مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

 

نقش ماساژ جنسي در بهبود روابط جنسي

از ماساژ جنسي مي‌توانيد براي شناخت بيشتر بدن همسرتان و نحوه صحيح تحريك و برانگيختگي او استفاده كنيد.  از ماساژ به عنوان مقدمه‌اي براي عشق بازي بهره ببريد كه در نهايت به رابطه جنسي عميق‌تر با همسرتان كمك مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه عشق بازي كليك كنيد.

يكي از عوارض استرس، كاهش ميل جنسي يا اختلال در عملكرد جنسي است. ماساژ جنسي باعث افرايش ترشح هورمون سروتونين (هورمون موثر در كاهش استرس) مي‌شود. ماساژ جنسي به عنوان درمان اختلالات جنسي و درمان زود انزالي در مردان تاثيرگذار است. با ماساژ فضاي زناشويي خود را گرم كرده و با اين كار صميميت و ارتباط عاطفي بهتري مي‌سازيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان زود انزالي كليك كنيد. 

ما در ادامه چند مورد از مهم‌ترين فوايد ماساژ جنسي را بررسي كرده‌ايم:

1. ايجاد صميميت جسماني و جنسي 

يك زندگي موفق زماني شكل مي‌گيرد كه افراد در كنار عنصر شهوت و تعهد بتوانند از صميميت كافي با يكديگر نيز برخوردار باشند. روانشناسان انواع مختلفي از صميميت را شناسايي كرده‌اند كه از جمله آن‌ها مي‌توان به صميميت شناختي، معنوي، جسماني و جنسي اشاره كرد.  فاكتور مهم در صميميت اين است كه زوجين بتوانند زماني را در كنار هم به فعاليت مشتركي بپردازند و هر دو از گذراندن زمان در كنار هم لذت ببرند. ماساژ جنسي با ايجاد فرصتي براي پيوند جسماني عميق‌تر بين زن و مرد، صميميت فيزيكي آن‌ها را افزايش داده و با فراهم كردن شناخت در مورد بدن همسر و واكنش‌هاي او، صميميت جنسي را نيز بالا مي‌برد.

2. بهبود مشكلات مرتبط با ميل جنسي در زنان 

زنان براي رسيدن به مرحله برانگيختگي جنسي به زمان بيشتري نياز داشته و نمي‌توانند سريعاً به دخول بپردازند. ناديده گيري اين امر مي‌تواند به مرور ميل جنسي زن را كاهش داده و باعث شود كه او براي داشتن رابطه به همسر خود علاقه چنداني نداشته باشد. از همين رو متخصصان سكس تراپي معتقدند كه بايد نقش معاشقه و پيش نوازي را بسيار جدي بگيريد.

هرچقدر كيفيت اين معاشقه بيشتر باشد، زنان برانگيختگي بيشتري را تجربه مي‌كنند. همين امر باعث مي‌شود كه پاسخ‌هاي جنسي بيشتري به همسر خود نشان داده و درنتيجه ميزان لذت جنسي شريك خود را نيز افزايش دهند. ماساژ جنسي مي‌تواند مقدمه بسيار عالي براي شروع معاشقه‌هاي ميان شما و همسرتان باشد. اين مسئله اغلب بي‌ميلي جنسي را كاهش داده، منجر به تجربه تحريكات بيشتر مي‌شود و امكان رسيدن به ارگاسم را تسهيل مي‌نمايد. براي پي بردن به ديگر فوائد ماساژ كليك كنيد.

3. كاهش استرس‌هاي مرتبط با عملكرد جنسي 

بسياري از افراد به دلايل مختلفي نظير كمبود اعتماد به نفس يا داشتن تصوير بدني نامناسب از خود هنگام رابطه جنسي دچار اضطراب شديد مي‌شوند. اين امر در مردان به مشكلاتي نظير اختلال نعوظ يا زود انزالي مي‌انجامد و در زنان نيز باعث عدم تجربه ارگاسم مي‌شود. ماساژ جنسي در فضايي آرامش بخش، زمينه‌اي را فراهم مي‌كند تا قبل از درگيري در رابطه جنسي، زن و مرد اضطراب‌هاي خود را كاهش داده و از اين طريق عملكرد جنسي خود را بالا ببرند. در واقع اين كار به طور غير مستقيم مي‌تواند در بهبود اختلالات جنسي نيز تأثيرگذار باشد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان اختلالات جنسي كليك كنيد. 

چه اصولي را هنگام ماساژ جنسي بايد رعايت كرد؟

در ابتدا بايد ذهنتان آزاد باشد، پس تمام دغدغه‌ها و مشكلاتي كه داريد را رها كرده و از لحظه حال لذت ببريد. به اندازه كافي زمان صرف كنيد و با عجله كار نكنيد، پذيراي تمامي حس‌هاي بدني خود و همسرتان باشيد و به آن توجه كنيد. محيط انتخابي بايد آرام باشد به گونه اي كه همسرتان بتواند كاملا ريلكس شود. قبل از ماساژ دست‌هاي خود را  بشوييد. انگشتر و ساعت مچي خود را در بياوريد تا آسيبي به شريك جنسي‌تان وارد نشود. روغني مورد استفاده در ماساژ نبايد خيلي گرم يا سرد نباشد. براي رومانتيك‌تر شدن محيط، مي‌توانيد از روشنايي شمع و يك موسيقي آرامبخش لذت ببريد.

ساير نكات و اصول مهم در حين انجام ماساژ جنسي 

ماساژ جنسي لزوماً فعاليتي جدي نيست؛ اضافه كردن كمي شيطنت مثل غلغلك دادن‌هاي ملايم در حين ماساژ مي‌تواند صميميت بين شما را افزايش داده و تأثيرگذاري ماساژ را نيز ارتقا دهد. هم چنين اين مسئله را فراموش نكنيد كه ماساژ جنسي بخشي از معاشقه و نوازش همسر محسوب مي‌شود. در همين راستا انجام بوسه‌هاي پي در پي، نوازش‌هاي ملايم و زمزمه كردن كلام‌هاي عاشقانه در محيطي كه براي انجام ماساژ آماده شده مي‌تواند تا حد بسياري در روحيه و ميل جنسي همسرتان تأثير بگذارد.

شيوه انجام ماساژ جنسي

در ابتدا كمي از روغن ماساژ به دست هاي خود بماليد. همسرتان بايد روي شكم بخوابد. مقداري از روغن ماساژ را روي بدن او بريزيد و با دست پخش كنيد. بدن او را به آرامي و با احساس، مالش دهيد. ماساژ را از پشت گردن شروع كرده و به سمت شانه‌ها برويد. بازوي او را با نوك انگشتان به آهستگي ماساژ داده سپس به قسمت ستون مهره‌ها برويد. از بالا به پايين ستون فقرات برويد، مواظب باشيد كه قسمت انتهايي مهره‌ها آسيب پذيرتر است و نبايد آنجا را زياد فشار دهيد.
به سراغ پاهاي او برويد. از ران به سمت ساق پا و نوك انگشتان برويد. قسمت داخلي ران‌ها از تحريك پذيري بالايي برخوردار است. پشت او را به شكلي ماساژ دهيد كه برخي اوقات سينه شما با پشت او در تماس باشد چون باعث تحريك بيشتر مي‌شود.

ما در ادامه به چند نكته مهم براي انجام يك ماساژ جنسي مؤثر اشاره كرده‌ايم.

1. اهميت استفاده از روغن‌ها هنگام ماساژ جنسي 

چرب كردن بدن همسر با روغن‌هاي مناسب كمك مي‌كند تا حركات شما از نرمي، لطافت و انعطاف‌پذيري بيشتري برخوردار باشد. هم‌چنين تسهيل حركات دست منجر به افزايش گردش خون زير پوست شده و احساس آرامش بيشتري را به ارمغان مي‌آورد. اگر استفاده از روغن براي همسرتان مطبوع نيست، مي‌توانيد از لوسيون‌ها و كرم‌هاي مخصوص بدن استفاده كنيد.

2. توجه به نقاط حساس بدن همسر 

ماساژ جنسي با هدف ايجاد آرامش و در عين حال تحريك جنسي بيشتر در همسر انجام مي‌شود. در اين موقعيت لازم است واكنش‌هاي همسرتان را زير نظر گرفته و ببينيد او از ماساژ كدام قسمت بدن خود لذت بيشتري مي‌برد. معمولاً ماساژ برجستگي‌هاي بدن و نقاط حساسي نظير كشاله ران، در برانگيختگي هرچه بيشتر فرد تأثير مي‌گذارد.

3. تمركز بر نقاط پر تنش 

وجود تنش و گرفتگي در قسمت‌هاي مختلف بدن مي‌تواند عملكرد جنسي افراد را كاهش دهد. معمولاً اضطراب‌هاي روزمره و خستگي‌ها خود را به صورت تنش در شانه، گردن و عضلات كمر نشان مي‌دهند. تمركز روي اين نقاط و ماساژ آن‌ها به همسرتان كمك مي‌كند تا احساس آرامش بيشتري داشته باشد و تنش‌هاي عضلاني كم‌تري را تجربه نمايد.

ماساژ جنسي زنان

براي شروع ماساژ بهتر است ابتدا از پشت همسرتان شروع كرده و كمر خانم را از بالا تا پايين به آرامي و به صورت متناوب با حركات كششي، لرزشي و دايره وار ماساژ دهيد. باسن را به آرامي فشار دهيد و در دست بگيريد. گاهي موهايش را بين انگشتان بگيرد. سينه‌ها را داخل به خارج بماليد و نوك سينه‌ها را به آرامي تحريك كنيد. كف دست‌هايتان را به هم ماليده تا گرم شود و روي تخمدان‌ها بگذاريد. خانم‌ها از دو ناحيه نقطه جي و كليتوريس تحريك مي‌شوند؛ پس با ماساژ مناسب اين نواحي مي‌توانيد او را به ارگاسم برسانيد. براي به اوج لذت رساندن زنان كليك كنيد.

ماساژ جنسي مردان

در ابتدا از قسمت پشت همسرتان شروع كنيد و اين ناحيه را از بالا تا پايين به صورت متناوب با حركات كششي، لرزشي و دايره وار ماساژ دهيد؛ سپس براي افزايش تحريك شوهرتان مي‌توانيد قفسه سينه را به صورت دايره‌هاي كوچك ماساژ دهيد. با يك دست آلت او را ماساژ داده و با دست ديگر بيضه‌ها و ران او را لمس كنيد. مي‌توانيد انگشتان را دور آلت حلقه كرده و آن را از بالا به پايين ماساژ دهيد.

روش هاي انجام ماساژ جنسي

مي‌توانيد براي ايجاد تنوع بيشتر از شيوه‌هاي مختلف حين ماساژ جنسي استفاده كنيد:

1. ماساژ با حركات دوراني

در ماساژ جنسي به منظور تحريك و برانگيختگي همسرتان، از حركات دوراني و آرام در قسمت برآمدگي‌هاي بدن استفاده كرده و دست‌هايتان را به نرمي حركت دهيد؛ به اين طريق همسرتان آرامش و لذت وصف ناپذيري را تجربه مي‌كند.

2. ماساژ با حركات دايره اي

مالش دادن همسرتان با حركات دايره‌اي به رها شدن او از فشارها و تنش‌هاي روزمره كمك كرده و يك جريان دلپذير ايجاد مي‌كند. اين نوع ماساژ را مي‌توانيد براي نواحي گسترده بدن مانند كمر، ران‌ها، شكم و سينه استفاده كنيد. حركات دايره‌اي را به صورت متوالي، بدون وقفه و پيچشي انجام دهيد.

3. ماساژ با حركات بادبزني

در حركات بادبزني، ماساژ به سمت بالا و پايين انجام مي‌شود. در اين حالت دست‌هايتان را از شانه‌ها به سمت كمر، پايين برده و دوباره در طول كنار قفسه سينه بالا مي‌آوريد. سپس به بالاي ستون مهره‌ها برگشته و اين كار را ادامه مي‌دهيد.

4. ماساژ با حركات قدرتي

انجام ماساژ جنسي با حركات قدرتي، گردش خون در بدن را تسهيل كرده و به باز شدن گرفتگي عضلات و قسمت‌هاي گرفته بدن كمك مي‌كند. پس مدتي با گرم شدن بدن مي‌توانيد از حركات قدرتي و ضربه‌اي استفاده كنيد. اين حركات را مي توانيد روي ستون مهره‌ها، شانه، دست‌ها و پاها انجام دهيد. بهتر است اين حركات را در نواحي شكم و قسمت سراستفاده نكنيد.

5. ماساژ با مالش هاي تسكين دهنده

مي‌توانيد از مالش‌هاي تسكين دهنده كه به صورت حركات نرم و دايره اي بزرگ است، براي شكم استفاده كنيد. اين مالش‌ها به همسرتان كمك مي‌كند تا بهتر و عميق‌تر نفس بكشد.

6. ماساژ با حركات لغزشي 

ماساژ با حركات لغزشي كه به صورت ايجاد لرزش و سپس ورز دادن انجام مي‌شود، در مناطق گوشتي بدن تأثير بسيار مطلوبي برجاي خواهد گذاشت. اين شيوه از ماساژ به رفع احساس تنش و گرفتگي بدن كمك كرده و انجام آن در نواحي نظير باسن يا كشاله ران به تحريك جنسي بيشتري مي‌انجامد.

براي دريافت مشاوره در زمينه ماساژ جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

 

 

منبع: ماساژ جنسي | اصول و روش هاي ماساژ جنسي و تاثيرات آن

امتیاز:
بازدید:
برچسب: ماساژ جنسي،
موضوع:
[ ۲۶ خرداد ۱۳۹۹ ] [ ۱۲:۴۴:۵۱ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی