مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

تكنيك مسترز جانسون روشي است براي درمان زود انزالي كه بدون استفاده از هيچ دارويي كاربرد دارد. بسياري از كساني كه با مشكل زود انزالي رو به رو هستند به سمت مصرف قرص‌هاي تاخيري مي‌روند. آنان بدون اينكه از روش‌هاي ديگر غير دارويي و موثرتر خبر داشته باشند، خود را در معرض عوارض بي شمار داروها قرار مي‌دهند. از روش‌هاي غير دارويي موثر در اين زمينه مي‌توان به تمرينات كگل و تكنيك مسترز جانسون اشاره كرد.البته بهتر است كه قبل از هر اقدام خودسرانه، خجالت را كنار بگذاريد و با يك مشاوره جنسي مشورت كنيد تا بهترين راهكار را به شما ارائه دهد. در ادامه به توضيح كامل روش مسترز و جانسون پرداخته ايم.

منبع: تكنيك مسترز و جانسون

 

روش مسترز و جانسون

تكنيك مسترز و جانسون (MASTERS AND JOHNSON) به اراده و تمرين زيادي براي درمان زود انزالي نياز دارد. اين روش مجموعه اي از فرآيندهاي يادگيري، تشخيص و كنترل احساساتي را در برمي گيرد كه باعث رسيدن فرد به اوج لذت جنسي مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان زود انزالي كليك كنيد. 

شيوه انجام روش مسترز و جانسون

اين تمرين به گونه ايست كه بعد از مرحله تحريك در رابطه جنسي، زماني كه مرد نزديك ارضا شدن است، كار را متوقف كرده و بعد از فروكش كردن حس لذت دوباره تحريك را ادامه مي‌دهد و خود را رها مي‌كند تا انزال به طور طبيعي اتفاق بيافتد. مي‌توانيد براي بالا بردن مقاومت، از ژل‌هاي لغزنده نيز استفاده كنيد. تنفس عميق در حين به تعويق انداختن انزال مي‌تواند نقش موثري داشته باشد و از خستگي شما بكاهد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه رابطه جنسي كليك كنيد.

بهترين روش انجام تمرين مسترز و جانسون

اين تمرين را حداقل سه بار بايد انجام دهيد اما بهترين حالت اين است از روش 9 به 1 استفاده كنيد. به اين معنا كه در آميزش‌هاي اول يك بار مكث كرده و در هفته‌هاي بعدي، به تدريج با توجه به قواي بدني خودتان ميزان توقف‌ها را بعد از هر تحريك افزايش دهيد تا به 9 بار مكث در يك رابطه جنسي برسد.

(براي مثال مرد آلت خود را چهار بار در واژن زن برده و بعد استراحت مي‌كند و دوباره و چند باره اين كار را انجام مي‌دهد تا انزال ديرتر اتفاق بيوفتد). در اين شرايط بدن شرطي مي‌شود و مي‌توانيد رابطه جنسي طولاني‌تري داشته باشيد و همسر خود را نيز ارضا كنيد. اين تمرين يكي از موثرترين روش‌ها براي درمان زودانزالي است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه زود انزالي كليك كنيد. 

با اين روش مي‌توانيد بعد از چند هفته تا چند ماه تلاش و همكاري با همسرتان، رابطه جنسي را تحت كنترل در بياوريد. براي رابطه مطلوب تر و افزايش تاثيري گذاري ، بهتر است مرد روي زن قرار بگيرد و تسلط بيشتري بر خود داشته باشد. در حالت ديگر زن روي مرد قرار گرفته و مرد بايد در هنگام نزديك شدن به مرحلۀ اوج به همسر خود اشاره كند تا متوقف شود.

نكته: براي جلوگيري از سرد شدن زن بايد در توقف‌ها، عشق بازي جنسي (بدون تحريك مستقيم آلت تناسلي مرد) ادامه داشته باشد.

تكنيك فشار در روش مسترز و جانسون

در تكنيك مسترز جانسون، مرد مي‌تواند براي فروكش كردن احساس خود زماني كه به لحظه انزال نزديك شد، با انگشت نشانه و انگشت شست، حلقه اي به دور سر آلت خود درست كند و انگشتان خود را محكم فشار دهد. سپس دوباره آميزش را ادامه داده و طبق مراحل بالا عمل كند.

فشار آوردن بر سر آلت تناسلي باعث كم شدن تجمع خون در آلت شده و نعوظ كاهش مي‌يابد. در نتيجه كنترل جنسي مرد بالا مي‌رود و زمان نزديكي افزايش مي‌يابد. تكنيك فشار را زن نيز مي‌تواند براي همسرش انجام دهد. تمرينات كگل نيز مي‌تواند در زمينه درمان زودانزالي موثر باشند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه تمرينات كگل كليك كنيد.

از قبل با همسر خود هماهنگ باشيد

قبل از انجام اين تمرين و نزديكي حتما آن‌را با همسر خود در ميان بگذاريد؛ زيرا ممكن است به دليل پيوسته نبودن اين تمرين براي همسرتان كمي سخت باشد و باعث ناراحتي او شود. اگر با اين كار مخالفت كرد، با ذكر دلايل منطقي و بيان تاثير اين كار بر روي انزال ديرتر، او را با لحني ملايم راضي كنيد. بهتر است زن و مرد قبل از رابطه، هر كار جديد را به هم اطلاع داده و نظر طرف مقابل را نيز جويا شوند. 

نكته: مصرف قرص‌هاي تاخيري براي درمان زودانزالي توصيه نمي‌شود چراكه با عوارض بسيار زيادي همراه است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه قرص هاي تاخيري كليك كنيد. 

عدم برقراري رابطه جنسي تا 2 هفته قبل از تمرين

ممكن است روش مسترز جانسون در ابتدا سخت به نظر برسد اما در نهايت لذت جنسي زيادي را براي زن و شوهر به وجود مي‌آورد. سعي كنيد تا قبل از شروع تمرين به مدت 2 يا 3 هفته نزديكي نداشته باشيد و فقط از نوازش و در آغوش گرفتن استفاده كنيد. اگر اين اصل را رعايت كنيد، نتيجه بهتري دريافت خواهيد كرد.
توجه داشته باشيد كه هيچ وقت براي درمان اختلالات جنسي بدون مشورت متخصص و مشاوره جنسي از داروها و روش‌هاي غير استاندارد استفاده ننماييد؛ چرا كه ممكن است همين روش‌هاي غير اصولي مشكل شما را بيشتر كنند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه درمان اختلالات جنسي كليك كنيد. 

سخن آخر

مشكلات و اختلالات جنسي تاثير بسيار جدي بر روابط  زناشويي مي‌گذارند؛ به همين دليل ضرورت درمان آن‌ها افزايش مي‌يابد. اما بسياري از افراد براي درمان، در مرحله اول به سراغ داروها و قرص‌هاي مختلف مي‌روند. در حالي كه روش‌هايي همچون تكنيك مسترز جانسون در اين زمينه تاثير بسيار زياد و بدون عارضه‌اي دارند. علاوه بر اين روش‌هاي ديگري نيز وجود دارد كه مي‌توانيد با توجه به شرايطتان از آن‌ها استفاده كنيد. مشاوره جنسي در اين زمينه به شما كمك مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه روش هاي درمان زود انزالي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: تكنيك مسترز و جانسون

امتیاز:
بازدید:
برچسب: تكنيك مسترز و جانسون،
موضوع:
[ ۱۳ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۰:۵۳:۴۸ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی