مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي
هنر زندگي اولين سامانه مشاوره روانشناسي تخصصي كشور با مجرب ترين مشاوران روانشناسي پاسخگوي سوالات و مشكلات شما در زمينه هاي مشاوره خانواده ، ازدواج ، طلاق ، تربيت كودك ، جوانان ، مهارت هاي ارتباطي ، ترك اعتياد ، مشاوره روانشناسي ، روان درماني و ... مي باشد. به اميد زندگي شاد و سالم براي يكايك مردم ايران...

مشاوره خيانت همسر تلفني و حضوري، براي زوج هايي كاربرد دارد كه با مشكل خيانت مواجه شده‌اند يا نسبت به خيانت همسرشان دچار ترس و ترديد هستند. فردي كه مورد خيانت واقع مي‌شود دچار احساس ناامني، خشم، شوك و سردرگمي مي‌گردد. مسلما در اين شرايط تصميم گيري منطقي براي زندگي بسيار دشوار بوده و ممكن است مرتكب اشتباهات جبران ناپذيري شويد پس بايد پيش از هر كاري به خودتان زمان بدهيد تا آمادگي پذيرش اين موضوع را به دست آوريد. با استفاده از خدمات مشاوره خيانت همسر اين امكان مهيا مي‌شود كه با ريشه يابي اصولي دلايل خيانت همسرتان، به تدريج موفق شويد كنترل و مديريت شرايط را در دست بگيريد و بهترين تصميم را عملي كنيد.

منبع: مشاوره خيانت 

 

مشاوره خيانت همسر تلفني

خيانت همسر به معناي بي وفايي، بدقولي و عهد شكني زن يا مرد نسبت به پيماني‌ست كه در زمان ازدواج بسته شده است. در تمامي جوامع، خيانت يك امر ناپسند مي‌باشد كه آسيب‌ها و پيامدهاي منفي شديدي بر زندگي زوجين به همراه دارد. از آن جايي كه آگاهي از خيانت همسر بار هيجاني منفي بسياري به همراه دارد و تصميم گيري منطقي در آن لحظه بسيار دشوار است، در ابتدا مشاوره خيانت همسر تلفني به شما كمك مي‌كند تا بدون هيچ گونه قضاوتي شنيده شويد و مشكلات خود را در ميان بگذاريد. زماني كه اندكي از اين بار بزرگ از روي شانه‌تان برداشته شود، قادريد تصميم گيري بهتري براي آينده‌تان داشته باشيد. براي اطلاع از نشانه هاي خيانت زنان و نشانه هاي خيانت مردان كليك كنيد.

چه عواملي زمينه خيانت همسر را افزايش مي دهد؟

زماني كه در زندگي زناشويي خيانتي اتفاق مي‌افتد، طرفين معمولا موقعيت را صرفا از دريچه نگاه خود تحليل مي‌كنند. به عنوان مثال بسياري از مردها بحث سردمزاجي همسر خود را عنوان كرده و بسياري زنان از عدم توجه و محبت مردان خود شكايت مي‌كنند. اما حقيقت اين است كه عوامل زيادي در خيانت همسر نقش دارند و در بسياري از موارد هم فرد قرباني و هم فرد خطاكار در مسئله خيانت نقش دارند. در واقع هر يك كم و بيش در مسئله خيانت سهمي ايفا مي‌كنند.

به طور كلي از عوامل اصلي خيانت مي‌توان به عدم عشق ورزي و برآورده كردن نيازهاي عاطفي يا احساسي فرد توسط همسر، بي توجهي به نيازهاي جنسي همسر، اختلالات روانشناسي، شخصيتي يا رفتاري در فرد خطا كار، خشم نسبت به همسر و انتقام گرفتن از او، تنوع طلبي و ازدواج اجباري اشاره كرد. با دريافت مشاوره خيانت همه‌ي اين مسائل قابل حل هستند. براي آگاهي در زمينه رابطه با زن شوهردار كليك كنيد.

آسيب و پيامد هاي خيانت همسر در زندگي مشترك

خيانت به همسر مي‌تواند داراي اشكال و ابعاد گوناگوني باشد. انواع خيانت عبارتند از خيانت احساسي، خيانت رفتاري، خيانت كلامي، خيانت ذهني و خيانت در روابط نامشروع كه هر كدام مي‌توانند پيامدهاي منفي زيادي براي زوجين داشته باشند كه مهم ترين بازتاب آن در زندگي مشترك از بين رفتن اعتماد، صميميت و احترام در بين زوجين است. 

معمولا قبل از طلاق به دليل خيانت، طلاق عاطفي اتفاق مي‌افتد و همزمان فرد دچار بي‌اعتمادي شديد نسبت به جنس مخالف، افسردگي، بي ميلي نسبت به زندگي، استرس و اضطراب يا شكاكي بيش از حد مي‌شود. البته فرد خطاكار هم ممكن است دچار احساس گناه و عذاب وجدان شديد شود كه در صورت تداوم، زندگي فرد به كلي مختل شده و جبران اشتباه دغدغه‌اي فكري براي او شود. براي كسب اطلاع از طلاق به دليل خيانت كليك كنيد.

آيا راهكاري براي جلوگيري از خيانت همسر وجود دارد؟

يكي از دشوارترين و حساس ترين تصميماتي كه هر فرد در زندگي با آن روبرو مي‌شود انتخاب همسر و ازدواج است. همسر گزيني مناسب يكي از بهترين راه‌ها براي پيشگيري از تجربه تلخ مورد خيانت واقع شدن است. مشاوره قبل از ازدواج با تحليل موقعيت و شخصيت طرفين و همچنين بررسي ديدگاه‌ها و اهداف كمك مي‌كند تا بهترين انتخاب را داشته باشيد.براي اطلاع بيشتر از مشاوره قبل از ازدواج كليك كيد.

از آنجايي كه پيشگيري هميشه بهتر از درمان است، زوج‌هاي جواني كه تازه مي‌خواهند وارد زندگي مشترك شوند، با استفاده از مشاوره خيانت همسر مي‌توانند سطح آگاهي خود را نسبت به دلايل خيانت در مردان و شناخت علت خيانت در زنان افزايش دهند تا از وقوع خيانت همسر جلوگيري كنند. براي كسب اطلاع بيشتر در اين زمينه، مقالات دلايل خيانت در مردان و علت خيانت در زنان را مطالعه فرماييد.

اهميت مشاوره خيانت همسر تلفني و حضوري

با دريافت مشاوره خيانت همسر، طي مصاحبه‌هاي جامعي كه از شما و همسرتان به عمل مي‌آيد، نقش هر يك از شما در خيانت مشخص مي‌شود. اين فرايند كمك مي‌كند كه امكان بخشش خيانت برايتان فراهم شود چرا كه هيچ انساني كامل و بي نقص نيست در واقع همه انسان‌ها در زندگي اشتباهاتي مرتكب مي‌شوند. البته اين پروسه نياز به زمان دارد تا بتوانيد بار ديگر طعم آرامش را تجربه كرده و با آگاهي و از روي منطق براي آينده زندگي‌تان تصميم گيري كنيد و مشكلات را برطرف نماييد. با روشن شدن مشكلات و مسائل در نهايت حل اين مشكلات بسيار ساده و راحت‌تر مي‌شود. براي اطلاع بيشتر از بخشش خيانت كليك كنيد.

در برخي از موارد دليل خيانت، بيماري‌هاي روانشناسي فرد مانند اختلال‌هاي شخصيت يا اختلالات جنسي است پس بايد در درجه اول اين مشكلات حل شود و سپس روانشناسي زوجين و مشاوره خيانت همسر آغاز گردد. هر چه جلسات مشاوره خيانت همسر زودتر آغاز شود، از عميق تر شدن زخم و جراحت روحي ناشي از خيانت همسر، جلوگيري خواهيد كرد. براي كسب اطلاع از تشخيص خيانت همسر كليك كنيد. 

مزاياي مشاوره خيانت همسر تلفني 

از آنجايي كه ديدگاه كلي نسبت به مشاوره خيانت همسر منفي است، بسياري از افراد در زمان مشاوره حضوري نمي‌توانند بسياري از حرف‌هاي خود را به راحتي بيان كنند. به همين دليل مشاوره خيانت همسر تلفني، مي‌تواند يك بستر امن را براي مشاوره خيانت همسر و مشاوره طلاق فراهم نمايد. از ديگر محاسني كه مشاوره تلفني دارد اين است كه شما به راحتي مي‌توانيد تنها با يك تماس از يك فرد متخصص در زمينه مشكل خود مشاوره بگيريد و هر چه زودتر از خدمات درماني بهره مند شويد. 

مزاياي مشاوره خيانت همسر حضوري

در مشاوره خيانت همسر حضوري به دليل اينكه امكان همدلي بيشتر مي‌شود، رابطه درماني كه از اصولي‌ترين عوامل تاثير گذار در درمان است زودتر شكل گرفته و در نتيجه روند بهبودي تسريع مي‌شود. به اين صورت زودتر مي‌توانيد شانس تجربه زندگي زيباتر را به دست آوريد.  

مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي

مركز مشاوره حامي هنر زندگي با كادري مجرب و حرفه‌اي آماده ارائه خدمات در زمينه خيانت همسر به شما هستند. شايد پس از چنين تجربه‌اي برايتان سخت باشد كه رو در رو با يك فرد در مورد خيانت ديدن از طرف همسرتان صحبت كنيد. اما مشاوره خيانت همسر تلفني در مركز حامي هنر زندگي اين امكان را برايتان مهيا كرده تا به راحتي نگراني‌ها و مشكلات خود را با يك فرد متخصص در ميان گذاشته و بهترين راهكار را دريافت نماييد. 

براي دريافت مشاوره در زمينه مشاوره خيانت همسر تلفني مي توانيد با مشاوران مركز مشاوره روانشناسي حامي هنر زندگي از طريق تلفن ثابت از كل كشور با شماره 9099075228 و از تهران با شماره 9092305265 تماس بگيريد.

منبع: مشاوره خيانت 

امتیاز:
بازدید:
برچسب: مشاوره خيانت،
موضوع:
[ ۱۸ مرداد ۱۳۹۹ ] [ ۰۱:۴۷:۵۰ ] [ هنر زندگي ] [ نظرات (0) ]
[ ]
.: Weblog Themes By sitearia :.

درباره وبلاگ

نويسندگان
نظرسنجی
لینک های تبادلی
فاقد لینک
تبادل لینک اتوماتیک
لینک :
خبرنامه
عضویت لغو عضویت
پيوندهای روزانه
لينكي ثبت نشده است
پنل کاربری
نام کاربری :
پسورد :
عضویت
نام کاربری :
پسورد :
تکرار پسورد:
ایمیل :
نام اصلی :
آمار
امروز : ---
دیروز : ---
افراد آنلاین : 8
همه : ---
چت باکس
موضوعات وب
موضوعي ثبت نشده است
امکانات وب

سئو کار حرفه ای / خرید پیج اینستاگرام / باربری / دانلود نرم افزار اندروید  / شرکت خدمات نظافتی در مشهد / شرکت نظافت منزل و راه پله در مشهد / شرکت نظافت راه پله در مشهد / شرکت نظافت منزل در مشهد  /سایت ایرونی  / بازی اندروید  /  خدمات گرافیک آریا گستر  / فروش پیج آماده آریا گستر / نیازمندی های نظافتی / وکیل در مشهد / ارز دیجیتال / نیازمندی های قالیشویی / مبل شویی / املاک شمال  / آرد واحد تهران / فیزیوتراپی سیناطب / sell Instagram account safely / نیازمندی های گردشگری / نیازمندی های سالن زیبایی