مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

سرد شدن زنان از رابطه جنسي يك مساله بسيار مهم است چرا كه مي‌تواند بر تمام ابعاد زندگي مشترك تاثير بگذارد. سردي جنسي به دلايل متعددي همچون ترس از بارداري، افسردگي، اعتماد به نفس پايين و... اتفاق مي‌افتد. بي ميلي جنسي زوجين عواقب جبران ناپذيري را براي رابطه زناشويي به همراه دارد و ناديده گرفتن اين موضوع منجر به سردي رابطه، طلاق عاطفي، روابط فرازناشويي، خيانت و... مي‌شود. به همين دليل آگاهي از دلايل سرد شدن زنان نسبت به رابطه جنسي بسيار كاربردي و الزامي است. گاهي با تغييرات كوچك مي‌توان ميل جنسي زنان را برگرداند، اما گاه بايد براي درمان اقدامات جدي‌تري انجام داد. بهبود رابطه زناشويي، پايه‌هاي ازدواج محكم‌تر كرده و به آن زيبايي مي‌بخشد.

منبع: رابطه جنسي زنان

 

دلايل سرد شدن زنان از رابطه جنسي

در صورتي كه بي ميلي جنسي در زنان به مدت شش ماه تداوم داشته باشد و با ديدن، شنيدن، لمس كردن و بوييدن تحريك نگردد، اختلال بي ميلي جنسي تشخيص داده مي‌شود. چنين خانم‌هايي معمولا خيال پردازي‌هاي جنسي و شهوت انگيز هم ندارند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه بي ميلي جنسي زنان كليك كنيد.

عوامل موثر در بي ميلي و سردي در زنان را مي توان به 7 دسته كلي تقسيم كرد:

1. مشكلات جنسي مردان

در بسيار از مواقع دلايل سرد شدن زنان نسبت به رابطه، به مشكلات جنسي مرد مربوط مي‌شود. مشكلاتي مثل زودانزالي يا اختلال نعوظ و... در مرد موجب مي‌شود كه زن در رابطه ارضا نشود. به ارگاسم نرسيدن و ارضا نشدن زن، منجر به بي ميلي جنسي در وي مي‌گردد. براي آگاهي بيشتر در زمينه اختلالاتي همچون زودانزالي و اختلال نعوظ كليك كنيد.

2. نداشتن رابطه صميمانه

جدا از اين مقوله كه صميمت و علاقه در رابطه زناشوئي يكي از نيازهاي اساسي يك زن براي لذت بردن از معاشقه است، عدم صميميت بين زوجين مي‌تواند موجب شناخت ناكافي از تفاوت‌هايشان شود. مثلا به دليل اختلافات زناشوئي يا ضعف‌هاي كلامي، افراد شناخت مناسبي از فيزيولوژي يكديگر ندارند. در چنين وضعيت‌هايي زن ديرتر به انزال رسيده و هميشه رابطه بدون ارگاسم در زنان به پايان مي‌رسد. در چنين مواردي نيز با گذشت زمان، زن نسبت به برقراري رابطه جنسي سرد شده و حتي ممكن است اين مساله به طلاق عاطفي ختم شود. براي آگاهي بيشتر در زمينه طلاق عاطفي كليك كنيد.

3. برداشت منفي از تصوير بدني

در برخي موارد زنان به دليل اعتماد به نفس پاييني كه در آن‌ها ايجاد شده، فكر مي‌كنند اندام مناسبي ندارند و براي ارضا همسرشان به ميزان كافي جذاب نيستند. در چنين مواردي نيز نسبت به رابطه جنسي بي ميل شده و سرد عمل مي‌كنند. در اين شرايط بايد در بهبود اعتماد به نفس همسرتان به او كمك كنيد. دريافت مشاوره روانشناسي تا حد زيادي در اين موارد مي‌تواند به شما كمك كند.

4. دلايل سرد شدن زنان | بيماري‌هاي رواني

خاطرات مربوط به سابقه سوء استفاده‌هاي هيجاني يا جنسي، در زمان برقراري رابطه جنسي، از دلايل سرد شدن زنان نسب به سكس است. گاهي اوقات دليل بي ميلي‌هاي جنسي زنان، اضطراب‌ها و فكرهاي مزاحمي است كه نمي‌توانند آن‌ها از سر بيرون كنند. گاهي افسردگي مي‌تواند دليل سرد مزاجي در آن‌ها شده باشد. ترس از بارداري نيز از ديگر دلايل سرد شدن زنان نسبت به رابطه جنسي است. در صورت مشاهده هر گونه ازين عوامل هرچه سريع‌تر با يك مشاوره جنسي تماس حاصل نمائيد. براي آگاهي بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

5. نگرش منفي نسبت به مسائل جنسي

مغز مهم‌ترين ارگان جنسي است و پر رنگ‌ترين نقش را در رفتار جنسي به عهده دارد. ديدگاه منفي و گناه دانستن رابطه جنسي از نظر زنان كه ناشي از تربيت و عوامل فرهنگي است، تمايل به برقراري رابطه را در آن‌ها كم مي‌كند. خيلي از زنان به دليل شرم و حياء نيازهاي خود را مطرح نمي‌كنند و يا حتي فكر كردن و خيال پردازي جنسي را گناه در نظر مي‌گيرند. در چنين شرايطي زنان لذت كمي از رابطه جنسي برده و در نتيجه ميل كمي هم به برقراري رابطه دارند. خجالت زنان از رابطه جنسي با همسرشان نيز به همين خاطر مي‌باشد. براي آگاهي بيشتر در زمينه خجالت زنان از رابطه جنسي كليك كنيد.

6. دلايل سرد شدن زنان |عوامل فيزيولوژيكي

عوامل فيزويولوژي و هورموني مثل سطح تستوسترون يا ابتلا به بيماري‌هايي مثل ديابت، تيروئيد، سوء تغذيه يا تنگي عروق نيز از ديگر دلايل سرد شدن زنان هستند. استفاده از قرص‌هاي ضد بارداري، دارو هاي ضد افسردگي و قرص‌هاي ضد فشار خون نيز به بي ميلي جنسي منجر مي‌شوند. شيردهي نيز يكي ديگر از عوامل موثرفيزويولوژي در سرد مزاجي است. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه  قرص‌هاي ضد بارداري و دارو هاي ضد افسردگي  كليك كنيد.

7. رفتار‌هاي نامناسب مردان در رابطه

رفتار نامناسب، شناخت ناكافي و ضعف شناختي مردان مي‌تواند از دلايل سرد شدن زنان نسبت به رابطه جنسي باشد. برخي از اين رفتارها از اين قرارند:

_مرداني كه در رابطه جنسي رفتار نظافتي و بهداشتي مناسب ندارند. مقاله تاثير بوي بدن بر رابطه جنسي را مطالعه نماييد.

مرداني كه زن خود را مجبور به معاشقه مي‌كنند.

مرداني كه بيش از حد در رابطه جنسي، خشن رفتار مي‌كنند.

مرداني كه در هنگام رابطه جنسي بيش از حد حرف مي‌زنند.

مرداني كه مدام، نگران عملكرد و توان جنسيشان هستند.

مرداني كه فقط خود را مي‌بينند از دلايل سرد شدن زنان در رابطه جنسي هستند.

مرداني كه عادات شخصي زشت و چندش آوري همچون آروغ زدن يا باد دادن و... دارند.

مرداني كه زنشان را دوست ندارند؛ گوئي هيچ احساسي در وجودشان نيست.

مرداني كه در جامعه و ميهماني‌ها به زنان ديگر بيشتر توجه مي‌كنند.

مرداني كه وقتي صرف تحريك كردن و پيشنوازي نمي‌كنند. برا آگاهي بيشتر در زمينه تحريك زنان كليك كنيد.

رابطه مزاج و رابطه جنسي

بررسي‌ها نشان داده كه افراد گرم مزاج، تمايلشان به رابطه جنسي بيشتر است و در مقابل افراد سرد مزاج ميل جنسي كمتري دارند. اگر علت ميل جنسي كم سرد مزاجي زن باشد، بايد براي درمان و تغيير مزاج اقدام شود. چراكه سردمزاجي جنسي يك مساله بسيار مهم در زندگي مشترك است و در صورت تداوم آن، رابطه زناشويي با مشكلات بسيار جدي  رو به رو مي‌شود.

نكاتي براي افزايش ميل جنسي زنان

با انجام برخي راهكار‌ها مي‌توانيد ميل جنسي خود را بالا ببريد. اين راهكارها عبارتند از:

1. در هنگام رابطه جنسي يك محيط كاملا آرام را انتخاب كنيد كه در آن استرس و اضطراب نداشته باشيد. فرزند خود را از اتاق بيرون ببريد تا از خيالتان از بيدار نشدن او جمع باشد.

2. در مورد علائق و خواسته‌هاي خود در رابطه جنسي با همسرتان صحبت كنيد. از او بخواهيد كارهايي را انجام دهد كه بيشترين تحريك را براي شما ايجاد مي‌كند.

3.يكي از دلايل سرد شدن زنان يكنواختي در رابطه است. از عادت‌ها و روزمرگي‌هاي جنسي خود فاصله بگيريد؛ گاهي مواقع تنها با امتحان يك پوزيشن جديد، هيجان رابطه افزايش مي‌يابد.

4. قبل از رابطه جنسي، ريلكس كنيد. مثلا دوش آب گرم به كاهش استرس كمك بسياري مي‌كند.

5. از روان كننده استفاده كنيد تا خشكي واژن از بين رفته و لذت جنسيتان افزايش يابد.

6. اگر در رابطه ارضا نمي‌شويد و از اين مساله رنج مي‌بريد، به يك متخصص مراجعه كنيد تا با ريشه يابي آن، به حل مشكل كمك كند. براي آگاهي بيشتر در زمينه ارضا نشدن زن كليك كنيد.

براي دريافت مشاوره در زمينه دلايل رد شذت زنان از رابطه جنسي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: رابطه جنسي زنان

امتیاز:
بازدید:
برچسب: رابطه جنسي زنان،
موضوع:
[ ۸ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۰۴:۳۳ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 3
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی