مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

زماني كه مردي عاشق يك زن مي‌شود، براي به دست آوردن او حاضر است هر كاري بكند؛ با زمين و زمان مي‌جنگد ولي در برخي موارد با پدشت مدتي، نسبت به همسر يا معشوق اش بي توجه مي‌شود. هر چه بيشتر مي‌گذرد ديگر آن پاسخي كه مي‌خواهيد دريافت نمي‌كنيد و بي توجهي‌اش نسبت به شما بيشتر و بيشتر مي‌شود. در اين مرحله بي توجهي مردان به قدري شما را آزار مي‌دهد كه احساسي از خشم و تنفر در وجودتان ريشه مي‌دواند. عدم آگاهي از علت اين بي توجهي‌ها و واكنش‌هاي نامناسب، شما را در موضع ضعف قرار خواهد داد. با اطلاع از نحوه برخورد با مردان بي توجه، گرمي رابطه خود را بازگردانيد و از مشكلات خانوادگي پيشگيري كنيد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  اختلافات خانوادگي كليك كنيد.

منبع: مردان توجه

 

هميشه در رابطه چالش ايجاد كنيد

اگر مردي براي به دست آوردن شما تلاش نكند، يعني آن طور كه بايد قدرتان را نمي‌داند. با ايجاد چالش، اشتياق او را براي به دست آوردن دوباره‌تان بيشتر كنيد. كمي رمز آلود بودن را چاشني كارتان قرار داده و هميشه به درخواست‌هاي او جواب مثبت ندهيد. اگر به تمامي حرف‌هاي غير منطقي او جامه عمل بپوشانيد و بدون هيج مخالفتي برخورد كنيد، به زودي رابطه تان به سردي و بي توجهي كشيده مي‌شود. اما اگر او را به چالش بكشانيد، هميشه توجه‌اش را خواهيد داشت. البته به چالش كشيدن به معناي لجبازي كردن نيست بلكه بايد زيركانه و به موقع عمل كنيد. در اين صورت او براي شما و زمانتان ارزش قائل خواهد شد و در اين شرايط در برخورد با شما با ملاحظه بيشتري رفتار مي‌كند. لجبازي يكي از مواردي است كه باعث دعواي ميان زوجين مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دعواي بين زوجين كليك كنيد.

برخورد با مردان بي توجه | به خودتان احترام بگذاريد

 

زنان وقتي كسي را دوست دارند، از هورمون عشق لبريز مي‌شوند و در اين زمان است كه به خودشان خيانت مي‌كنند، بدين معنا كه احترام به خود را كنار مي‌گذارند. پس در درجه دوست داشتن خود تان را تمرين كنيد، از اين كه انگ خود شيفته بودن بخوريد، نترسيد. استانداردها و خط قرمرهاي خود را در ارتباط با مردان مشخص كنيد و مستقيم حرف بزنيد و آن‌ها را انتقال دهيد. براي آگاهي بيشتر در زمينه هورمون عشق كليك كنيد.

به خاطر هيچ مردي اين استانداردها را كنار نگذاريد. مردهاي خوب از زناني با استانداردهاي بالا خوششان مي‌آيد چون برايشان افتخار است كه با اين زنان ارتباط داشته باشند و چون خودشان را سزاوار بهترين‌ها مي‌دانند. هر چيزي كه راحت به دست نيايد ارزشمند است پس زني كه حد و مرزهايش مشخص بوده و براي خود احترام قائل باشد، در نظر مردان تحسين برانگيزتر هستند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه دوست داشتن خود كليك كنيد.

اهميت دادن به ويژگي‌هاي شخصيتي خود

شايد مردان در ابتدا جذب ظاهر شوند ولي مطمئن باشيد براي يك رابطه بلند مدت، شخصيت شماست كه تعيين كننده است. پس به ويژگي‌هاي شخصيتي خود اهميت دهيد. طوري لباس بپوشيد كه به شما اعتماد به نفس دهد، به ظاهر، سلامتي و بهداشت خودتان توجه داشته باشيد. با ادب بودن، متعهد بودن، احترام گذاشتن، صادق بودن و عزت نفس از ويژگي‌هايي است كه مردان مي‌پسندند. زماني كه احساس خوبي نسبت به شخصيت خودتان داشته باشيد، اين حس را به مرد مورد علاقه تان نيز منتقل مي‌كنيد. بهبود ويژگي‌هاي شخصيتي يكي از مهم ترين راه‌هاي برخورد با مردان بي توجه است.

برخورد با مردان بي توجه | به راحتي از تمام اشتباهات او نگذريد

بسياري از زنان وقتي مردي را دوست دارند حاضرند هر كاري را براي رضايت او انجام دهند و فراموش مي‌كنند كه احساس طرف مقابل هم اهميت دارد و تنها به دليل اينكه عاشق مردي مي‌شوند، حاضرند هر كاري انجام داده، به او وابسته مي‌شوند و ترس از دست دادن  آن مرد، او را در موضع ضعف قرار مي‌دهد.

خوب بودن بيش از اندازه شما باعث دلزدگي مي‌شود. زماني كه تمام رفتارهاي اشتباه او را به سادگي مي‌بخشيد، چه پيامي به او مي‌رسانيد؟ با اين كار او را در موضع قدرت و خودتان را در موضع ضعف قرار مي‌دهيد پس به تدريج مرد مورد علاقه تان كمتر براي داشتن شما تلاش مي‌كند. آشتي بعد از دعوا نيز به رعايت اصولي نياز دارد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه آشتي بعد از دعوا كليك كنيد.

برخورد با مردان بي توجه | استقلال داشته باشيد

 

مردان از زناني كه هميشه وابسته و نيازمند آنان باشند فراري هستند. پس نشان دهيد كه بدون او هم مي‌توانيد از پس زندگي خودتان بر بياييد. اهداف خود را در زندگي دنبال كنيد و به سمت رسيدن به روياها و ايده هايتان قدم برداريد. براي ساعاتي كه بدون او هستيد برنامه ريزي كرده و براي آفريدن لحظات زيبا و شادي بخش منتظر او نباشيد. البته اين به معني به توجهي به شوهر نيست. بي توجهي زن به شوهر نيز مشكلات بسيار زيادي ايجاد مي‌كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بي‌توجهي به شوهر كليك كنيد.

برخورد با مردان بي توجه | گله و شكايت هميشگي را كنار بگذاريد

اگر از آن دسته زناني هستيد كه هميشه گله و شكايت مي‌كنيد، با گذشت زمان مرد خود را خسته مي‌كنيد. ناراحتي‌هاي خود را در زمان مناسب بيان كنيد. هنگام تماشاي فوتبال و يا ديدن اخبار زمان مناسبي براي بحث‌هاي مهم نيست. اگر بي توجهي‌هاي همسرتان باعث آزار شما شده، اين موضوع را با آرامش با او مطرح كنيد. ممكن است او واقعا از ناراحتي شما آگاه نباشد پس به جاي سرزنش و شكايت به او بگوييد كه اين رفتار او به شما احساس عدم امنيت مي‌دهد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بي‌توجهي مرد به زن كليك كنيد.

سخن آخر

بي توجهي شوهر يكي از مشكلات شايع ميان زنان است چرا كه بسياري از مردان پس از مدتي دچار يكنواختي شده و نسبت به همسرشان بي توجه مي‌شوند. در بسياري مواقع رفتار صحيح زنان مي‌تواند اين مساله را برطرف كند و عشق و محبت را به رابطه برگرداند. اما اين هم ممكن است كه بي توجهي همسرتان علت‌هاي ديگري داشته باشد و با تلاش‌هاي شما هم موضوع حل نشود. پس خود را سرزنش نكنيد و براي حل موضوع به يك مشاوره خانواده مراجعه نماييد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه نحوه برخورد با مردان بي توجه مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مردان توجه

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مردان توجه،
موضوع:
[ ۲۲ تير ۱۳۹۹ ] [ ۱۱:۱۹:۱۹ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 5
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی