيست

برخي از افراد از اختلالات رواني شديدي رنج مي‌برند كه نيازمند حضور در مطب و مشاوره حضوري هستند. از اين رو مشاوره رايگان نمي‌تواند به آن‌ها كمكي كند. از جمله اين افراد مي‌توان به موارد زير اشاره كرد.

  • آن‌هايي كه دچار اسكيزوفرني هستند.
  • افرادي كه سابقه خودكشي دارند.
  • كساني كه دارو مصرف مي‌كنند و نيازمند معاينه جسمي توسط روانپزشك هستند.
  • افرادي كه اعتياد دارند و مواد مخدر مصرف مي‌كنند.

براي شناخت بيشتر در زمينه مشاوره حضوري كليك كنيد.

 

مؤثر بودن مشاوره رايگان

حتماً اين سؤال هم براي شما پيش آمده كه آيا مشاوره رايگان برايتان مفيد است؟ شما را به تحقيقات محققان ارجاع مي‌دهيم. بر اساس نتايج تحقيقاتي كه توسط محققان منتشر شده نشان مي‌دهد كه افراد همان نتيجه را كه از مشاوره حضوري مي‌گيرند از مشاوره‌هاي آنلاين نيز دريافت مي‌كنند. از اين رو شما مي‌توانيد به راحتي به اين سبك مشاوره اعتماد كنيد. اين نوع از مشاوره‌ها مي‌تواند معجزه‌اي براي بشر در دوران مدرن باشد چرا كه مشكلات رواني و فكري افراد را در مدت زمان كوتاهي برطرف مي‌كند.

 

چرا مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي با سابقه چندين ساله در ارائه خدمات درماني در زمينه هاي مختلف روانشناسي اعم از خانواده، ازدواج، اعتياد، جنسي، كودك، مشاوره شغلي، تحصيلي و ... جزء بهترين و جامع ترين مراكز خدمات روانشناسي است. اين مركز با گردهم آوري جمعي از متخصصين توانسته خدمات خود را با بالاترين سطح كيفيت ارائه دهد. حامي هنر زندگي با استفاده از ابزارهايي چون تلفن و اينترنت به مراجعان اين امكان را داده تا در كمترين زمان ممكن در هر موقع از روز با بهترين متخصصان در زمينه مربوطه ارتباط برقرار كنند. 

 

سؤالات متداول

مدت زمان مشاوره‌هاي رايگان چقدر است؟

نمي‌توان به طور دقيق اين مسئله را عنوان كرد. اين مهم بسته به مشكل شما دارد. همانطور كه افراد در مشاوره‌هاي حضوري براي چندين جلسه نزد مشاور خود مراجعه مي‌كند، گاهي نياز است كه چندين بار به صورت تلفني، چت و يا گفتگوي ويدئويي با مشاور خود صحبت كنيد.

آيا وسواس فكري را مي‌توانيم با مشاوره رايگان برطرف كنيم؟

بله. وسواس فكري را مي‌توانيد با اين نوع مشاوره و مشاوره آنلاين برطرف كنيد و مانعي در اين زمينه براي شما وجود نخواهد داشت.

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره رايگان مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

منبع : مشاوره رايگان | مشاوره رايگان در تمامي زمينه هاي روانشناختي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره رايگان،
موضوع:
[ ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ ] [ ۰۴:۰۲:۱۵ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 1
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی