مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

ضرورت مشاوره زناشويي در اكثر روابط  ميان زوجين مشاهده مي‌شود. استفاده از خدمات مشاوره زناشويي ممكن است كمي گيج كننده به نظر برسد. شايد شنيده باشيد كه در يك رابطه زناشويي مشكلات زيادي پيش مي‌آيد و دعواهاي زناشويي بخشي از زندگي محسوب مي‌شوند. بله در زندگي مشترك روزهاي خوب و بد زيادي وجود دارد، اما بايد بدانيد كه در روابط سالم اختلاف نظرها به زوجين اجازه رشد داده و در طولاني مدت باعث بهبود رابطه زناشويي مي‌شود. ديده شده كه در برخي روابط، زوجين با وجود مشكلات پيچيده، ابتدا براي حل آن‌ها در تلاش هستند؛ اما بعد از مدتي ديگر انرژي سابق را نداشته و اوضاع بدتر مي‌شود. اما با استفاده از مشاوره زناشويي مي‌توانيد اين مشكلات را از بين برده و به رشد رابطه‌تان كمك كنيد.

منبع: زناشويي

 

ضرورت مشاوره زناشويي زماني كه علت مشكلات نامشخص است!

مشاوره روابط زناشويي به زوجين كمك مي‌كند تا بتوانند علت اصلي مشكلاتي كه حتي زمان شروع آن نيز مشخص نيست را پيدا كرده و براي حل آن گام بردارند. مثلا توضيح اينكه با همسرتان راحت نيستيد يا ازدواجتان ديگر مثل گذشته نيست و حس ناخوشايندي نسبت به او پيدا كرده ايد، اما نمي‌دانيد چرا و... . وقت‌هايي كه در رابطه با همسرتان متوجه مي‌شويد رابطه پيش نمي‌رود و نمي‌دانيد بايد در اين رابطه چكار كنيد، حضور يك مشاور مي‌تواند در روند اصلاح، بهبود و بازگشت به رابطه خوبِ گذشته شما را ياري نمايد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه روابط زناشويي كليك كنيد. 

موضوعي هست كه نمي‌توانيد به او بگوئيد

خيلي از احساسات در يك رابطه، موقعيت بروز پيدا كردن را پيدا نمي‌كنند. موقعيت‌هايي كه شما بتوانيد صحبت كنيد و قسمت‌هاي پنهان يا حرف‌هاي مگوي خود را به او بگوئيد. در چنين شرايطي يك جلسۀ مشاوره با حضور حمايت گر و گرم يك مشاور با تجربه، به شما كمك مي‌كند تا بر ترس هايتان غلبه كرده و مسائل را به راحتي با همسرتان  در ميان بگذاريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه زوج درماني كليك كنيد. 

ضرورت مشاوره زناشويي زماني كه ارتباط نداريد

در يك ارتباط موثر هر دو طرف نسبت به هم احساس صميميت داشته و نسبت به حال و هواي احساسي شريك زندگيشان آگاه هستند. زمان‌هايي كه حس مي‌كنيد همسرتان شما را نمي‌فهمد يا هميشه به شما بي توجه است، حضور يك مشاور مي‌تواند به شما كمك كند. اما در زمان‌هايي كه او با يك غريبه فرقي نمي‌كند و يا حتي نمي‌توانيد به ميزان قابل قبولي با يكديگر حرف بزنيد و به هم گوش كنيد، ضرورت مشاوره زناشويي به چشم مي‌خورد تا به برقراري ارتباط موثر ميان شما كمك كند. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه ارتباط موثر كليك كنيد. 

بيشتر از صحبت كردن با يكديگر به بحث و جدل مي‌پردازيد

ديگر صحبت نمي‌كنيد، بلكه فقط جر و بحث است؛ جدل‌هايي كه شكل مي‌گيرد قرار نيست تمام شوند و فريادها و بحث‌ها هر روز عميق‌تر شده و روز به روز افزايش مي‌يابند. در چنين شرايطي ديگر دعوا نمك زندگي نيست و به قولي شورش در آمده. مي‌توانيد از بزرگ‌ترها يا آشناها به عنوان واسطه استفاده كنيد. اما به دلايل زيادي بهتر است قبل از درگير كردن هر كس ديگري در زندگي شخصيتان، از خدمات مشاوره خانواده بهره ببريد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره خانواده كليك كنيد. 

ضرورت مشاوره زناشويي وقتي اعتماد وجود ندارد

از رايج‌ترين دلايلي كه زوج‌ها به مشاور رجوع مي‌كنند، از بين رفتن اعتماد است. در زمان‌هايي كه اعتماد بين شما از بين رفته ، بازسازي بنياد آن كاري چندان ساده‌اي نيست. فرقي نمي‌كند اين بي اعتمادي از خيانت جنسي يا دروغ‌هاي دنباله دار يا بي وفايي‌هاي احساسي باشد. در چنين شرايطي ضرورت مشاوره زناشويي به ميان مي‌آيد تا دو طرف بتوانند به صورت آزادانه از خواسته‌ها و آسيب هايشان تعريف كرده و شكاف ميان خود را ترميم كنند. 

ضرورت مشاوره زناشويي | در رابطه جنسي مشكل داريد

مشكلات در رابطه جنسي مي‌توانند پيامدهاي زيادي براي رابطه زناشويي به همراه داشته باشند. همچنين مشكلات در رابطه جنسي نيز مي‌تواند نشانه‌هايي از مشكلات و اختلافات در ديگر زمينه‌ها باشد. گاهي رابطه به طور مكرر كم مي‌شود، ارضا شكل نمي‌گيرد، از سوي طرف مقابل رد مي‌شود يا از رابطه جنسي بيشتر به عنوان ابزاري براي چانه زني و باج گيري استفاده مي‌شود. در چنين شرايطي ضرورت مشاوره زناشويي و جنسي بيشتر مي‌شود. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه مشاوره جنسي كليك كنيد.

ضرورت مشاوره زناشويي | اختلال رواني در ميان زوجين

ممكن است شما يا شريك زندگيتان دچار يكي از اختلالات رواني يا روحي شده باشد. از اختلال‌هاي افسردگي و وسواس گونه گرفته تا اختلالات شخصيت مي‌توانند عامل اصلي اختلافات ميان شما باشند. در چنين شرايطي آگاهي شما درباره نوع رفتار مناسب براي درمان همسرتان اهميت پيدا مي‌كند. اين كه شما چگونه بايد رفتار كنيد و او چطور بايد بهبود يابد تا بتواند به  سازگاري برسد از مواردي است شديدا به حضور يك مشاور نيازدارد. براي كسب اطلاعات بيشتر در زمينه اختلالات شخصيت كليك كنيد. 

وقتي به جدايي فكر مي‌كنيد

ممكن است به اين نتيجه رسيده باشيد كه تنها راه رهايي از اين وضعيت جدايي است. در برخي شرايط پيچيده و خطرناك، طلاق بهترين و توصيه شده‌ترين راهكارهاي روبروي شماست. بهتر است در شرايطي كه به طلاق فكر مي‌كنيد با مشورت يك مشاور، شك و ترديدهاي لازم را براي تصميم خود رفع كنيد؛ در اين وضعيت ضروري است كه از علت و ريشه‌هاي مشكلات خود، آگاه باشيد. ضرورت مشاوره زناشويي در اين مرحله بسيار بالا مي‌رود چرا كه ممكن است به همين دلايل در رابطه بعدي نيز با مشكل روبرو شويد.

هميشه ناراضي هستيد

از زندگي خود احساس رضايت نداريد و شايد هر روز از خود مي‌پرسيد كه واقعا چرا همچنان در اين رابطه مانده ايد و يا چرا بايد چنين رابطه اي نصيب شما شود. در اين شرايط صحبت با يك مشاور به شما كمك مي‌كند تا دلايل نارضايتي دروني خود را كشف كرده و در نهايت با بيان احساسات فرو خورده خود، از احساس نارضايتي كلي كه بر زندگيتان سيطره يافته، خلاص شويد.

مشكلاتي كه هيچ وقت حل نمي‌شوند

بعضي مشكلات به صورت كلي به رابطه صدمه نمي‌زنند؛ اما اگر هرگز نتوانسته ايد با همسرتان به توافق برسيد يعني كه اين مشكلات غير قابل حذف وجود دارد. معمولا مشاوران و روانشناسان در حل اين تعارضات كمك شاياني به شما مي‌كنند و روش‌هاي مناسبي براي حل تعارضات سراغ دارند.

سخن آخر

دعوا و مشكل از مسائلي است كه همواره بين زوجين به وجود مي‌آيد و نمي‌توان آن را به طور كل از زندگي مشترك پاك كرد. اما مي‌توان اين مشكلات را تبديل به يك فرصت كرده و از آن‌ها براي بهبود كيفيت رابطه استفاده كرد. در اين شرايط ضرورت مشاوره زناشويي به چشم مي‌خورد. مشاوره به شما كمك مي‌كند تا مشكلات كوچك را از بين ببريد و رابطه مشتركتان را بهبود بخشيد. روانشناسان مركز مشاوره حامي هنر زندگي در خدمت شما هستند تا در اين زمينه شما را ياري كنند. 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشكلات زناشوئي مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: زناشويي

امتیاز:
بازدید:
برچسب: زناشويي،
موضوع:
[ ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۳۵:۱۴ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 7
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی